Jamaar er is wel een plaatje!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik had een shrubbery TT gehoopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:29 schreef motorbloempje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ziet je bodem er raar uit!
de boel was wat vochtig gewordenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Wat ziet je bodem er raar uit!
Hm.... Ik weet niet of je ook daadwerkelijk alles hebt gegeten maar het is sowieso niet echt veel. Al had je een halve kilo couscous op in de salade!! En weinig is natuurlijk niet goed...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
Definitieve lijst
O: 2 rijstwafels pindakaas
T: banaan
L: 1 kampioentje met filet americain en 1 maisbroodJE met slankie
T: magere kwark met stukjes banaan
D: flink wat couscoussalade
best goed, vind ik
De Rewe is een beetje de Super De Boer onder de Duitse supermarkten. Net zo duur als de andere A-supermarkten, maar qua assortiment en kwaliteit is het het net niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:49 schreef Syrena het volgende:
Wij zijn vandaag weer naar de Duitse Aldi en de Duitse DM-drogist geweest![]()
Tink, weet jij wat de Rewe voor 'n supermarkt is? Is die duur of valt het wel mee? Die ligt daar namelijk ook, maar we vergeten steeds om er eens binnen te lopen
All-inclusive vakanties zijn ook goed voor mij, dan eet ik inderdaad alleen maar salades en gezonde dingenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:13 schreef P.F het volgende:
Slank technisch heel goed, maar het kleine ijsmonster in mij is een beetje teleurgesteld
De ijsjes zijn namelijk niet all-inclusive..En ik had bedacht dat ik de hele dag ijsjes ging eten
Vriendje helemaal blij, die wil de hele week all-inclusive salade gaan eten of zo?!
Dat is inderdaad teleurstellendquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:13 schreef P.F het volgende:
Slank technisch heel goed, maar het kleine ijsmonster in mij is een beetje teleurgesteld
De ijsjes zijn namelijk niet all-inclusive..En ik had bedacht dat ik de hele dag ijsjes ging eten
Vriendje helemaal blij, die wil de hele week all-inclusive salade gaan eten of zo?!
Het is wel goed, dat dat niet zo is.. Vriendje wil namelijk "zijn" billen en "zijn" platte buik van mij terug.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is inderdaad teleurstellendVerder ziet jullie locatie er tof uit!
Nee prima, dan is het goed, maar is wel veel dierlijk vet hè, die feta.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
ach, er zat ook nog een half pak feta in mijn maaltijd (en een halve in die van Mr.MoBlo) en ik zit propvolmeer kan ik niet eten, al zou ik willen
ook heb ik meer dan 20 gram filet americain op (bijna het hele bakje) en flink wat pindakaas op m'n rijstwafel
bedankt voor de infoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee prima, dan is het goed, maar is wel veel dierlijk vet hè, die feta.
niet bakkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:22 schreef Miss_S het volgende:
Hoe doen jullie het trouwens als je bijvoorbeeld taart of muffins maakt?
Morgen ga ik dus muffins maken maar wil er hooguit eentje proberen, waar laat ik de rest....
Ouders, vrienden, buren, prullenbak.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:22 schreef Miss_S het volgende:
Morgen ga ik dus muffins maken maar wil er hooguit eentje proberen, waar laat ik de rest....
quote:
Volgens mij is dit niet de eerste keer dat je Uniekhoorn en mij door elkaar haalt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mn mams heeft How to Irritate People! Volgende keer dat ik daar ben ga ik wel voorstellen hem te kijken!
Fenks Uniekje!
En CoHad ik eigenlijk naar Kinky Kappers oids moeten gaan
En dan wel veren in je haar he
Dito, ik heb zojuist mijn eigen afwasdroogrekje vast liefdevol aangekeken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik had een shrubbery TT gehoopt
In je mister. Werkt hier perfectquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:22 schreef Miss_S het volgende:
Er moest een enter tussen! Want uniek zei wat over mn haaahr! Dus dít keer haalde ik jullie niet door mekaar!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet de eerste keer dat je Uniekhoorn en mij door elkaar haalt.
[..]
Dito, ik heb zojuist mijn eigen afwasdroogrekje vast liefdevol aangekeken.![]()
Oh ja, ik vind de (schitterende) poonie van Maria errug mooi!
Ja, maar die zie ik pas zaterdagquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In je mister. Werkt hier perfect![]()
Tuurlijk wel! Als je ze morgen bakt en luchtdicht bewaart.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, maar die zie ik pas zaterdag
Zo lang blijven ze vast niet goed, toch?
(en vind dat hij ook wel weer iets minder mag snoepen/eten)
In de vriezer. Mijn man maakt er meestal 24 tegelijk en het merendeel vriezen we in. Vaak zijn ze ontdooid nog lekkerder dan vers.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:22 schreef Miss_S het volgende:
Hoho, dat beperkt zich niet tot Duitsers. Ik kende een stel Volendammers van vakantie dat dat ook hadquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:29 schreef Vivi het volgende:
Maria, ik schrok een beetje want ik dacht dat het plaatje in de OP je nieuwe kapsel was. Maar nauwgezet onderzoek heeft uitgewezen dat je nog steeds ubercute bent.
Ik haat all inclusive, want gepaard gaande met polsbandjes, zweterige Duitsers in singlets met okselhaar die boven lauwwarme schalen met ondefineerbare substanbties hangen. Daarbij, er is onderzoek gedaan door de keuringsdienst van waarde en bij 5 van de 6 all inclusive hotels zat er in de vreetsels evenveel bacterieen als in poep.
Maar desondanks fijne vakantie, P.F.!.
Luchtdicht....of invriezen dus........quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Als je ze morgen bakt en luchtdicht bewaart.
Is je mister overweight dan? Ik zou niet durven de mijne te vertellen wat ie wel en niet mag etenvooral als we niet samenwonen. Hij let er zelf wel op en dat gaat prima.
Kretaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee prima, dan is het goed, maar is wel veel dierlijk vet hè, die feta.
Feta >>> Griekenland >>> Woohoooo![]()
![]()
Nu stop ik met vakantie spam hoor!
ik gaf erna de andere mogelijkheidquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat heb ik toch altijd veel aan jou he
Maar denk dat ik het meegeef aan mijn ouders, kunnen ze het op het werk neerzetten
Eerst maar eens zien of ze eetbaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |