Ik haal wel een blikkie tonijn voor als 'ie straks weer thuis is. Dan kan ik wat ik overhoud aan tonijn vanavond mooi op m'n pizza doenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Awww arm katje! Zn favo eten maken?
In de jaren dat ik afviel heb ik het ook gedaan dus denk dat het wel goedkomt, geeft gewoon meer duidelijkheid en ik begrijp de schommelingen welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en Miss_S - een weegdagboek, dat klinkt obsessief. Kan je je niet gewoon 1x in de week wegen?
Maar dan is de reden toch stoppen met rokenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben toch echt zomaar 13 kilo aangekomen sinds ik ben gestopt met roken.
Je ziet mijn eetlijstjes, daar kan het toch niet aan liggen.
Nu met lowcarb wel aan het afvallen!
Gister weer onder de 75.![]()
Beterschap Maria.
Je hebt toch geen onbedwingbare drang naar taco's nu, toch?
Oh ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:57 schreef P.F het volgende:
Maar dan is de reden toch stoppen met roken
Dat is dus de reden dat ik er gewoon geen hebquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ja.. ik weet dat ik er nogal obsessief mee bezig kan zijn, maar ook daarom is niet wegen juist wel goed eigenlijk. Ik weeg mezelf bewust niet te vaak (vroeger stond ik rustig drie keer per dag op de weegschaal, dat slaat natuurlijk nergens op), alleen nu moet ik weer even de moed vinden om er op te gaan staan.Maar dat komt wel, ik eet de laatste tijd echt erg netjes, dus binnenkort zal ik het wel aandurven.
bij mij zijn de kilo's ook sinds het stoppen met roken, het zijn er gelukkig maar 3.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:25 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben toch echt zomaar 13 kilo aangekomen sinds ik ben gestopt met roken.
Je ziet mijn eetlijstjes, daar kan het toch niet aan liggen.
Nu met lowcarb wel aan het afvallen!
Gister weer onder de 75.![]()
Beterschap Maria.
Je hebt toch geen onbedwingbare drang naar taco's nu, toch?
Troost etenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Awww arm katje! Zn favo eten maken?
Stukjes en dan heel even gemixt, dus je komt nu echt stukjes banaan tegenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Oeh, je muffins zien er lekker uit Miss_S!
Heb je er stukken banaan in gedaan, of is die meegepureerd? Kan me voorstellen dat het deeg daardoor ook wat minder rijst.
Doei! Heel veel plezier!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:23 schreef P.F het volgende:
Lush ruik je zelfs nog als je geen reukorgaan hebt
Ik word opgehaald door een vriend, naar vriendje, naar kamer, naar vliegveld, daar avond eten of zo, burger king, whooohoo, onee daar is niks vega, dan vliegen, ik word vast gekaapt door de griekse rebellen
en dan... ben ik in Griekenland
Doeeeeei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |