Ban voor TS zijn partnerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:02 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
En toch vind ik "ik hoop dat je nooit meer wakker word" niet iets wat ik zou vergeten! Dat is iemand dood wensen, en in dit geval doet je eigen partner dat......
Ziek.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:26 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Zeg dan: "ik hoop dat je eeuwig in je REM-slaap blijft hangen!!!", het klinkt minder hard.
Jij toch ook?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:09 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik snap er niks van? Zijn tjikie zit ook op Fok?
Ben jij TS z'n chickiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:09 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik snap er niks van? Zijn tjikie zit ook op Fok?
Pff, wat een typische vrouwenreactie weer.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:02 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
En toch vind ik "ik hoop dat je nooit meer wakker word" niet iets wat ik zou vergeten! Dat is iemand dood wensen, en in dit geval doet je eigen partner dat......
Ziek.
Mensen die dat soort dingen zzeggen zijn niet bepaald mijn type dus ja ik zou me wel een beetje zorgen maken omdat ik zou denken wat voor pauper heb ik nu weer opgedokenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Pff, wat een typische vrouwenreactie weer.
Het zou mij een rotzorg zijn als mijn vriendin dat in een ruzie zegt hoor
Eensch. Sowieso spreek ik al van een pauper waar ik niets mee te maken wil hebben als je jezelf op een dergelijke manier moet uitlaten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mensen die dat soort dingen zzeggen zijn niet bepaald mijn type dus ja ik zou me wel een beetje zorgen maken omdat ik zou denken wat voor pauper heb ik nu weer opgedoken
Preciesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:49 schreef IgnitioN het volgende:
[..]
Eensch. Sowieso spreek ik al van een pauper waar ik niets mee te maken wil hebben als je jezelf op een dergelijke manier moet uitlaten.
In een ruzie zeg je wel vaker dingen die je niet zo meent, ik zou er ook niet mee zitten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Logisch, als je de dag daarna niet meer wakker bent.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
euh, da's makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:38 schreef Isabeau het volgende:
In ieder geval 1 wijze les: Bij ruzie nooit dingen zeggen die je niet meent, je bent zelden dusdanig buiten jezelf van woede dat je daar geen onderscheid in kan maken.
Ik heb het wel begrepen. Dat betekent dat je de ander niet echt zo mag.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:00 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Logisch, als je de dag daarna niet meer wakker bent.
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom er gescholden moet worden in een ruzie. Mijn woordenschat wbt schelden is echt ieniemienie. Heb het nut nooit van schelden of doodwensen naar een ander begrepen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:33 schreef delano.888 het volgende:
Update:
Niks veranderd, ik ben er toch maar niet heen gegaan, heb geen zin om lief te doen tegen iemand die me dood wilt. (wilde)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |