abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71848558
lijstje

O/L: 2 afbakbroodjes met boter
S: ef een uur van cultuurcafe, naar spinozagebouw naar bestuursgebouw naar Sshn geweest om introductiekaart op te halen en even een soort van bewijs van inschrijving te hebben voor de Sshn anders moet ik mijn kamer uit maar ik mag dus nog even blijven...
T: kwark met heeeeeerlijke hollandse aarbeitjes erin
T: geen idee nog...
D: Gebakken courgette plakjes met knoflook met aardappelpannekoekjes en wat vega worstjes (denk ik)
T: geen idee nog
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71848574
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:26 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb inmiddels de lunch achter de rug, en ga zo aan mijn komkommer beginnen. Mijn lijstje voor vandaag zal dan zoiets worden:

Planning voor vandaag:
O: Magere kwark met vanilleyoghurt
T: banaan
L: 3 volkorenboterhammen met boter, gatenkaas
T: stuk komkommer
D: Pasta met tomatensaus, paprika, champinons en tivall-balletjes
S: Evy les 3

Nu heb eigenlijk altijd 's middags honger/trek. Hebben jullie ideeen wat ik dan nog kan eten. Ik neig altijd heel erg naar sultanas, mueslirepen, of andere dingen met veel koolhydraten, maar die probeer ik juist een beetje te vermijden (ook door geen muesli meer bij het ontbijt te nemen). Hebben jullie misschien een idee?
In Sultana zitten echt best veel calorieën terwijl het niet eens zo goed vult, inderdaad slim om die te vermijden. Je zou 's middags nog wat yoghurt/kwark kunnen nemen, of misschien die banaan en de komkommer omwisselen?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71848586
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:27 schreef Tinkepink het volgende:
PPP, dat is niet echt gezond hoor, om zo met eten en voeding bezig te zijn en je humeur zo door een paar kilo te laten beinvloeden. Sterker nog, je hebt maat 36 en krijgt pas boven de 64 kilo lovehandles. Wat maakt het dan uit of je 60 of 61 kg weegt

Mijn daglijstje
o. weetabix + brinta + melk
t. -
l. grote salade met artisjok in olie, tomaten, komkommer, verschillende soorten sla en dressing + 3 kippenvleugels zonder vel
t. wat lekkers in de stad
d. weer sla met.... weet ik nog niet
Dat weet ik, mede daarom weeg ik me dus niet meer zo vaak .

Het maakt objectief idd niet zoveel uit of ik 60 of 61 weeg (volgens mijn vriend overigens ook niet, die ziet volgens mij pas verschil als ik in 1 week 15 kilo afval ofzo ), maar ik zou toch graag nog twee of drie kilo kwijt willen. Ik ben van boven nl. heel smal (heb echt een héle platte buik en kleine borsten), maar ik heb nog steeds vrij brede heupen en ik heb een hekel aan mijn bovenbenen. Ben nu behoorlijk aan het sporten geslagen om iig te zorgen dat die delen strak worden, maar ik denk dat het ook nog wel verschil maakt als ik een paar kilo's kwijt ben.

Verder dwing ik mezelf wel om normaal te eten hoor, crashen doe ik niet meer aan . Ik eet bewust in het weekend gewoon dingen als chips, om te zorgen dat ik een normaal eetpatroon blijf houden. En het vriendje let er ook op, want hij weet ook dat ik er nogal in kan doorslaan.
pi_71848590
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:26 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb inmiddels de lunch achter de rug, en ga zo aan mijn komkommer beginnen. Mijn lijstje voor vandaag zal dan zoiets worden:

Planning voor vandaag:
O: Magere kwark met vanilleyoghurt
T: banaan
L: 3 volkorenboterhammen met boter, gatenkaas
T: stuk komkommer
D: Pasta met tomatensaus, paprika, champinons en tivall-balletjes
S: Evy les 3

Nu heb eigenlijk altijd 's middags honger/trek. Hebben jullie ideeen wat ik dan nog kan eten. Ik neig altijd heel erg naar sultanas, mueslirepen, of andere dingen met veel koolhydraten, maar die probeer ik juist een beetje te vermijden (ook door geen muesli meer bij het ontbijt te nemen). Hebben jullie misschien een idee?
kwark

En goed idee trouwens die komkommer.... heb ik ook nog liggen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71848644
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:28 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

In Sultana zitten echt best veel calorieën terwijl het niet eens zo goed vult, inderdaad slim om die te vermijden. Je zou 's middags nog wat yoghurt/kwark kunnen nemen, of misschien die banaan en de komkommer omwisselen?
Dat is inderdaad de reden om het niet meer te doen. Maar ik merk wel dat ik zin blijf houden in sultana's, koekjes, broodjes, etc. Die banaan wil ik niet weg 's ochtends, want mijn ontbijt is ook al niet erg stevig. De ochtend is anders zo lang. Kwark ofzo meenemen naar m'n werk is ook lastig helaas, kan het hier nergens kwijt want in alle koelkasten staan chemicalien .
Ik zou natuurlijk nog wat extra fruit ofzo kunnen meenemen voor 's middags, nog een appel erbij moet best kunnen.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_71848673
Pf: Fijne vakantie!

Razz: Gelukkig dat het niet heel ernstig is, maar wel zielig! Nu mag hij ook niet naar buiten zeker?

Vivi: ik had dat van de week ook! Echt superschattige schoentjes gezien op wehkamp.nl (het waren paarse pumps, met een ritsje! ), waren ze er ook alleen nog in 37... *baalderdebaalbaal.
pi_71848690
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:27 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Kun jij fitnessen op 2 eieren en 3 kleine muffins? Ik zou echt onderuit gaan als ik niks substanielers zou eten .
Dat moeten we nog gaan zien....maar heb helemaal geen honger op het moment.
Tussen L en D zit bij mij ook maar nauwelijks 4 uur he?
pi_71848729
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat moeten we nog gaan zien....maar heb helemaal geen honger op het moment.
Tussen L en D zit bij mij ook maar nauwelijks 4 uur he?
Ja, maar dat weet je lichaam nog niet als je gaat fitnessen . Ik zou het niet trekken, maar als je ook geen honger hebt..
pi_71848756
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:31 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de reden om het niet meer te doen. Maar ik merk wel dat ik zin blijf houden in sultana's, koekjes, broodjes, etc. Die banaan wil ik niet weg 's ochtends, want mijn ontbijt is ook al niet erg stevig. De ochtend is anders zo lang. Kwark ofzo meenemen naar m'n werk is ook lastig helaas, kan het hier nergens kwijt want in alle koelkasten staan chemicalien .
Ik zou natuurlijk nog wat extra fruit ofzo kunnen meenemen voor 's middags, nog een appel erbij moet best kunnen.
Dat je er zin in blijft houden komt juist door de koolhydraten, die zijn verslavend.
Hm, da's vervelend... Dan maar een extra boterham 's middags, of een deel van je lunch wat later nemen?
Waarom ontbijt je trouwens niet wat steviger? Wat vezels kunnen geen kwaad.
pi_71848795
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:34 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ja, maar dat weet je lichaam nog niet als je gaat fitnessen . Ik zou het niet trekken, maar als je ook geen honger hebt..
we zullen zien
pi_71848836
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat je er zin in blijft houden komt juist door de koolhydraten, die zijn verslavend.
Hm, da's vervelend... Dan maar een extra boterham 's middags, of een deel van je lunch wat later nemen?
Waarom ontbijt je trouwens niet wat steviger? Wat vezels kunnen geen kwaad.
Ik heb altijd redelijk veel koolhydraten bij lunch/avondeten, dus dacht nu 'makkelijk' wat koolhydraten te schrappen bij het ontbijt. + dat ik sommige dagen erg vroeg de deur uit moet en dan lekker makkelijk wat kwark/yoghurt eet/drink en snel weg ben.
Maar vier boterhammen is wel veel. Zal vanavond eens even uitrekenen op hoeveel kcal zo'n dag uitkomt, want daar heb ik eigenlijk geen idee van.
pi_71848846
Honger zegt ook niet alles, je maag vindt misschien dat hij nog niks nodig heeft maar je bloedsuiker enzo kan best opraken halverwege het sporten. Misschien kun je een sportdrankje ofzo meenemen voor als je je slap voelt, dat wordt snel opgenomen in je bloed.
pi_71848906
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:37 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik heb altijd redelijk veel koolhydraten bij lunch/avondeten, dus dacht nu 'makkelijk' wat koolhydraten te schrappen bij het ontbijt. + dat ik sommige dagen erg vroeg de deur uit moet en dan lekker makkelijk wat kwark/yoghurt eet/drink en snel weg ben.
Maar vier boterhammen is wel veel. Zal vanavond eens even uitrekenen op hoeveel kcal zo'n dag uitkomt, want daar heb ik eigenlijk geen idee van.
Van het ontbijt moet je eigenlijk juist niet schrappen. Nou ja, snelle koolhydraten zou ik wel schrappen maar van vezels zit je juist langer vol, dus iets van havermout/Brinta/muesli is niet zo gek. In de banaan zit natuurlijk ook alweer suiker. Als je 4 boterhammen te veel vindt kun je er ook 2 als lunch eten met wat rauwkost ofzo en de derde wat later.
pi_71848917
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Honger zegt ook niet alles, je maag vindt misschien dat hij nog niks nodig heeft maar je bloedsuiker enzo kan best opraken halverwege het sporten. Misschien kun je een sportdrankje ofzo meenemen voor als je je slap voelt, dat wordt snel opgenomen in je bloed.
Thanks voor de tip het is toch allemaal hier thuis en er staat een koelkast dus mocht het fout gaan
pi_71849042
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Thanks voor de tip het is toch allemaal hier thuis en er staat een koelkast dus mocht het fout gaan
Ik bedoel eigenlijk niet voor het geval het fout zou gaan, maar meer dat ik denk dat je ook meer aan sporten hebt als ik bijv. ook 'grondstoffen' hebt om spieren van te maken.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Van het ontbijt moet je eigenlijk juist niet schrappen. Nou ja, snelle koolhydraten zou ik wel schrappen maar van vezels zit je juist langer vol, dus iets van havermout/Brinta/muesli is niet zo gek. In de banaan zit natuurlijk ook alweer suiker. Als je 4 boterhammen te veel vindt kun je er ook 2 als lunch eten met wat rauwkost ofzo en de derde wat later.
Ik heb muesli in huis. dus dat zal ik morgen eens doen. En toch eens kijken om de verdeling van eten overdag wat te veranderen .
pi_71849314
hai

Ik weet het ik moet het in CUL vragen maar jullie zijn liever en bakken ook genoeg en vaak

Kan ik dit http://www.ah.nl/recepten/recept?id=154420&rq=kaastaart vanavond al vast klaarmaken en dan pas morgen in de oven doen of is het dan al tot gore drap gemuteerd?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_71849325
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:31 schreef Quinazoline het volgende:
Kwark ofzo meenemen naar m'n werk is ook lastig helaas, kan het hier nergens kwijt want in alle koelkasten staan chemicalien .
Fruit is ook alleen maar suiker.

Voor het meenemen van kwark/yoghurt, omeletjes en salades kan ik je onderstaande bento-achtige van harte aanraden.
Je eten blijft er 6 uur koel in, je kunt hem gewoon bij de Halfords halen en kost maar een tientje:
klik
pi_71849427
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
hai

Ik weet het ik moet het in CUL vragen maar jullie zijn liever en bakken ook genoeg en vaak

Kan ik dit http://www.ah.nl/recepten/recept?id=154420&rq=kaastaart vanavond al vast klaarmaken en dan pas morgen in de oven doen of is het dan al tot gore drap gemuteerd?
Je kunt hem vanavond vast bakken en morgen alleen opwarmen.

Bepaald light is het niet hè.
pi_71849502
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Je kunt hem vanavond vast bakken en morgen alleen opwarmen.

Bepaald light is het niet hè.
Gewoon morgen nog even op een laag standje in de oven? Dat is wel een goed idee.

Light was da? Ik ga proberen het meeste aan mijn mams en partner te voeren en de rest ook aan mams mee geven. I shall be strong and resist the tempation
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_71849983
Ok het is dus superheet in de garage...een half uurtje fitness is het dus geworden
(6 minuten berg op lopen, 6 minuten roeien, 6 minuten crosstrainer, 6 minuten berg op fietsen en 6 minuten steppen)
pi_71850093
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Fruit is ook alleen maar suiker.

Voor het meenemen van kwark/yoghurt, omeletjes en salades kan ik je onderstaande bento-achtige van harte aanraden.
Je eten blijft er 6 uur koel in, je kunt hem gewoon bij de Halfords halen en kost maar een tientje:
klik
[ afbeelding ]
Voedselcontainer
Maar wel een goede tip
pi_71850095
Wel lekker gevarieerd. Wat handig als je al die apparaten thuis hebt zeg...

Zo'n thermo-ding is inderdaad heel handig zeg, nooit aan gedacht!
pi_71850129
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Wel lekker gevarieerd. Wat handig als je al die apparaten thuis hebt zeg...

Zo'n thermo-ding is inderdaad heel handig zeg, nooit aan gedacht!
Ja, ik raak snel verveeld dus dan doe ik het zo afwisselen (eigenlijk wou ik alles dus 12 min doen)
En ik ga het zeker ook missen als ik straks uit huis ga.
Nu nog maar even gebruik van maken.
pi_71850152
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja, ik raak snel verveeld dus dan doe ik het zo afwisselen (eigenlijk wou ik alles dus 12 min doen)
En ik ga het zeker ook missen als ik straks uit huis ga.
Nu nog maar even gebruik van maken.
Waarom hebben jullie al die dingen eigenlijk, hadden je ouders geld over of houden jullie gewoon heel erg van sporten?
pi_71850224
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Waarom hebben jullie al die dingen eigenlijk, hadden je ouders geld over of houden jullie gewoon heel erg van sporten?
Het is denk ik al 10 jaar geleden begonnen met een crosstrainer en toen steeds iets erbij (en afentoe inruilen voor nieuwere versies) voor het roeiapparaat heb ik zelf gespaard en de rest hebben mijn ouders gekocht.
Waarom? tja omdat een sportschool abbo voor 3 personen uiteindelijk veel duurder is en dit makkelijker is
Maar nu ben ik nog de enige die er iets mee doet.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')