abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:46:47 #176
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71845684
Spuit 11, sorry Razz!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_71845708
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh Miss_S, dat ziet er goed uit! Wat je kan proberen de volgende keer als je wil dat ze groter worden: niet gaan mixen, maar alle droge en alle ingredienten eerst apart mengen en dan die twee mengsels alleen met een lepel wat door elkaar scheppen (dat je zeg maar nog wat klonten ziet), dan blijft 't beslag veel luchtiger en rijzen ze ook beter.

[crosspost uit F&F, even ter info]
Amor z'n pootje is niet gebroken, maar alles is wel zwaar verrekt overstrekt en gekneusd. Advies: rust. Een vriendin van me komt vanavond met een bench en dan gaan we eens zien of hij daar rustig in blijft. Maar de dierenarts zei wel - gelukkig, een mens met gezond verstand - dat als hij zich nou helemaal over z'n toeren uit die bench probeert te krabben, dat we hem dan maar eruit moeten laten en zelf een plekje moeten laten zoeken. En dan een beetje opletten dat hij niet te hoog springt e.d.

HIj krijgt pijnstilling mee, en er zijn dus foto's gemaakt. Ik ben benieuwd wat dat zo gaat kosten als ik hem vanmiddag weer ophaal maar goed, 't was nodig. (Volgens mijn moeder niet trouwens, die vond het maar debiel dat ik met hem naar de dierenarts ging. "Je had best een paar dagen het aan kunnen kijken" - Ja mam, en daardoor is jullie hond nu half mank...)
Dat klinkt als een idee Razz dankjewel
En hopelijk komt het snel goed met Amor, inderdaad beetje domme reactie van je moeder
pi_71845715
Veel plezier PF'je Wat zul je bruin zijn als je terugkomt!
pi_71845716
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:46 schreef Muis006 het volgende:
Spuit 11, sorry Razz!
maar wel een belangrijk punt
pi_71845933
Oeh, die tip van de muffins ga ik ook onthouden.
In mijn recept staat trouwens dat je iets voor het beslag (ik geloof eieren met suiker) 20 minuten moet mixen, is dat echt nodig? Ik krijg er een lamme arm van...

Razz, ik heb maar even in F&F gereageerd.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71845960
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Oeh, die tip van de muffins ga ik ook onthouden.
In mijn recept staat trouwens dat je iets voor het beslag (ik geloof eieren met suiker) 20 minuten moet mixen, is dat echt nodig? Ik krijg er een lamme arm van...

Razz, ik heb maar even in F&F gereageerd.
Dat klinkt wel heel erg lang lijkt me niet hoor, ik mix de natte dingen geloof ik nog niet eens vijf minuten.
pi_71846111
Oh wacht, tenzij je alleen de eiwitten moet opkloppen tot een stevig schuim, dat kan wel even duren, zeker als je het met de hand klopt.
pi_71846150
Ik ben vast te laat, maar fijn vakantie PF!

Ik wil ook weer bakken, maar dan eet ik toch altijd meer ervan dan ik wil. Dus hoe langer ik het uitstel, hoe beter .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_71846173
Kloppen tot de suiker is opgelost kan ook wel even duren. Gaat sneller in een warmwaterbad.

En ik ben met zulke dingen superblij met m'n Kennie. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71846214
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kloppen tot de suiker is opgelost kan ook wel even duren. Gaat sneller in een warmwaterbad.

En ik ben met zulke dingen superblij met m'n Kennie. .

pi_71846217
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh wacht, tenzij je alleen de eiwitten moet opkloppen tot een stevig schuim, dat kan wel even duren, zeker als je het met de hand klopt.
Het waren hele eieren, en met de mixer op de hoogste stand. Na een paar minuten verandert het volgens mij ook niet echt meer, hoe lang je ook doormixt.

Quinazoline: dat probleem heb ik ook ja. Plus dat vriendje tegenwoordig al niet meer wil dat ik iets bak omdat de hele keuken dan vol staat met afwas, en hij intussen wel weet dat ik hem alles laat opeten terwijl hij ook af wil vallen.
Kortom, het wordt tijd dat er weer iemand jarig is, da's tenminste een geldig excuus.
pi_71846354
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:08 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:15:58 #188
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71846394
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het waren hele eieren, en met de mixer op de hoogste stand. Na een paar minuten verandert het volgens mij ook niet echt meer, hoe lang je ook doormixt.

Quinazoline: dat probleem heb ik ook ja. Plus dat vriendje tegenwoordig al niet meer wil dat ik iets bak omdat de hele keuken dan vol staat met afwas, en hij intussen wel weet dat ik hem alles laat opeten terwijl hij ook af wil vallen.
Kortom, het wordt tijd dat er weer iemand jarig is, da's tenminste een geldig excuus.
Dat wel, de textuur verandert naarmate je meer/alle lucht eruit klopt. Heb je ooit beslag voor biscuitdeeg gemaakt? Dat is een mooi voorbeeld van hoe de textuur verandert in 15-20 minuten kloppen
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_71846756
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:15 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dat wel, de textuur verandert naarmate je meer/alle lucht eruit klopt. Heb je ooit beslag voor biscuitdeeg gemaakt? Dat is een mooi voorbeeld van hoe de textuur verandert in 15-20 minuten kloppen
Toch? Dan moet ik het misschien toch nog maar eens proberen.
Hoeveel kcal zitten er eigenlijk in een muffin? Als ik ze nou in plaats van boterhammen eet...
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:31:41 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71846858
Voedingswaarde, Mini, voedingswaarde! Dan eet je het maar in plaats van euh... Euhhh. Zoete kwark?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71847121
Lunch! Ik heb nog niet gegeten *rent naar de keuken*
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:43:43 #192
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71847199
Co, ik heb altijd al vermoedt dat je een bizar onderbewuste hebt.

PF, have fun daar en niet teveel serviesgoed kapotgooien!

Belana, ik heb nu nog steeds gemist of je bent wezen bodypumpen?

Ik heb mijzelve vanochtend ook weder naar de sportschool gesleurd, ik was er twee weken uit, de eerste week wegens de vakantie omdat ze dan geen kinderopvang hebben en de tweede week wegens een gekneusd voetje *zielig kijkt*. Van de weeromstuit ga ik me dan ook meteen volproppen maar nu dus weer lekker gebodypumpt, fit &fun gedaan en gezond gegeten.

Oh en op de Markt stond het chagrijnige schoenenmannetje met uberkjoete minnetonka''s voor 25 euro ik dus al helemaal ..zijn ze alleen in maat 37 . Maat 39 kwam pas over 3 weken en kost 69,-
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71847200
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voedingswaarde, Mini, voedingswaarde! Dan eet je het maar in plaats van euh... Euhhh. Zoete kwark?
Kun je eigenlijk ook volkorenmuffins maken met volkorenmeel, of zou dat vies zijn?
Dan lijkt het al meer op een bruine boterham met zoet beleg.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:47:56 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71847343
Schijnbaar kan het!
http://www.vegetarisme.nl(...)tige-volkorenmuffins

Als je googled op volkoren muffins vind je er nog een paar Kan dus alleen niet garanderen dat ze lekker zijn!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71847407
Ik ga het van het weekend proberen (wel zoete dan) en dan zal ik verslag uitbrengen!
Misschien probeer ik ook eens de volkorenpizza die ik al tijden wil maken...
pi_71848267
Volkorenpizza is prima te eten, maar wordt minder dun, luchtig en knapperig. Met volkorenmuffins heb ik goede ervaringen! ik geloof dat ik muffins met bramen en appel had gemaakt (ook nog eens een minder gezoete variant) en die waren erg lekker
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:21:34 #197
331 Merel
Be here now.
pi_71848365
Aaaah Razz wat zielig voor je kat! Hopen dat 'ie een beetje rustig blijft nu.

Lijstje van vandaag:
O: 2 krentenbollen
L: glas halfvolle melk, glas jus, kopje minnestronesoep, enorm bord met sla en rauwkost, 2 plakjes oude kaas, 2 plakjes ham
T: banaan
S: 5 km hardlopen
D: kipfilet in paprikamarinade (gegrilld), weer een hele berg sla, en een paar gekookte aardappels ofzo

Hopen dat ik me aan m'n planning kan houden, er moet echt 5 kilo af!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71848454
S: 2km wandelen
O: 2 gekookte eieren
L: 2 muffins
T: laatste muffin
S: uurtje fitness
D: macaroni
T: bessen
T: optimel yoghurt
S: buikspieroefeningen
pi_71848507
Ik heb inmiddels de lunch achter de rug, en ga zo aan mijn komkommer beginnen. Mijn lijstje voor vandaag zal dan zoiets worden:

Planning voor vandaag:
O: Magere kwark met vanilleyoghurt
T: banaan
L: 3 volkorenboterhammen met boter, gatenkaas
T: stuk komkommer
D: Pasta met tomatensaus, paprika, champinons en tivall-balletjes
S: Evy les 3

Nu heb eigenlijk altijd 's middags honger/trek. Hebben jullie ideeen wat ik dan nog kan eten. Ik neig altijd heel erg naar sultanas, mueslirepen, of andere dingen met veel koolhydraten, maar die probeer ik juist een beetje te vermijden (ook door geen muesli meer bij het ontbijt te nemen). Hebben jullie misschien een idee?
pi_71848521
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:24 schreef Miss_S het volgende:
S: 2km wandelen
O: 2 gekookte eieren
L: 2 muffins
T: laatste muffin
S: uurtje fitness
D: macaroni
T: bessen
T: optimel yoghurt
S: buikspieroefeningen
Kun jij fitnessen op 2 eieren en 3 kleine muffins? Ik zou echt onderuit gaan als ik niks substanielers zou eten .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')