Dat idee heb ik ook afentoequote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:31 schreef kwakveense het volgende:
als ik niet beter wis zou ik denken dat ik zwanger was
En dan komt het weer helemaal goedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:34 schreef kwakveense het volgende:
ja, k geloof niet zo in zomaar aankomen (bij mezelf dan he), en zolang er nog ruimte voor verbetering in eet en beweeg patroon is ga ik daar eerst gewoon harder aan trekken. ik vind het wel jammer dat het niet lukt met het gematigde patroon van vorige keer. maar wei weet meot ik gewoon evenop stoom komen...
Zomaar aankomen kan volgens mij echt echt echt niet. Misschien slaapwandel je wel naar de koelkast en eet je daar dan iets uitquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook afentoe
Maarja als ik eerlijk ben weet ik ook wel dat ik veel beter kan eten en sporten
Maar als jij zomaar blijft aankomen doet me dat een beetje denken aan Riann uit de dieetclub
Gezond, genoeg.. Klinkt lekker trouwens!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:31 schreef kwakveense het volgende:
awww arme poez van raz....
ik werd ook niet vrolijk maria: deze week misshcien twee dagen echt fout gegeten, de rest wel redelijk, en een paar ook echt goed, en ik ben een KILO aangekomen. terwijl ik vorige week nog vocht vasthield door de hitte. echt, ik zou er om kunnen janken, als t niet zo bizar was... als ik niet beter wis zou ik denken dat ik zwanger was
maar goed, ik probeer t nu een hele week echt echt echt helemaal goed te doen, en als er dan nog niks af gaat weet ik t ook niet meer....
vandaag (1500kcal)
o- volkoren boterham met rauwe ham
l- twee volkoren boterhammen met kipfilet
t- 3 paprikas
d- stamppot rauwe andijvie met baconblokjes en zilveruitjes erbij
Dan moet je maar eens meelezen bij de dieetclubquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Zomaar aankomen kan volgens mij echt echt echt niet. Misschien slaapwandel je wel naar de koelkast en eet je daar dan iets uitHet zou kunnen..
Oké bizar, en vervelend voor haarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens meelezen bij de dieetclub
Riann was mijn voorbeeld toen ik begon en nu zit ze meer in het ziekenhuis dan ergens anders.
(had het ook niet over mijzelf)
Ja maar jij hebt een wildcard om hier te zijn. Dus waag het niet te vertrekkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:59 schreef kwakveense het volgende:
ws. schildklierproblemen of iets auto-immuun-igs, toch? (iets met klok klepel en al een poos niet meer in t dieettopic geweest, ook al torent mijn bmi steeds dichter naar de 35 ipv de 25)
Ik heb het ook weken uitgesteld hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Nou miss_s en kwak, jullie durven je tenminste te wegen...![]()
Ik heb me begin juni voor het laatst gewogen (61.9), en ik durf sindsdien niet meer op de weegschaal uit angst dat ik zwaarder ben dan toen. Ik wil me iig in augustus nog wegen, maar ik durf het gewoon eigenlijk niet.
Ik ben toch echt zomaar 13 kilo aangekomen sinds ik ben gestopt met roken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:44 schreef P.F het volgende:
Zomaar aankomen kan volgens mij echt echt echt niet.
Al ben je zwaarder, dan is dat toch niet het eind van de wereld? Dan weet je tenminste of je goed bezig bent of niet. Knowledge is power.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Nou miss_s en kwak, jullie durven je tenminste te wegen...![]()
Ik heb me begin juni voor het laatst gewogen (61.9), en ik durf sindsdien niet meer op de weegschaal uit angst dat ik zwaarder ben dan toen. Ik wil me iig in augustus nog wegen, maar ik durf het gewoon eigenlijk niet.
Ja, dat is wel zo, maar zolang ik tussen 55 en 65 kilo weeg, heb ik gewoon maat 36.. ik weet wel dat ik iig niet veel ben aangekomen, want ik heb geen lovehandles (die krijg ik als ik 64+ weeg).. ik weet ook dat het niet het einde van de wereld is, maar ik voel me echt de hele dag/week rot als ik ben aangekomen. Dus dan stel ik het maar weer een week uit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Al ben je zwaarder, dan is dat toch niet het eind van de wereld? Dan weet je tenminste of je goed bezig bent of niet. Knowledge is power.
Trouwens, als je echt noemenswaardig aankomt of afvalt merk je dat toch ook aan je kleren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |