quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn er hier mensen met ervaring met Engelstalige kookboeken? Ik wil er een paar bestellen maar ben zo bang dat ik het niet ga begrijpen..
.
Was het ook niet zo dat maten in Engeland anders zijn dan hier? Qua theelepels, bijvoorbeeld? En wat voor ingrediënten zijn dat dan, heb je een voorbeeld?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik heb twee Nigellas in het Engels! Maten enzo google ik gewoon, easy peasy. Ik vind het lastiger als ze als ingrediënt bepaalde dingen neemt in een vorm die hier niet te krijgen is, dan moet ik een equivalent zoeken
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:05 schreef Crientj het volgende:
Ik haat windows, dr zit een trojan op deze pc die er niet af wilt!
Mac
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redelijk handige site, ook maar eens ingevuld;quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.... Ik weet niet of je ook daadwerkelijk alles hebt gegeten maar het is sowieso niet echt veel. Al had je een halve kilo couscous op in de salade!! En weinig is natuurlijk niet goed...
[ afbeelding ]
Ehhhmm *pakt Nigella Express erbij*quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Was het ook niet zo dat maten in Engeland anders zijn dan hier? Qua theelepels, bijvoorbeeld? En wat voor ingrediënten zijn dat dan, heb je een voorbeeld?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
evaporated milk is gecondenseerde melkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ehhhmm *pakt Nigella Express erbij*
Ze heeft het qua maten, afgezien van de bekende tablespoons en teaspoons, ook wel eens over lbs, cups (*kijkt naar kast vol verschillende maten cups*), en oz (ounces geloof ik), of inches voor lengte. Da's dus allemaal best makkelijk om te rekenen.
Qua ingrediënten zijn er dingen als *bladert*: cornish hens (kip kan vast ook), drained mixed mushroom antipasto from a jar (?), caramelized onions from a jar (kan je vast ook zelf doen!), red Leicester cheese (wordt gegeven als aanvulling op of vervanging van cheddar), a can of evaporated milk (sounds ewww).
Dat soort dingetjes
Thanks! I'll just give it a go, then.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ehhhmm *pakt Nigella Express erbij*
Ze heeft het qua maten, afgezien van de bekende tablespoons en teaspoons, ook wel eens over lbs, cups (*kijkt naar kast vol verschillende maten cups*), en oz (ounces geloof ik), of inches voor lengte. Da's dus allemaal best makkelijk om te rekenen.
Qua ingrediënten zijn er dingen als *bladert*: cornish hens (kip kan vast ook), drained mixed mushroom antipasto from a jar (?), caramelized onions from a jar (kan je vast ook zelf doen!), red Leicester cheese (wordt gegeven als aanvulling op of vervanging van cheddar), a can of evaporated milk (sounds ewww).
Dat soort dingetjes
Ik dacht al, er staan vast wel dingen bij die hier ook te krijgen zijn!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
evaporated milk is gecondenseerde melkkan je hier ook gewoon krijgen
Niet helemaalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
evaporated milk is gecondenseerde melkkan je hier ook gewoon krijgen
Ja, toch? Gewoon bij kookwinkels, dacht ik?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Cups vind ik altijd rare maten, zouden er ergens in Nederland ook die cups die ze in Amerika/Engeland gebruiken te koop zijn? Scheelt weer omrekenen.
Zou best kunnen. Hoe reageer je op ui?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:16 schreef Razztwizzle het volgende:En nu dus niks. Ik vraag me af of ik op een dag teveel bieslook eet ofzo? (Over de kaas op brood, door de rauwkost) want steeds op dagen dat ik dat eet heb ik maagpijn. Ik ga het maar eens weglaten.
Hmm. In de pastasaus waar ik erg veel last van had zat een hele ui. Maar bieslook is toch geen uiquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Hoe reageer je op ui?
Succes morgen! Zal voor je duimenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Fijne vakantie, P.F.!
Ik ga zo naar bed, want morgen vroeg op voor oriënterend gesprek in Utrecht en 's avonds kamer bekijken in Amersfoort. Dus jullie zien mij pas morgenavond laat weer.
Succes!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Fijne vakantie, P.F.!
Ik ga zo naar bed, want morgen vroeg op voor oriënterend gesprek in Utrecht en 's avonds kamer bekijken in Amersfoort. Dus jullie zien mij pas morgenavond laat weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |