Onthoud wel dat fruit zich onderscheid van andere suikers door een lage GI waarde.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Fruit is ook alleen maar suiker.![]()
NIET terug in de oven!! Kaastaart is pas stevig als ie helemaal is afgekoeldquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gewoon morgen nog even op een laag standje in de oven? Dat is wel een goed idee.
Light was da?Ik ga proberen het meeste aan mijn mams en partner te voeren en de rest ook aan mams mee geven. I shall be strong and resist the tempation
Oh, briljantquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Voor het meenemen van kwark/yoghurt, omeletjes en salades kan ik je onderstaande bento-achtige van harte aanraden.
Je eten blijft er 6 uur koel in, je kunt hem gewoon bij de Halfords halen en kost maar een tientje:
klik
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad een heel slecht lijstje.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:04 schreef Crientj het volgende:
Well; een (heel slecht) lijstje dan maar.
O: Niets, ik was laat wakker
L: Halve boterham.
D: 2x kant en klaar broodje hamburger [Tja, ik moet toch iets en moet werken over een halfuur]
T: Misschien vanavond een kiwi of een appeltje
en sporten; ik heb gewinkelt?(Heb een heeeeele gave rok gekocht; komt nog wel een foto van.)
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
ohja! ik heb nog watermeloenDat eet ik ook!
Razzt: ik zie de kans op zumba ook somber inik voorzie bankhangen + boek + dekentje.
[ afbeelding ]
Neuh, lepeltje is een cm of 12 denk ik, maar zit in een veel te ruim jasje.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:07 schreef SiTu het volgende:
Oh, briljantDie moet ik hebben voor het komende collegejaar, lekker kwark en left-over salade meenemen als ik hele dagen weg ben
Is de lepel rechts van normale grootte (om even in te kunnen schatten hoe groot dat ding is)?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar avocado met ui is wel kick-ass ende gezond toch?
Frambozen kan ik nog wel voor kijken! Moet nog boodschapjes!
Oh en deze wilde ik jullie niet onthouden, for all ye english lit. fans out there![]()
[ afbeelding ]
Alas, poor YorickI knew him well
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar avocado met ui is wel kick-ass ende gezond toch?
Frambozen kan ik nog wel voor kijken! Moet nog boodschapjes!
Oh en deze wilde ik jullie niet onthouden, for all ye english lit. fans out there![]()
[ afbeelding ]
Alas, poor YorickI knew him well
![]()
Ooooh dit is echt een geweldige tip! Jammer genoeg ben ik net terug van het winkelcentrum, maar volgende keer dat ik er ben ga ik zeker even langs de Halfords! Kwarkjesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Voor het meenemen van kwark/yoghurt, omeletjes en salades kan ik je onderstaande bento-achtige van harte aanraden.
Je eten blijft er 6 uur koel in, je kunt hem gewoon bij de Halfords halen en kost maar een tientje:
klik
[ afbeelding ]
Het was inderdaad een flinke bus. Wel gekocht, handig ding. Volgens mij gaan ze me wel wat raar aankijken als ik daarmee aan kom zettenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Neuh, lepeltje is een cm of 12 denk ik, maar zit in een veel te ruim jasje.
De container is 25cm hoog en heeft een doorsnede van 12cm.
Er zitten 2 kleine bakjes in van (gokje)150ml en 1 van 300ml.
Jup weer helemaal terug!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:37 schreef Phaidra het volgende:
Hoe gaat het hier verder? Ik zag gisteren even dat XM terug is, maar nu op vakantie is, PF is/gaat bijna op vakantie, Daph is weer terug (toch?). Mis ik nu nog iets? Verbouwen gaat goed, heb ondertussen wel overal spierpijn. Eten is niet helemaal zoals het hoort, maar zolang ik gezond ontbijt, lunch en diner blijf eten, vind ik het prima. Als we eenmaal verhuisd zijn, ga ik wel weer streng doen
.
Ik snapte hem ook niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:48 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, ik snap/ ken 'm nietLeg eens uit?
*zichzelf ontmaskert als cultuurbarbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |