abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:28:27 #126
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71842095
ik postte dit n.a.v. een vraag in het foodgawker topic (en gooide hem vol...shit) maar hier vroeg DaD volgens mi naar Engelse ingredienten in engelse kookboeken?

even crosspost:

je kunt in de webwinkel van tucker box (uit leiden) vrijwel alle droge ingredienten krijgen tegen heel redelijke prijzen, en ook koelverse producten, zoals red leicester en clotted cream enzo
http://www.tuckerbox.nl/overview.php?cat_id=8
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:31:17 #127
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71842157
awww arme poez van raz....

ik werd ook niet vrolijk maria: deze week misshcien twee dagen echt fout gegeten, de rest wel redelijk, en een paar ook echt goed, en ik ben een KILO aangekomen. terwijl ik vorige week nog vocht vasthield door de hitte. echt, ik zou er om kunnen janken, als t niet zo bizar was... als ik niet beter wis zou ik denken dat ik zwanger was

maar goed, ik probeer t nu een hele week echt echt echt helemaal goed te doen, en als er dan nog niks af gaat weet ik t ook niet meer....

vandaag (1500kcal)
o- volkoren boterham met rauwe ham
l- twee volkoren boterhammen met kipfilet
t- 3 paprikas
d- stamppot rauwe andijvie met baconblokjes en zilveruitjes erbij
pi_71842219
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:31 schreef kwakveense het volgende:
als ik niet beter wis zou ik denken dat ik zwanger was
Dat idee heb ik ook afentoe
Maarja als ik eerlijk ben weet ik ook wel dat ik veel beter kan eten en sporten
Maar als jij zomaar blijft aankomen doet me dat een beetje denken aan Riann uit de dieetclub
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:34:26 #129
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71842246
ja, k geloof niet zo in zomaar aankomen (bij mezelf dan he), en zolang er nog ruimte voor verbetering in eet en beweeg patroon is ga ik daar eerst gewoon harder aan trekken. ik vind het wel jammer dat het niet lukt met het gematigde patroon van vorige keer. maar wei weet meot ik gewoon evenop stoom komen...
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:34:56 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71842256
Lichamen zijn irrationele dingen, Kwakzor! Ik snap er vaak ook geen bal van Ik hou het mentaal meestal maar op "ik moet zeker een keer goed naar de wc"

Een kilo is wel veel ja! Misschien is het ook het rare weer. Ik heb geen idee! Grrrrr!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71842296
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:34 schreef kwakveense het volgende:
ja, k geloof niet zo in zomaar aankomen (bij mezelf dan he), en zolang er nog ruimte voor verbetering in eet en beweeg patroon is ga ik daar eerst gewoon harder aan trekken. ik vind het wel jammer dat het niet lukt met het gematigde patroon van vorige keer. maar wei weet meot ik gewoon evenop stoom komen...
En dan komt het weer helemaal goed
Heb jij trouwens ook een weegschaal die afrond op halve kilos? dan ben je natuurlijk niet echt 1 kilo aangekomen
pi_71842440
Die droom Co

Ik had ook een nachtmerrie, m'n broertje had voor mij gekookt duss hij vond dat hij 3 euro kreeg en toen had hij opeens de mexicaanse griep en bleef hij mij achtervolgen (Mijn broertje zou echt NOOIT koken)

En arme poes Ik kan daar ook zooo slecht tegen!!

Hm, mijn buikje is weg, dus een week gezond eten heeft gewerkt.. 1 kilo afgevallen

En ik ga het maar gewoon proberen met die tampons, ik zat op wedstrijdzwemmen en daar heb ik een beetje een zwem/ongesteld trauma van overgehouden
pi_71842488
Arme Amor! . 't Arme beestje, ik hoop dat 'ie er snel weer bovenop is!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71842492
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook afentoe
Maarja als ik eerlijk ben weet ik ook wel dat ik veel beter kan eten en sporten
Maar als jij zomaar blijft aankomen doet me dat een beetje denken aan Riann uit de dieetclub
Zomaar aankomen kan volgens mij echt echt echt niet. Misschien slaapwandel je wel naar de koelkast en eet je daar dan iets uit Het zou kunnen..
pi_71842517
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:31 schreef kwakveense het volgende:
awww arme poez van raz....

ik werd ook niet vrolijk maria: deze week misshcien twee dagen echt fout gegeten, de rest wel redelijk, en een paar ook echt goed, en ik ben een KILO aangekomen. terwijl ik vorige week nog vocht vasthield door de hitte. echt, ik zou er om kunnen janken, als t niet zo bizar was... als ik niet beter wis zou ik denken dat ik zwanger was

maar goed, ik probeer t nu een hele week echt echt echt helemaal goed te doen, en als er dan nog niks af gaat weet ik t ook niet meer....

vandaag (1500kcal)
o- volkoren boterham met rauwe ham
l- twee volkoren boterhammen met kipfilet
t- 3 paprikas
d- stamppot rauwe andijvie met baconblokjes en zilveruitjes erbij
Gezond, genoeg.. Klinkt lekker trouwens!
pi_71842574
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:44 schreef P.F het volgende:

[..]

Zomaar aankomen kan volgens mij echt echt echt niet. Misschien slaapwandel je wel naar de koelkast en eet je daar dan iets uit Het zou kunnen..
Dan moet je maar eens meelezen bij de dieetclub
Riann was mijn voorbeeld toen ik begon en nu zit ze meer in het ziekenhuis dan ergens anders.

(had het ook niet over mijzelf)
pi_71842636
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dan moet je maar eens meelezen bij de dieetclub
Riann was mijn voorbeeld toen ik begon en nu zit ze meer in het ziekenhuis dan ergens anders.

(had het ook niet over mijzelf)
Oké bizar, en vervelend voor haar . Maar dan heeft het waarschijnlijk een medische reden, alleen niemand weet nog welke?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:59:21 #138
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71842821
ws. schildklierproblemen of iets auto-immuun-igs, toch? (iets met klok klepel en al een poos niet meer in t dieettopic geweest, ook al torent mijn bmi steeds dichter naar de 35 ipv de 25 )
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:02:44 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71842895
Bwah kwakkie, je post waar je wilt toch? En we hebben je hier graag

Bareuh! Ik ben een snottebel Gisteren was ik lichtelijk niet lekker en vandaag heb ik een lekneus
pi_71843183
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:59 schreef kwakveense het volgende:
ws. schildklierproblemen of iets auto-immuun-igs, toch? (iets met klok klepel en al een poos niet meer in t dieettopic geweest, ook al torent mijn bmi steeds dichter naar de 35 ipv de 25 )
Ja maar jij hebt een wildcard om hier te zijn. Dus waag het niet te vertrekken
pi_71843233
Wat zielig voor je kat Razz. Hopelijk valt het mee bij de dierenarts.

Kwak, misschien moet je lichaam gewoon weer even doorkrijgen dat het nu echt de bedoeling is om af te vallen. Bij mij ging het ook makkelijker toen ik eenmaal een tijdje op gang was, als je eenmaal duidelijk weg bent van dat startgewicht dat je lichaam vast probeert te houden.

Oh, en beterschap voor Maria.

*verder gaat teruglezen*
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71843317
De muffins staan in de oven....ben benieuwd ben zo geen keukenprinses
En niets van het beslag gesnoept
pi_71843406
Arme poes.
Hopelijk gaat het nu alweer beter met haar.

Kwak, misschien helpt het om je maaltijden in meerdere porties per dag te verdelen?
pi_71843466
Nou miss_s en kwak, jullie durven je tenminste te wegen...

Ik heb me begin juni voor het laatst gewogen (61.9), en ik durf sindsdien niet meer op de weegschaal uit angst dat ik zwaarder ben dan toen. Ik wil me iig in augustus nog wegen, maar ik durf het gewoon eigenlijk niet.
pi_71843494
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

Ik heb me begin juni voor het laatst gewogen (61.9), en ik durf sindsdien niet meer op de weegschaal uit angst dat ik zwaarder ben dan toen. Ik wil me iig in augustus nog wegen, maar ik durf het gewoon eigenlijk niet.
Ik heb het ook weken uitgesteld hoor
En daarom nu een gewichtdagboek bij de weegschaal, dan moet ik me gewoon elke dag wegen
pi_71843507
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 10:44 schreef P.F het volgende:
Zomaar aankomen kan volgens mij echt echt echt niet.
Ik ben toch echt zomaar 13 kilo aangekomen sinds ik ben gestopt met roken.
Je ziet mijn eetlijstjes, daar kan het toch niet aan liggen.
Nu met lowcarb wel aan het afvallen!
Gister weer onder de 75.

Beterschap Maria.
Je hebt toch geen onbedwingbare drang naar taco's nu, toch?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:28:32 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71843617
Whoop gaat goed, VMW!

Ik heb geen tacodrang nee Voel me wel vrij belabberd (hoofdpijn en snothoofd) maar aangezien ik normaal bijna nooit griep heb denk ik dat het wel goed zit
pi_71843651
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

Al ben je zwaarder, dan is dat toch niet het eind van de wereld? Dan weet je tenminste of je goed bezig bent of niet. Knowledge is power.

Trouwens, als je echt noemenswaardig aankomt of afvalt merk je dat toch ook aan je kleren?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71843975
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Al ben je zwaarder, dan is dat toch niet het eind van de wereld? Dan weet je tenminste of je goed bezig bent of niet. Knowledge is power.

Trouwens, als je echt noemenswaardig aankomt of afvalt merk je dat toch ook aan je kleren?
Ja, dat is wel zo, maar zolang ik tussen 55 en 65 kilo weeg, heb ik gewoon maat 36.. ik weet wel dat ik iig niet veel ben aangekomen, want ik heb geen lovehandles (die krijg ik als ik 64+ weeg).. ik weet ook dat het niet het einde van de wereld is, maar ik voel me echt de hele dag/week rot als ik ben aangekomen. Dus dan stel ik het maar weer een week uit.
pi_71843984
Nou, meneer poes moet even blijven voor foto's, ik word straks teruggebeld. 't Was niet uit de kom, maar er was iets niet goed met het gewricht. Arm mupje, hij is nog zo klein en kan nog niet eens miauwen, dus er kwam alleen maar zielig gepiep uit.

Mijn lijstje voor vandaag:
O: Magere kwark met banaan.
T: Half plakje gemberkoek.
L: Twee geroosterde boterhammen met ham/rookvlees en komkommer. Beker thee.
T: Aardbeitjes/nectarine.
D: Pizza (zelfgebakken - er komen twee vriendinnetjes langs voor filmavondje ) en brownies (die nemen zij mee).

Geen geweldige dag dus morgen maar weer balansen.

Oh en Miss_S - een weegdagboek, dat klinkt obsessief. Kan je je niet gewoon 1x in de week wegen?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2009 11:43:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')