Jamaar er is wel een plaatje!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik had een shrubbery TT gehoopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:29 schreef motorbloempje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ziet je bodem er raar uit!
de boel was wat vochtig gewordenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Wat ziet je bodem er raar uit!
Hm.... Ik weet niet of je ook daadwerkelijk alles hebt gegeten maar het is sowieso niet echt veel. Al had je een halve kilo couscous op in de salade!! En weinig is natuurlijk niet goed...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
Definitieve lijst
O: 2 rijstwafels pindakaas
T: banaan
L: 1 kampioentje met filet americain en 1 maisbroodJE met slankie
T: magere kwark met stukjes banaan
D: flink wat couscoussalade
best goed, vind ik
De Rewe is een beetje de Super De Boer onder de Duitse supermarkten. Net zo duur als de andere A-supermarkten, maar qua assortiment en kwaliteit is het het net niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:49 schreef Syrena het volgende:
Wij zijn vandaag weer naar de Duitse Aldi en de Duitse DM-drogist geweest![]()
Tink, weet jij wat de Rewe voor 'n supermarkt is? Is die duur of valt het wel mee? Die ligt daar namelijk ook, maar we vergeten steeds om er eens binnen te lopen
All-inclusive vakanties zijn ook goed voor mij, dan eet ik inderdaad alleen maar salades en gezonde dingenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:13 schreef P.F het volgende:
Slank technisch heel goed, maar het kleine ijsmonster in mij is een beetje teleurgesteld
De ijsjes zijn namelijk niet all-inclusive..En ik had bedacht dat ik de hele dag ijsjes ging eten
Vriendje helemaal blij, die wil de hele week all-inclusive salade gaan eten of zo?!
Dat is inderdaad teleurstellendquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:13 schreef P.F het volgende:
Slank technisch heel goed, maar het kleine ijsmonster in mij is een beetje teleurgesteld
De ijsjes zijn namelijk niet all-inclusive..En ik had bedacht dat ik de hele dag ijsjes ging eten
Vriendje helemaal blij, die wil de hele week all-inclusive salade gaan eten of zo?!
Het is wel goed, dat dat niet zo is.. Vriendje wil namelijk "zijn" billen en "zijn" platte buik van mij terug.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is inderdaad teleurstellendVerder ziet jullie locatie er tof uit!
Nee prima, dan is het goed, maar is wel veel dierlijk vet hè, die feta.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
ach, er zat ook nog een half pak feta in mijn maaltijd (en een halve in die van Mr.MoBlo) en ik zit propvolmeer kan ik niet eten, al zou ik willen
ook heb ik meer dan 20 gram filet americain op (bijna het hele bakje) en flink wat pindakaas op m'n rijstwafel
bedankt voor de infoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee prima, dan is het goed, maar is wel veel dierlijk vet hè, die feta.
niet bakkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:22 schreef Miss_S het volgende:
Hoe doen jullie het trouwens als je bijvoorbeeld taart of muffins maakt?
Morgen ga ik dus muffins maken maar wil er hooguit eentje proberen, waar laat ik de rest....
Ouders, vrienden, buren, prullenbak.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:22 schreef Miss_S het volgende:
Morgen ga ik dus muffins maken maar wil er hooguit eentje proberen, waar laat ik de rest....
quote:
Volgens mij is dit niet de eerste keer dat je Uniekhoorn en mij door elkaar haalt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mn mams heeft How to Irritate People! Volgende keer dat ik daar ben ga ik wel voorstellen hem te kijken!
Fenks Uniekje!
En CoHad ik eigenlijk naar Kinky Kappers oids moeten gaan
En dan wel veren in je haar he
Dito, ik heb zojuist mijn eigen afwasdroogrekje vast liefdevol aangekeken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik had een shrubbery TT gehoopt
In je mister. Werkt hier perfectquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:22 schreef Miss_S het volgende:
Er moest een enter tussen! Want uniek zei wat over mn haaahr! Dus dít keer haalde ik jullie niet door mekaar!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet de eerste keer dat je Uniekhoorn en mij door elkaar haalt.
[..]
Dito, ik heb zojuist mijn eigen afwasdroogrekje vast liefdevol aangekeken.![]()
Oh ja, ik vind de (schitterende) poonie van Maria errug mooi!
Ja, maar die zie ik pas zaterdagquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In je mister. Werkt hier perfect![]()
Tuurlijk wel! Als je ze morgen bakt en luchtdicht bewaart.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, maar die zie ik pas zaterdag
Zo lang blijven ze vast niet goed, toch?
(en vind dat hij ook wel weer iets minder mag snoepen/eten)
In de vriezer. Mijn man maakt er meestal 24 tegelijk en het merendeel vriezen we in. Vaak zijn ze ontdooid nog lekkerder dan vers.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:22 schreef Miss_S het volgende:
Hoho, dat beperkt zich niet tot Duitsers. Ik kende een stel Volendammers van vakantie dat dat ook hadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:29 schreef Vivi het volgende:
Maria, ik schrok een beetje want ik dacht dat het plaatje in de OP je nieuwe kapsel was. Maar nauwgezet onderzoek heeft uitgewezen dat je nog steeds ubercute bent.
Ik haat all inclusive, want gepaard gaande met polsbandjes, zweterige Duitsers in singlets met okselhaar die boven lauwwarme schalen met ondefineerbare substanbties hangen. Daarbij, er is onderzoek gedaan door de keuringsdienst van waarde en bij 5 van de 6 all inclusive hotels zat er in de vreetsels evenveel bacterieen als in poep.
Maar desondanks fijne vakantie, P.F.!.
Luchtdicht....of invriezen dus........quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Als je ze morgen bakt en luchtdicht bewaart.
Is je mister overweight dan? Ik zou niet durven de mijne te vertellen wat ie wel en niet mag etenvooral als we niet samenwonen. Hij let er zelf wel op en dat gaat prima.
Kretaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee prima, dan is het goed, maar is wel veel dierlijk vet hè, die feta.
Feta >>> Griekenland >>> Woohoooo![]()
![]()
Nu stop ik met vakantie spam hoor!
ik gaf erna de andere mogelijkheidquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat heb ik toch altijd veel aan jou he
Maar denk dat ik het meegeef aan mijn ouders, kunnen ze het op het werk neerzetten
Eerst maar eens zien of ze eetbaar zijn
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn er hier mensen met ervaring met Engelstalige kookboeken? Ik wil er een paar bestellen maar ben zo bang dat ik het niet ga begrijpen..
.
Was het ook niet zo dat maten in Engeland anders zijn dan hier? Qua theelepels, bijvoorbeeld? En wat voor ingrediënten zijn dat dan, heb je een voorbeeld?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik heb twee Nigellas in het Engels! Maten enzo google ik gewoon, easy peasy. Ik vind het lastiger als ze als ingrediënt bepaalde dingen neemt in een vorm die hier niet te krijgen is, dan moet ik een equivalent zoeken
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:05 schreef Crientj het volgende:
Ik haat windows, dr zit een trojan op deze pc die er niet af wilt!
Mac
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redelijk handige site, ook maar eens ingevuld;quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.... Ik weet niet of je ook daadwerkelijk alles hebt gegeten maar het is sowieso niet echt veel. Al had je een halve kilo couscous op in de salade!! En weinig is natuurlijk niet goed...
[ afbeelding ]
Ehhhmm *pakt Nigella Express erbij*quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Was het ook niet zo dat maten in Engeland anders zijn dan hier? Qua theelepels, bijvoorbeeld? En wat voor ingrediënten zijn dat dan, heb je een voorbeeld?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
evaporated milk is gecondenseerde melkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ehhhmm *pakt Nigella Express erbij*
Ze heeft het qua maten, afgezien van de bekende tablespoons en teaspoons, ook wel eens over lbs, cups (*kijkt naar kast vol verschillende maten cups*), en oz (ounces geloof ik), of inches voor lengte. Da's dus allemaal best makkelijk om te rekenen.
Qua ingrediënten zijn er dingen als *bladert*: cornish hens (kip kan vast ook), drained mixed mushroom antipasto from a jar (?), caramelized onions from a jar (kan je vast ook zelf doen!), red Leicester cheese (wordt gegeven als aanvulling op of vervanging van cheddar), a can of evaporated milk (sounds ewww).
Dat soort dingetjes
Thanks! I'll just give it a go, then.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ehhhmm *pakt Nigella Express erbij*
Ze heeft het qua maten, afgezien van de bekende tablespoons en teaspoons, ook wel eens over lbs, cups (*kijkt naar kast vol verschillende maten cups*), en oz (ounces geloof ik), of inches voor lengte. Da's dus allemaal best makkelijk om te rekenen.
Qua ingrediënten zijn er dingen als *bladert*: cornish hens (kip kan vast ook), drained mixed mushroom antipasto from a jar (?), caramelized onions from a jar (kan je vast ook zelf doen!), red Leicester cheese (wordt gegeven als aanvulling op of vervanging van cheddar), a can of evaporated milk (sounds ewww).
Dat soort dingetjes
Ik dacht al, er staan vast wel dingen bij die hier ook te krijgen zijn!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
evaporated milk is gecondenseerde melkkan je hier ook gewoon krijgen
Niet helemaalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
evaporated milk is gecondenseerde melkkan je hier ook gewoon krijgen
Ja, toch? Gewoon bij kookwinkels, dacht ik?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Cups vind ik altijd rare maten, zouden er ergens in Nederland ook die cups die ze in Amerika/Engeland gebruiken te koop zijn? Scheelt weer omrekenen.
Zou best kunnen. Hoe reageer je op ui?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:16 schreef Razztwizzle het volgende:En nu dus niks. Ik vraag me af of ik op een dag teveel bieslook eet ofzo? (Over de kaas op brood, door de rauwkost) want steeds op dagen dat ik dat eet heb ik maagpijn. Ik ga het maar eens weglaten.
Hmm. In de pastasaus waar ik erg veel last van had zat een hele ui. Maar bieslook is toch geen uiquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Hoe reageer je op ui?
Succes morgen! Zal voor je duimenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Fijne vakantie, P.F.!
Ik ga zo naar bed, want morgen vroeg op voor oriënterend gesprek in Utrecht en 's avonds kamer bekijken in Amersfoort. Dus jullie zien mij pas morgenavond laat weer.
Succes!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Fijne vakantie, P.F.!
Ik ga zo naar bed, want morgen vroeg op voor oriënterend gesprek in Utrecht en 's avonds kamer bekijken in Amersfoort. Dus jullie zien mij pas morgenavond laat weer.
quote:Bieslook (Allium schoenoprasum) is een plant uit de lookfamilie (Alliaceae). De plant is verwant aan bolgewassen als ui, prei en knoflook.
Hm. Er kan natuurlijk wel één bepaald ingrediënt in brood zitten waar je te heftig op reageert, dan hoef je niet alle koolhydraten in de ban te doen. Een vriendin van mij is heel allergisch voor gist en suiker (resulteert ook in pukkels en opgeblazen buik), dus die eet gewoon speltbrood van de natuurwinkel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ik geloof dat ik echt niet goed reageer op brood en/of suiker Als ik weinig koolhydraten eet heb ik een mooi glanzend huidje en geen opgeblazen gevoel. Eet ik wel brood en/of ijs, dan krijg ik last van een onrustige huid en buikklachten. Nadeel van koolhydraatarm: ik word depri en krijg last van problemen met mijn suikerhuishouding (trillen en bijna flauwvallen).
Iemand een voorstel voor een goed voedingspatroon?
Ik kan me daar echt níets bij voorstellen hè.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:51 schreef Laureline het volgende:
Een helemaal alcoholloos leven lijkt me vreselijk, dat houd ik nooit vol
Ik welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt níets bij voorstellen hè.. Al kreeg ik m'n hele leven geen drup alcohol weer, ik zou er geen moment rouwig om zijn.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:36 schreef Laureline het volgende:
Lijstje!
O: frambozen met magere yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, kwart meloen met rauwe ham
L: salade met tomaat, komkommer, halve avocado en ons hollandse garnalen
T: 1 wodka-tomatensap, 2 crackers filet americain
D: gebakken courgette
T: koffie met stuk pure chocola
T: kaas en kwark
Low-carber kan bijna niet, toch
Hmm laatste keer dat ik dat probeerde was ik 1 maand lang ongesteldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:48 schreef P.F het volgende:
O ik heb net juist 2 pilletjes genomen in de hoop dat het dan snel weg ging
Waarom gebruik je dan geen tampons? Dan merk je er toch niets van dat je ongesteld bent en kun je ook gewoon zwemmen. Geen probleem toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:42 schreef P.F het volgende:
Ik heb nu echt geen zin meer, labiel als ik ben![]()
Alles is verpest![]()
Lijkt mij zo naar, ongesteld op het strand, lekker broeien
dat dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan geen tampons? Dan merk je er toch niets van dat je ongesteld bent en kun je ook gewoon zwemmen. Geen probleem toch?
ik ben vast te laat maar: PF, fijne vakantie, niet miepen: gewoon een tampon gebruiken dan merk je niks hoor, op t strand en in t zwembad, enneh, je bent vast geen 9 of 14 dagen ongesteld, dus over een opaar dagen is t alweer over (en agrees with merel: niet kutten met je pil! *slaps pfje met een pilstrip*)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:39 schreef P.F het volgende:
Bedankt allemaal!
Alleen ben ik een beetje verdrietig, want ik werd net ongesteld.. En ik heb nog nooit gezwommen dan. Pff.
Vriendje: Ja had je je pil niet moeten vergeten.
Stom ei dat het is, ik verwacht begrip. Ik ga wel naast iemand anders in het vliegtuig zitten
gist en suiker vermijden! dat zijn bekende klachtenveroorzakers. evt. tarwe ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ik geloof dat ik echt niet goed reageer op brood en/of suiker Als ik weinig koolhydraten eet heb ik een mooi glanzend huidje en geen opgeblazen gevoel. Eet ik wel brood en/of ijs, dan krijg ik last van een onrustige huid en buikklachten. Nadeel van koolhydraatarm: ik word depri en krijg last van problemen met mijn suikerhuishouding (trillen en bijna flauwvallen).
Iemand een voorstel voor een goed voedingspatroon?
je pony is leuk, staat je goed!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Er moest een enter tussen! Want uniek zei wat over mn haaahr! Dus dít keer haalde ik jullie niet door mekaar!![]()
Hihi, poonie![]()
[ afbeelding ]
ik zou je niet aanraden om al je leeswerk op de uni te willen doen eigenlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga proberen om alles op de uni te doen, en als het echt moet mee naar huis nemen..
mijn goede voornemen is van 08.30 tot 18.00uur op de uni zitten
believe me, hij is shorter. ik heb de "oude" editie, en die is 2500 pagina's....per DEEL...en het zijn er 5quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:22 schreef motorbloempje het volgende:thuis!
en mijn Shorter Seventh Edition van de Norton Anthology of American Literature is binnen..
shorter..
plusminus 3000 pagina's![]()
Oww Razz....dat is inderdaad zo zieligquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Pffff wat een ochtend. Kom ik om half negen net uit de badkamer, omgekleed, klaar om Evy 2 te gaan doen, hoor ik "BONK". Amor (kitten) van de trap afgevallen, zo het trapgat in. Hij schoot onder het bed onder luid gepiep, en no way dat ik hem daar onder weg kreeg. Dus met lief samen het hele matras eraf, lattenbodems eraf en poes onder 't bed weg gevist. Achterpootje lijkt uit de kom, hij gebruikt 'm ook nauwelijks. Dierenarts gebeld, kan om 11 uur langskomen, en advies tot die tijd was "in 't reismandje houden met een bakje water erbij, verder niets".
Nou, dan kent ze Amor nog niet. Hij begon onophoudelijk te krabben, het mandje omver te wiebelen, probeerde steeds het deurtje open te krijgen, het bakje om te gooien.. zuchtdus nu heb ik hem er maar uitgehaald en naast me op de stoel neergelegd, waar hij nu afwisselend ligt te woelen en gewoon ligt te liggen en af en toe heel zielig ligt te piepen
.
Verdorie, ik vind het altijd zo erg als m'n beestjes iets overkomt, want ze kunnen niet vertellen wat er mis is en dat gepiep is echt te zielig. Nog 'n half uurtje wachten en dan gaan we op weg, eindelijk.
Agossie ;{ Sterkte Amorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Pffff wat een ochtend. Kom ik om half negen net uit de badkamer, omgekleed, klaar om Evy 2 te gaan doen, hoor ik "BONK". Amor (kitten) van de trap afgevallen, zo het trapgat in. Hij schoot onder het bed onder luid gepiep, en no way dat ik hem daar onder weg kreeg. Dus met lief samen het hele matras eraf, lattenbodems eraf en poes onder 't bed weg gevist. Achterpootje lijkt uit de kom, hij gebruikt 'm ook nauwelijks. Dierenarts gebeld, kan om 11 uur langskomen, en advies tot die tijd was "in 't reismandje houden met een bakje water erbij, verder niets".
Nou, dan kent ze Amor nog niet. Hij begon onophoudelijk te krabben, het mandje omver te wiebelen, probeerde steeds het deurtje open te krijgen, het bakje om te gooien.. zuchtdus nu heb ik hem er maar uitgehaald en naast me op de stoel neergelegd, waar hij nu afwisselend ligt te woelen en gewoon ligt te liggen en af en toe heel zielig ligt te piepen
.
Verdorie, ik vind het altijd zo erg als m'n beestjes iets overkomt, want ze kunnen niet vertellen wat er mis is en dat gepiep is echt te zielig. Nog 'n half uurtje wachten en dan gaan we op weg, eindelijk.
Dat idee heb ik ook afentoequote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:31 schreef kwakveense het volgende:
als ik niet beter wis zou ik denken dat ik zwanger was
En dan komt het weer helemaal goedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:34 schreef kwakveense het volgende:
ja, k geloof niet zo in zomaar aankomen (bij mezelf dan he), en zolang er nog ruimte voor verbetering in eet en beweeg patroon is ga ik daar eerst gewoon harder aan trekken. ik vind het wel jammer dat het niet lukt met het gematigde patroon van vorige keer. maar wei weet meot ik gewoon evenop stoom komen...
Zomaar aankomen kan volgens mij echt echt echt niet. Misschien slaapwandel je wel naar de koelkast en eet je daar dan iets uitquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook afentoe
Maarja als ik eerlijk ben weet ik ook wel dat ik veel beter kan eten en sporten
Maar als jij zomaar blijft aankomen doet me dat een beetje denken aan Riann uit de dieetclub
Gezond, genoeg.. Klinkt lekker trouwens!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:31 schreef kwakveense het volgende:
awww arme poez van raz....
ik werd ook niet vrolijk maria: deze week misshcien twee dagen echt fout gegeten, de rest wel redelijk, en een paar ook echt goed, en ik ben een KILO aangekomen. terwijl ik vorige week nog vocht vasthield door de hitte. echt, ik zou er om kunnen janken, als t niet zo bizar was... als ik niet beter wis zou ik denken dat ik zwanger was
maar goed, ik probeer t nu een hele week echt echt echt helemaal goed te doen, en als er dan nog niks af gaat weet ik t ook niet meer....
vandaag (1500kcal)
o- volkoren boterham met rauwe ham
l- twee volkoren boterhammen met kipfilet
t- 3 paprikas
d- stamppot rauwe andijvie met baconblokjes en zilveruitjes erbij
Dan moet je maar eens meelezen bij de dieetclubquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Zomaar aankomen kan volgens mij echt echt echt niet. Misschien slaapwandel je wel naar de koelkast en eet je daar dan iets uitHet zou kunnen..
Oké bizar, en vervelend voor haarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens meelezen bij de dieetclub
Riann was mijn voorbeeld toen ik begon en nu zit ze meer in het ziekenhuis dan ergens anders.
(had het ook niet over mijzelf)
Ja maar jij hebt een wildcard om hier te zijn. Dus waag het niet te vertrekkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:59 schreef kwakveense het volgende:
ws. schildklierproblemen of iets auto-immuun-igs, toch? (iets met klok klepel en al een poos niet meer in t dieettopic geweest, ook al torent mijn bmi steeds dichter naar de 35 ipv de 25)
Ik heb het ook weken uitgesteld hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Nou miss_s en kwak, jullie durven je tenminste te wegen...![]()
Ik heb me begin juni voor het laatst gewogen (61.9), en ik durf sindsdien niet meer op de weegschaal uit angst dat ik zwaarder ben dan toen. Ik wil me iig in augustus nog wegen, maar ik durf het gewoon eigenlijk niet.
Ik ben toch echt zomaar 13 kilo aangekomen sinds ik ben gestopt met roken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:44 schreef P.F het volgende:
Zomaar aankomen kan volgens mij echt echt echt niet.
Al ben je zwaarder, dan is dat toch niet het eind van de wereld? Dan weet je tenminste of je goed bezig bent of niet. Knowledge is power.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Nou miss_s en kwak, jullie durven je tenminste te wegen...![]()
Ik heb me begin juni voor het laatst gewogen (61.9), en ik durf sindsdien niet meer op de weegschaal uit angst dat ik zwaarder ben dan toen. Ik wil me iig in augustus nog wegen, maar ik durf het gewoon eigenlijk niet.
Ja, dat is wel zo, maar zolang ik tussen 55 en 65 kilo weeg, heb ik gewoon maat 36.. ik weet wel dat ik iig niet veel ben aangekomen, want ik heb geen lovehandles (die krijg ik als ik 64+ weeg).. ik weet ook dat het niet het einde van de wereld is, maar ik voel me echt de hele dag/week rot als ik ben aangekomen. Dus dan stel ik het maar weer een week uit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Al ben je zwaarder, dan is dat toch niet het eind van de wereld? Dan weet je tenminste of je goed bezig bent of niet. Knowledge is power.
Trouwens, als je echt noemenswaardig aankomt of afvalt merk je dat toch ook aan je kleren?
Ik haal wel een blikkie tonijn voor als 'ie straks weer thuis is. Dan kan ik wat ik overhoud aan tonijn vanavond mooi op m'n pizza doenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Awww arm katje! Zn favo eten maken?
In de jaren dat ik afviel heb ik het ook gedaan dus denk dat het wel goedkomt, geeft gewoon meer duidelijkheid en ik begrijp de schommelingen welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en Miss_S - een weegdagboek, dat klinkt obsessief. Kan je je niet gewoon 1x in de week wegen?
Maar dan is de reden toch stoppen met rokenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben toch echt zomaar 13 kilo aangekomen sinds ik ben gestopt met roken.
Je ziet mijn eetlijstjes, daar kan het toch niet aan liggen.
Nu met lowcarb wel aan het afvallen!
Gister weer onder de 75.![]()
Beterschap Maria.
Je hebt toch geen onbedwingbare drang naar taco's nu, toch?
Oh ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:57 schreef P.F het volgende:
Maar dan is de reden toch stoppen met roken
Dat is dus de reden dat ik er gewoon geen hebquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ja.. ik weet dat ik er nogal obsessief mee bezig kan zijn, maar ook daarom is niet wegen juist wel goed eigenlijk. Ik weeg mezelf bewust niet te vaak (vroeger stond ik rustig drie keer per dag op de weegschaal, dat slaat natuurlijk nergens op), alleen nu moet ik weer even de moed vinden om er op te gaan staan.Maar dat komt wel, ik eet de laatste tijd echt erg netjes, dus binnenkort zal ik het wel aandurven.
bij mij zijn de kilo's ook sinds het stoppen met roken, het zijn er gelukkig maar 3.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben toch echt zomaar 13 kilo aangekomen sinds ik ben gestopt met roken.
Je ziet mijn eetlijstjes, daar kan het toch niet aan liggen.
Nu met lowcarb wel aan het afvallen!
Gister weer onder de 75.![]()
Beterschap Maria.
Je hebt toch geen onbedwingbare drang naar taco's nu, toch?
Troost etenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Awww arm katje! Zn favo eten maken?
Stukjes en dan heel even gemixt, dus je komt nu echt stukjes banaan tegenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Oeh, je muffins zien er lekker uit Miss_S!
Heb je er stukken banaan in gedaan, of is die meegepureerd? Kan me voorstellen dat het deeg daardoor ook wat minder rijst.
Doei! Heel veel plezier!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:23 schreef P.F het volgende:
Lush ruik je zelfs nog als je geen reukorgaan hebt
Ik word opgehaald door een vriend, naar vriendje, naar kamer, naar vliegveld, daar avond eten of zo, burger king, whooohoo, onee daar is niks vega, dan vliegen, ik word vast gekaapt door de griekse rebellen
en dan... ben ik in Griekenland
Doeeeeei
Dat klinkt als een idee Razzquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh Miss_S, dat ziet er goed uit! Wat je kan proberen de volgende keer als je wil dat ze groter worden: niet gaan mixen, maar alle droge en alle ingredienten eerst apart mengen en dan die twee mengsels alleen met een lepel wat door elkaar scheppen (dat je zeg maar nog wat klonten ziet), dan blijft 't beslag veel luchtiger en rijzen ze ook beter.
[crosspost uit F&F, even ter info]
Amor z'n pootje is niet gebroken, maar alles is wel zwaar verrekt overstrekt en gekneusd. Advies: rust. Een vriendin van me komt vanavond met een bench en dan gaan we eens zien of hij daar rustig in blijft. Maar de dierenarts zei wel - gelukkig, een mens met gezond verstand - dat als hij zich nou helemaal over z'n toeren uit die bench probeert te krabben, dat we hem dan maar eruit moeten laten en zelf een plekje moeten laten zoeken. En dan een beetje opletten dat hij niet te hoog springt e.d.
HIj krijgt pijnstilling mee, en er zijn dus foto's gemaakt. Ik ben benieuwd wat dat zo gaat kosten als ik hem vanmiddag weer ophaal maar goed, 't was nodig. (Volgens mijn moeder niet trouwens, die vond het maar debiel dat ik met hem naar de dierenarts ging. "Je had best een paar dagen het aan kunnen kijken" - Ja mam, en daardoor is jullie hond nu half mank...)
Dat klinkt wel heel erg langquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Oeh, die tip van de muffins ga ik ook onthouden.
In mijn recept staat trouwens dat je iets voor het beslag (ik geloof eieren met suiker) 20 minuten moet mixen, is dat echt nodig?Ik krijg er een lamme arm van...
Razz, ik heb maar even in F&F gereageerd.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kloppen tot de suiker is opgelost kan ook wel even duren. Gaat sneller in een warmwaterbad.
En ik ben met zulke dingen superblij met m'n Kennie..
Het waren hele eieren, en met de mixer op de hoogste stand. Na een paar minuten verandert het volgens mij ook niet echt meer, hoe lang je ook doormixt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh wacht, tenzij je alleen de eiwitten moet opkloppen tot een stevig schuim, dat kan wel even duren, zeker als je het met de hand klopt.
Dat wel, de textuur verandert naarmate je meer/alle lucht eruit klopt. Heb je ooit beslag voor biscuitdeeg gemaakt? Dat is een mooi voorbeeld van hoe de textuur verandert in 15-20 minuten kloppenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het waren hele eieren, en met de mixer op de hoogste stand. Na een paar minuten verandert het volgens mij ook niet echt meer, hoe lang je ook doormixt.
Quinazoline: dat probleem heb ik ook ja. Plus dat vriendje tegenwoordig al niet meer wil dat ik iets bak omdat de hele keuken dan vol staat met afwas, en hij intussen wel weet dat ik hem alles laat opeten terwijl hij ook af wil vallen.
Kortom, het wordt tijd dat er weer iemand jarig is, da's tenminste een geldig excuus.
Toch? Dan moet ik het misschien toch nog maar eens proberen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat wel, de textuur verandert naarmate je meer/alle lucht eruit klopt. Heb je ooit beslag voor biscuitdeeg gemaakt? Dat is een mooi voorbeeld van hoe de textuur verandert in 15-20 minuten kloppen
Kun je eigenlijk ook volkorenmuffins maken met volkorenmeel, of zou dat vies zijn?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voedingswaarde, Mini, voedingswaarde!Dan eet je het maar in plaats van euh... Euhhh. Zoete kwark?
Kun jij fitnessen op 2 eieren en 3 kleine muffins? Ik zou echt onderuit gaan als ik niks substanielers zou etenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:24 schreef Miss_S het volgende:
S: 2km wandelen
O: 2 gekookte eieren
L: 2 muffins
T: laatste muffin
S: uurtje fitness
D: macaroni
T: bessen
T: optimel yoghurt
S: buikspieroefeningen
In Sultana zitten echt best veel calorieën terwijl het niet eens zo goed vult, inderdaad slim om die te vermijden. Je zou 's middags nog wat yoghurt/kwark kunnen nemen, of misschien die banaan en de komkommer omwisselen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:26 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb inmiddels de lunch achter de rug, en ga zo aan mijn komkommer beginnen. Mijn lijstje voor vandaag zal dan zoiets worden:
Planning voor vandaag:
O: Magere kwark met vanilleyoghurt
L: 3 volkorenboterhammen met boter, gatenkaas
T: stuk komkommer
D: Pasta met tomatensaus, paprika, champinons en tivall-balletjes
S: Evy les 3
Nu heb eigenlijk altijd 's middags honger/trek. Hebben jullie ideeen wat ik dan nog kan eten. Ik neig altijd heel erg naar sultanas, mueslirepen, of andere dingen met veel koolhydraten, maar die probeer ik juist een beetje te vermijden (ook door geen muesli meer bij het ontbijt te nemen). Hebben jullie misschien een idee?
Dat weet ik, mede daarom weeg ik me dus niet meer zo vaakquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:27 schreef Tinkepink het volgende:PPP, dat is niet echt gezond hoor, om zo met eten en voeding bezig te zijn en je humeur zo door een paar kilo te laten beinvloeden. Sterker nog, je hebt maat 36 en krijgt pas boven de 64 kilo lovehandles. Wat maakt het dan uit of je 60 of 61 kg weegt
![]()
Mijn daglijstje
o. weetabix + brinta + melk
t. -
l. grote salade met artisjok in olie, tomaten, komkommer, verschillende soorten sla en dressing + 3 kippenvleugels zonder vel
t. wat lekkers in de stad
d. weer sla met.... weet ik nog niet
kwarkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:26 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb inmiddels de lunch achter de rug, en ga zo aan mijn komkommer beginnen. Mijn lijstje voor vandaag zal dan zoiets worden:
Planning voor vandaag:
O: Magere kwark met vanilleyoghurt
L: 3 volkorenboterhammen met boter, gatenkaas
T: stuk komkommer
D: Pasta met tomatensaus, paprika, champinons en tivall-balletjes
S: Evy les 3
Nu heb eigenlijk altijd 's middags honger/trek. Hebben jullie ideeen wat ik dan nog kan eten. Ik neig altijd heel erg naar sultanas, mueslirepen, of andere dingen met veel koolhydraten, maar die probeer ik juist een beetje te vermijden (ook door geen muesli meer bij het ontbijt te nemen). Hebben jullie misschien een idee?
Dat is inderdaad de reden om het niet meer te doen. Maar ik merk wel dat ik zin blijf houden in sultana's, koekjes, broodjes, etc. Die banaan wil ik niet weg 's ochtends, want mijn ontbijt is ook al niet erg stevig. De ochtend is anders zo lang. Kwark ofzo meenemen naar m'n werk is ook lastig helaas, kan het hier nergens kwijt want in alle koelkasten staan chemicalienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In Sultana zitten echt best veel calorieën terwijl het niet eens zo goed vult, inderdaad slim om die te vermijden. Je zou 's middags nog wat yoghurt/kwark kunnen nemen, of misschien die banaan en de komkommer omwisselen?
Dat moeten we nog gaan zien....maar heb helemaal geen honger op het moment.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:27 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Kun jij fitnessen op 2 eieren en 3 kleine muffins? Ik zou echt onderuit gaan als ik niks substanielers zou eten.
Ja, maar dat weet je lichaam nog niet als je gaat fitnessenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat moeten we nog gaan zien....maar heb helemaal geen honger op het moment.
Tussen L en D zit bij mij ook maar nauwelijks 4 uur he?
Dat je er zin in blijft houden komt juist door de koolhydraten, die zijn verslavend.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:31 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de reden om het niet meer te doen. Maar ik merk wel dat ik zin blijf houden in sultana's, koekjes, broodjes, etc. Die banaan wil ik niet weg 's ochtends, want mijn ontbijt is ook al niet erg stevig. De ochtend is anders zo lang. Kwark ofzo meenemen naar m'n werk is ook lastig helaas, kan het hier nergens kwijt want in alle koelkasten staan chemicalien.
Ik zou natuurlijk nog wat extra fruit ofzo kunnen meenemen voor 's middags, nog een appel erbij moet best kunnen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:34 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet je lichaam nog niet als je gaat fitnessen. Ik zou het niet trekken, maar als je ook geen honger hebt..
Ik heb altijd redelijk veel koolhydraten bij lunch/avondeten, dus dacht nu 'makkelijk' wat koolhydraten te schrappen bij het ontbijt. + dat ik sommige dagen erg vroeg de deur uit moet en dan lekker makkelijk wat kwark/yoghurt eet/drink en snel weg ben.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat je er zin in blijft houden komt juist door de koolhydraten, die zijn verslavend.
Hm, da's vervelend... Dan maar een extra boterham 's middags, of een deel van je lunch wat later nemen?
Waarom ontbijt je trouwens niet wat steviger? Wat vezels kunnen geen kwaad.
Van het ontbijt moet je eigenlijk juist niet schrappen. Nou ja, snelle koolhydraten zou ik wel schrappen maar van vezels zit je juist langer vol, dus iets van havermout/Brinta/muesli is niet zo gek. In de banaan zit natuurlijk ook alweer suiker. Als je 4 boterhammen te veel vindt kun je er ook 2 als lunch eten met wat rauwkost ofzo en de derde wat later.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:37 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik heb altijd redelijk veel koolhydraten bij lunch/avondeten, dus dacht nu 'makkelijk' wat koolhydraten te schrappen bij het ontbijt. + dat ik sommige dagen erg vroeg de deur uit moet en dan lekker makkelijk wat kwark/yoghurt eet/drink en snel weg ben.
Maar vier boterhammen is wel veel. Zal vanavond eens even uitrekenen op hoeveel kcal zo'n dag uitkomt, want daar heb ik eigenlijk geen idee van.
Thanks voor de tipquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Honger zegt ook niet alles, je maag vindt misschien dat hij nog niks nodig heeft maar je bloedsuiker enzo kan best opraken halverwege het sporten. Misschien kun je een sportdrankje ofzo meenemen voor als je je slap voelt, dat wordt snel opgenomen in je bloed.
Ik bedoel eigenlijk niet voor het geval het fout zou gaan, maar meer dat ik denk dat je ook meer aan sporten hebt als ik bijv. ook 'grondstoffen' hebt om spieren van te maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thanks voor de tiphet is toch allemaal hier thuis en er staat een koelkast dus mocht het fout gaan
Ik heb muesli in huis. dus dat zal ik morgen eens doen. En toch eens kijken om de verdeling van eten overdag wat te veranderenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Van het ontbijt moet je eigenlijk juist niet schrappen. Nou ja, snelle koolhydraten zou ik wel schrappen maar van vezels zit je juist langer vol, dus iets van havermout/Brinta/muesli is niet zo gek. In de banaan zit natuurlijk ook alweer suiker. Als je 4 boterhammen te veel vindt kun je er ook 2 als lunch eten met wat rauwkost ofzo en de derde wat later.
Fruit is ook alleen maar suiker.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:31 schreef Quinazoline het volgende:
Kwark ofzo meenemen naar m'n werk is ook lastig helaas, kan het hier nergens kwijt want in alle koelkasten staan chemicalien.
Ik zou natuurlijk nog wat extra fruit ofzo kunnen meenemen voor 's middags, nog een appel erbij moet best kunnen.
Je kunt hem vanavond vast bakken en morgen alleen opwarmen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
hai![]()
Ik weet het ik moet het in CUL vragen maar jullie zijn liever en bakken ook genoeg en vaak![]()
Kan ik dit http://www.ah.nl/recepten/recept?id=154420&rq=kaastaart vanavond al vast klaarmaken en dan pas morgen in de oven doen of is het dan al tot gore drap gemuteerd?
Gewoon morgen nog even op een laag standje in de oven? Dat is wel een goed idee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je kunt hem vanavond vast bakken en morgen alleen opwarmen.
Bepaald light is het niet hè.
Voedselcontainerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Fruit is ook alleen maar suiker.![]()
Voor het meenemen van kwark/yoghurt, omeletjes en salades kan ik je onderstaande bento-achtige van harte aanraden.
Je eten blijft er 6 uur koel in, je kunt hem gewoon bij de Halfords halen en kost maar een tientje:
klik
[ afbeelding ]
Ja, ik raak snel verveeld dus dan doe ik het zo afwisselen (eigenlijk wou ik alles dus 12 min doen)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Wel lekker gevarieerd.Wat handig als je al die apparaten thuis hebt zeg...
Zo'n thermo-ding is inderdaad heel handig zeg, nooit aan gedacht!
Waarom hebben jullie al die dingen eigenlijk, hadden je ouders geld over of houden jullie gewoon heel erg van sporten?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, ik raak snel verveeld dus dan doe ik het zo afwisselen (eigenlijk wou ik alles dus 12 min doen)
En ik ga het zeker ook missen als ik straks uit huis ga.
Nu nog maar even gebruik van maken.
Het is denk ik al 10 jaar geleden begonnen met een crosstrainer en toen steeds iets erbij (en afentoe inruilen voor nieuwere versies) voor het roeiapparaat heb ik zelf gespaard en de rest hebben mijn ouders gekocht.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie al die dingen eigenlijk, hadden je ouders geld over of houden jullie gewoon heel erg van sporten?
Onthoud wel dat fruit zich onderscheid van andere suikers door een lage GI waarde.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
NIET terug in de oven!! Kaastaart is pas stevig als ie helemaal is afgekoeldquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gewoon morgen nog even op een laag standje in de oven? Dat is wel een goed idee.
Light was da?Ik ga proberen het meeste aan mijn mams en partner te voeren en de rest ook aan mams mee geven. I shall be strong and resist the tempation
Oh, briljantquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Voor het meenemen van kwark/yoghurt, omeletjes en salades kan ik je onderstaande bento-achtige van harte aanraden.
Je eten blijft er 6 uur koel in, je kunt hem gewoon bij de Halfords halen en kost maar een tientje:
klik
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad een heel slecht lijstje.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:04 schreef Crientj het volgende:
Well; een (heel slecht) lijstje dan maar.
O: Niets, ik was laat wakker
L: Halve boterham.
D: 2x kant en klaar broodje hamburger [Tja, ik moet toch iets en moet werken over een halfuur]
T: Misschien vanavond een kiwi of een appeltje
en sporten; ik heb gewinkelt?(Heb een heeeeele gave rok gekocht; komt nog wel een foto van.)
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
ohja! ik heb nog watermeloenDat eet ik ook!
Razzt: ik zie de kans op zumba ook somber inik voorzie bankhangen + boek + dekentje.
[ afbeelding ]
Neuh, lepeltje is een cm of 12 denk ik, maar zit in een veel te ruim jasje.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:07 schreef SiTu het volgende:
Oh, briljantDie moet ik hebben voor het komende collegejaar, lekker kwark en left-over salade meenemen als ik hele dagen weg ben
Is de lepel rechts van normale grootte (om even in te kunnen schatten hoe groot dat ding is)?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar avocado met ui is wel kick-ass ende gezond toch?
Frambozen kan ik nog wel voor kijken! Moet nog boodschapjes!
Oh en deze wilde ik jullie niet onthouden, for all ye english lit. fans out there![]()
[ afbeelding ]
Alas, poor YorickI knew him well
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar avocado met ui is wel kick-ass ende gezond toch?
Frambozen kan ik nog wel voor kijken! Moet nog boodschapjes!
Oh en deze wilde ik jullie niet onthouden, for all ye english lit. fans out there![]()
[ afbeelding ]
Alas, poor YorickI knew him well
![]()
Ooooh dit is echt een geweldige tip! Jammer genoeg ben ik net terug van het winkelcentrum, maar volgende keer dat ik er ben ga ik zeker even langs de Halfords! Kwarkjesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
klik
[ afbeelding ]
Het was inderdaad een flinke bus. Wel gekocht, handig ding. Volgens mij gaan ze me wel wat raar aankijken als ik daarmee aan kom zettenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Neuh, lepeltje is een cm of 12 denk ik, maar zit in een veel te ruim jasje.
De container is 25cm hoog en heeft een doorsnede van 12cm.
Er zitten 2 kleine bakjes in van (gokje)150ml en 1 van 300ml.
Jup weer helemaal terug!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:37 schreef Phaidra het volgende:
Hoe gaat het hier verder? Ik zag gisteren even dat XM terug is, maar nu op vakantie is, PF is/gaat bijna op vakantie, Daph is weer terug (toch?). Mis ik nu nog iets? Verbouwen gaat goed, heb ondertussen wel overal spierpijn. Eten is niet helemaal zoals het hoort, maar zolang ik gezond ontbijt, lunch en diner blijf eten, vind ik het prima. Als we eenmaal verhuisd zijn, ga ik wel weer streng doen
.
Ik snapte hem ook niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:48 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, ik snap/ ken 'm nietLeg eens uit?
*zichzelf ontmaskert als cultuurbarbaar
Hoe was het?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup weer helemaal terug!![]()
"Tandarts overleefd"? Waarvoor moest je heen dan?
wat is een tumi?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh ze zullen best aardig zijn, hoor! Het is gewoon het beroep wat me niet aanstaat![]()
OMG mn zus heeft op vakantie een lippiercing én een tattoo laten zetten! De tattoo is wel hip, een tumi op d'r scheenbeen. </random mededelingen>
Ik had hem al een paar jaar en maar 2x aangehad dus kennelijk vind ik hem wel leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:41 schreef Californium het volgende:
Jaaaahhij is heel mooi
en hij past goed hoor! dankje
En hij is echt heel mooi... waarom wou je m kwijt?
Uh-huhquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haha ja da's wel grappig he! Van sommige mensen verwacht je het ook niet! Ik van zus wel trouwens hoorDie had al meerdere gaatjes in d'r oren en een neusringetje en een klein tattootje.
En ik zat erover te denken om Thor/Mamster te hernoemen naar Tumi, toeval bestaat niet
Dat is zeker zonde! En ik ben er heel blij mee... MIjn huisgenoten vroegen al of ik een date had of dat ik ging stappenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik had hem al een paar jaar en maar 2x aangehad dus kennelijk vind ik hem wel leuk om naar te kijkenmaar dat is ook zo'n zonde
Maar goed om te horen dat je er blij mee bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk alleen een beetje chaggie en mijn topje zit scheef en mijn benen zijn wit![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Nee hoor. Beetje lui&lam, soms heb je zo'n dag... Ik veronderstel dat ik morgen bij het aanschouwen van de weegschaal acuut braaf ga etenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF!. Ik geloof niet dat je ooit zo'n slecht lijstje hebt gepost! Er is toch niet iets mis?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:54 schreef Californium het volgende:
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk alleen een beetje chaggie en mijn topje zit scheef en mijn benen zijn wit![]()
en hij staat je ook beter
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:08 schreef ColdFeet het volgende:
Californium, wat is dat toch met vrouwen, dat je een diclaimer van drie punten bij een prima foto zet?Staat je goed, hoor
Behoorlijk slank ben je
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:49 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn bizar slechte eetlijst van vandaag:
O: zak rijstzoutjes
T: chocomel
D: friet
T: komkommer, wodka met perensap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:12 schreef Californium het volgende:
[..]
dankje.... en is me nog nooit opgevallen
doen alle vrouwen dat?
had nog wel meer punten gehad hoor
![]()
Ik vind het wel mooi dat je al 'we' zegtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:16 schreef Belana het volgende:
het valt mij op dat alle dames waarvan ik nu foto's heb gezien gewoon slank zijn en toch miepen we met zijn allen over een paar kilo
ik heb ook extreem slecht gegeten vandaag, ik doe maar geeneens moeite voor een lijstje. vanaf morgen weer streng zijn voor mezelf
Ik hoor er toch ook bijquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat je al 'we' zegthihi.
Ik miep trouwens niet zozeer over kilo's alswel over mn hangbuikzwijntjes-gehalte(bestaan er ook hangbilzwijntjes?)
En ook wel een beetje over kilo's, want volgens de BMI-shizzle (onzin, i know! Maar toch) ben ik zu zwar.
Ik heb nog steeds het idee dat mensen mij op straat nastaren omdat ik dik benquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:25 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik hoor er toch ook bijals mensen mij zien vinden ze me ook niet te dik, maar ik vind van wel
Ben wel benieuwd hoe jij eruit ziet!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:25 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik hoor er toch ook bijals mensen mij zien vinden ze me ook niet te dik, maar ik vind van wel
dat ken ik.. maar meer dat ik lelijk benquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat mensen mij op straat nastaren omdat ik dik ben
Vraag me af of dat ooit uit mijn hoofd gaat
Het gaat vast goed ooit komen met ons, toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:29 schreef Californium het volgende:
[..]
dat ken ik.. maar meer dat ik lelijk benmiddelbare school trauma's... ik hoop dat ik die gedachte ooit wegkrijg
uhuhquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi Blurred! Fijn dat het goed gaat! Enige opmerking zo uit de losse pols: pastasaus op brood?
Jeebs, ik ben een beetje op een posting-spree vandaagScuzi
![]()
Aaah leuk!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:49 schreef Belana het volgende:
dit was fagelopen weekend op een OUD meet(met jongste zoon Ezra)
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit! zeker niet dikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:49 schreef Belana het volgende:
dit was afgelopen weekend op een OUD meet(met jongste zoon Ezra)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |