abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:45:59 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71844117
PPP: misschien met meetlinten aan de gang! Zo extreem met je gewicht bezig zijn lijkt me niet erg goed! Vooral niet als het zo'n invloed heeft op je gemoed. Dito voor Miss_S eigenlijk! 1 keer per week lijkt me beter, vooral als je je er zo door laat beïnvloeden. Kan me voorstellen dat het handig kan zijn om te kijken waar die schommelingen in gewicht vandaan komen, maar zo gaat iedere zoveel gram al uitmaken!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:46:28 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71844131
Awww arm katje! Zn favo eten maken?
pi_71844175
Razz, ik denk dat het bij elkaar nog best meevalt qua calorieën, als de pizza een beetje gezond is en je niet al te veel brownies naar binnen werkt. De rest van de dag is namelijk wel erg mager.

Ik weeg me trouwens ook elke dag, dan leer je wel om niet te schrikken van schommelingen. Hoort gewoon een beetje bij de ochtendroutine.

PPP, ik vind het wel een beetje eng klinken dat je er zo van ondersteboven bent als je aankomt.

Lijstje van gisteren:
O: 2 sneetjes brood met chocolade
T: Activia
L: boterham met vegagehakt
T: bakje yoghurt met druiven en cruesli
T: snee brood met Slankie
D: broodsalade, half biertje
T: yoghurt met druiven en cruesli (het is een verslaving ), half glaasje wijn

Plan voor vandaag:
O: 1 boterham met pindakaas en een plakje chocolade, 1 met Slankie smeerkaas
T: bakje Activia
L: 2 sneetjes brood met een plak Slankie
T: bakje halfvolle yoghurt met druiven en cruesli (alweer ja )
D: pastasalade, biertje/wijntje
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71844182
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik haal wel een blikkie tonijn voor als 'ie straks weer thuis is. Dan kan ik wat ik overhoud aan tonijn vanavond mooi op m'n pizza doen .
pi_71844309
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en Miss_S - een weegdagboek, dat klinkt obsessief. Kan je je niet gewoon 1x in de week wegen?
In de jaren dat ik afviel heb ik het ook gedaan dus denk dat het wel goedkomt, geeft gewoon meer duidelijkheid en ik begrijp de schommelingen wel

De muffins zijn een beetje mini-muffins geworden, zometeen eentje proberen
pi_71844405
Ja.. ik weet dat ik er nogal obsessief mee bezig kan zijn, maar ook daarom is niet wegen juist wel goed eigenlijk. Ik weeg mezelf bewust niet te vaak (vroeger stond ik rustig drie keer per dag op de weegschaal, dat slaat natuurlijk nergens op), alleen nu moet ik weer even de moed vinden om er op te gaan staan. Maar dat komt wel, ik eet de laatste tijd echt erg netjes, dus binnenkort zal ik het wel aandurven.
pi_71844409
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik ben toch echt zomaar 13 kilo aangekomen sinds ik ben gestopt met roken.
Je ziet mijn eetlijstjes, daar kan het toch niet aan liggen.
Nu met lowcarb wel aan het afvallen!
Gister weer onder de 75.

Beterschap Maria.
Je hebt toch geen onbedwingbare drang naar taco's nu, toch?
Maar dan is de reden toch stoppen met roken
pi_71844442
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:57 schreef P.F het volgende:
Maar dan is de reden toch stoppen met roken
Oh ja.
pi_71844550
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ja.. ik weet dat ik er nogal obsessief mee bezig kan zijn, maar ook daarom is niet wegen juist wel goed eigenlijk. Ik weeg mezelf bewust niet te vaak (vroeger stond ik rustig drie keer per dag op de weegschaal, dat slaat natuurlijk nergens op), alleen nu moet ik weer even de moed vinden om er op te gaan staan. Maar dat komt wel, ik eet de laatste tijd echt erg netjes, dus binnenkort zal ik het wel aandurven.
Dat is dus de reden dat ik er gewoon geen heb Bij mijn moeder wil ik me dan nog welleens wegen, maar als het getalletje mij niet aanstaat dan ga ik er elke dag opstaan en kan ik bijna wel janken als het te hoog is, ondanks dat ik me goed erbij voel.... Daarom meet ik mijn gewicht tegenwoordig gewoon aan mijn kleding en aan de reflectie van de spiegel.... voor MIJ iig een stuk gezonder
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71844741
Je kleren en de spiegel zijn wel makkelijker in je eigen straatje te interpreteren. Als een getal omhoog gaat kun je niet ontkennen dat je aankomt en dan merk je het eerder, zodat je meteen kunt ingrijpen.
Aan de andere kant, dat getal zegt ook niet alles over hoe dik je daadwerkelijk bent. Ik merk dat ik als ik flink sport, even breed/smal ben als een paar jaar terug toen ik een paar kilo lichter was. Dan kun je dus wel denken "help, ik ben zwaarder" maar ondertussen ben je even dun dus dan maakt dat getal in de praktijk ook weinig uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mini_rulez op 13-08-2009 12:18:50 ]
pi_71844798
De mini-muffins zijn lekker
Ik neem er 2 als lunch
Zometeen in luchtdichte bakjes en dan mogen mijn ouders + vriendje ze verder op eten
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:16:56 #162
24188 Belana
kloon van belana
pi_71844922
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik ben toch echt zomaar 13 kilo aangekomen sinds ik ben gestopt met roken.
Je ziet mijn eetlijstjes, daar kan het toch niet aan liggen.
Nu met lowcarb wel aan het afvallen!
Gister weer onder de 75.

Beterschap Maria.
Je hebt toch geen onbedwingbare drang naar taco's nu, toch?
bij mij zijn de kilo's ook sinds het stoppen met roken, het zijn er gelukkig maar 3.
ik krijg ze er echter niet af voorlopig, zeker na vandaag weer niet, want ik ging trakteren op taart en dat was lekker. geen zin om mezelf dat te ontzeggen.
iedere dag wegen moet ik ook niet doen, dat is heel frustrerend en dan word ik heel ongelukkig. dat werd ik al van iedere dag calorieen tellen, dat doe ik ook niet meer. Ik probeer zo gezond mogelijk te eten en dat leer ik hier en dit topic houd me scherp wat dat betreft en intussen let ik over het algemeen op de hoeveelheden en zou het fijn zijn als over een half jaar die 3 kilo verdwenen zijn
stormy waters...
sailin'
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:21:30 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71845039
Woehoe, mn asielactie Lush envelop is binnen! En ik ruik allemaal lekkers! Whooop!

Tevens positief: ik ruik nog, ondanks Snottebel! XD
pi_71845052
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Troost eten !
pi_71845103
Lush ruik je zelfs nog als je geen reukorgaan hebt

Ik word opgehaald door een vriend, naar vriendje, naar kamer, naar vliegveld, daar avond eten of zo, burger king, whooohoo, onee daar is niks vega, dan vliegen, ik word vast gekaapt door de griekse rebellen

en dan... ben ik in Griekenland

Doeeeeei
pi_71845129
Muffinstory by Miss_S

Beslag mixen (ja beetje lui)

Vormpjes vullen

De volgende keer iets voller

Mini - banaan/kokosmuffins
pi_71845135
Heel veel plezier PF!!

BK heeft tegenwoordig trouwens een soort kaasnuggets, die zijn vast wel vega.
pi_71845175
Oeh, je muffins zien er lekker uit Miss_S!

Heb je er stukken banaan in gedaan, of is die meegepureerd? Kan me voorstellen dat het deeg daardoor ook wat minder rijst.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:27:32 #169
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71845213
PPP, dat is niet echt gezond hoor, om zo met eten en voeding bezig te zijn en je humeur zo door een paar kilo te laten beinvloeden. Sterker nog, je hebt maat 36 en krijgt pas boven de 64 kilo lovehandles. Wat maakt het dan uit of je 60 of 61 kg weegt

Mijn daglijstje
o. weetabix + brinta + melk
t. -
l. grote salade met artisjok in olie, tomaten, komkommer, verschillende soorten sla en dressing + 3 kippenvleugels zonder vel
t. wat lekkers in de stad
d. weer sla met.... weet ik nog niet
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:28:24 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71845230
Yaaay veel plezier PFert!

Nom, muffins

Ik eet nu soep van gisteren
pi_71845242
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Oeh, je muffins zien er lekker uit Miss_S!

Heb je er stukken banaan in gedaan, of is die meegepureerd? Kan me voorstellen dat het deeg daardoor ook wat minder rijst.
Stukjes en dan heel even gemixt, dus je komt nu echt stukjes banaan tegen
Geen idee of dat iets uit maakt?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:29:10 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71845259
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:23 schreef P.F het volgende:
Lush ruik je zelfs nog als je geen reukorgaan hebt

Ik word opgehaald door een vriend, naar vriendje, naar kamer, naar vliegveld, daar avond eten of zo, burger king, whooohoo, onee daar is niks vega, dan vliegen, ik word vast gekaapt door de griekse rebellen

en dan... ben ik in Griekenland

Doeeeeei
Doei! Heel veel plezier!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71845470
Veel plezier PF!
pi_71845653
Oh Miss_S, dat ziet er goed uit! Wat je kan proberen de volgende keer als je wil dat ze groter worden: niet gaan mixen, maar alle droge en alle ingredienten eerst apart mengen en dan die twee mengsels alleen met een lepel wat door elkaar scheppen (dat je zeg maar nog wat klonten ziet), dan blijft 't beslag veel luchtiger en rijzen ze ook beter.

[crosspost uit F&F, even ter info]
Amor z'n pootje is niet gebroken, maar alles is wel zwaar verrekt overstrekt en gekneusd. Advies: rust. Een vriendin van me komt vanavond met een bench en dan gaan we eens zien of hij daar rustig in blijft. Maar de dierenarts zei wel - gelukkig, een mens met gezond verstand - dat als hij zich nou helemaal over z'n toeren uit die bench probeert te krabben, dat we hem dan maar eruit moeten laten en zelf een plekje moeten laten zoeken. En dan een beetje opletten dat hij niet te hoog springt e.d.

HIj krijgt pijnstilling mee, en er zijn dus foto's gemaakt. Ik ben benieuwd wat dat zo gaat kosten als ik hem vanmiddag weer ophaal maar goed, 't was nodig. (Volgens mijn moeder niet trouwens, die vond het maar debiel dat ik met hem naar de dierenarts ging. "Je had best een paar dagen het aan kunnen kijken" - Ja mam, en daardoor is jullie hond nu half mank...)
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:46:28 #175
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71845674
Miss S, ultieme tip bij muffins: na het bij elkaar voegen van de droge en natte ingrediënten niet meer mixen, maar omscheppen. Je hebt lucht in het beslag nodig dan worden de muffins groter.

Bicarbonaat icm een zuur ingrediënt wil ook als een dolle werken overigens.,
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')