abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71831270
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ik geloof dat ik echt niet goed reageer op brood en/of suiker Als ik weinig koolhydraten eet heb ik een mooi glanzend huidje en geen opgeblazen gevoel. Eet ik wel brood en/of ijs, dan krijg ik last van een onrustige huid en buikklachten. Nadeel van koolhydraatarm: ik word depri en krijg last van problemen met mijn suikerhuishouding (trillen en bijna flauwvallen).

Iemand een voorstel voor een goed voedingspatroon?
Hm. Er kan natuurlijk wel één bepaald ingrediënt in brood zitten waar je te heftig op reageert, dan hoef je niet alle koolhydraten in de ban te doen. Een vriendin van mij is heel allergisch voor gist en suiker (resulteert ook in pukkels en opgeblazen buik), dus die eet gewoon speltbrood van de natuurwinkel.
Wat is je lijstje voor een koolhydraatarme dag? Misschien ben je er namelijk al met één ding (wat dat ene ding moet zijn, zien wij hier natuurlijk direct) toevoegen.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:41:16 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71831437
Nou, als ik denk aan mijn huidje in de periode september - januari (mijn afvalperiode).... Toen was ik pukkel- en opgezwollenbuik vrij en at ik géén brood, snoep, suiker en dronk ik geen alcohol.
Ik denk dat ik als eerste het brood en de alcohol maar weer eens weglaat. In plaats van brood eet ik dan alleen weetabix, havermout en brinta (geen gist) en in plaats van alcohol drink ik thee. Dan krijg ik voorlopig geen gist meer binnen. Heb ik daarmee geen succes, dan voeg ik ijsjes aan mijn niet-eet-lijst toe.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71831889
Ik ben, geïnspireerd door Co's middagT, overgegaan op de wodka (1 per dag). Dat bevalt erg goed, moet ik zeggen. Van bier of wijn word ik altijd zwaarder en krijg ik vreetzin, van mijn dagelijkse Bloody Mary heb ik nog geen nare bijwerkingen ervaren. Okee, het is even op de tanden bijten als het glas leeg is, maar dat is één momentje. Een helemaal alcoholloos leven lijkt me vreselijk, dat houd ik nooit vol
pi_71832108
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:51 schreef Laureline het volgende:
Een helemaal alcoholloos leven lijkt me vreselijk, dat houd ik nooit vol
Ik kan me daar echt níets bij voorstellen hè. . Al kreeg ik m'n hele leven geen drup alcohol weer, ik zou er geen moment rouwig om zijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:57:07 #80
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71832150
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik kan me daar echt níets bij voorstellen hè. . Al kreeg ik m'n hele leven geen drup alcohol weer, ik zou er geen moment rouwig om zijn.
Ik wel
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71832238
glaasje rode wijn bij het eten op zijn tijd of een biertje bij de kroeg of een cocktail als we met de vriendinnen ef lekker ergens gaan eten.... Ik hoef niet elke week knetterzak naar huis te strompelen.... maar een drankje gaat er wel in
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71832325
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik wel
Ik ook
Maar goed ook nooit meer dan een paar glaasjes
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:13:31 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71832714
Ik drink ook nauwelijks. Heel soms een half glas zoete wijn ofzo of bessen-jus. Maar da's denk ik hooguit een keer per maand, en soms maanden achtereen niet. Baileys lust ik ook, maar niet zo graag dat het me het geld en de kcalbom waard is
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71833579
Met vakantie wilde ik weer alcohol (ze dronken daar vanalles dat ik nog nooit geproefd had) maar toen dacht ik aan de vodka die ik een paar maanden geleden op had. Wat ooit lekker was maar toen veeel te sterk. Dus ik blijf wel alcoholloos verder leven .

Fijne vakantie vast PF! (vriendje blijft hier slapen, zal niet fokken morgenochtend)

Ik heb mn bord weer niet leeggekregen . Maar dat recept schreef 1 courgette en 2 vleestomaten voor als groen voor een hele familie .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_71833596
oh als ik een week lang niet naar huis heb kunnen zwalken word ik ongelukkig hoor.

straks denken jullie dat dit echt zo is. Dat is niet zo hoor maar een leven zonder alcohol gaat mij denk ik ook niet gebeuren

Hatha yoga is niet zo mijn ding heb ik vanavond ontdekt.

[ Bericht 71% gewijzigd door cyclechick op 12-08-2009 22:47:39 ]
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71833618
Lijstje!
O: frambozen met magere yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, kwart meloen met rauwe ham
L: salade met tomaat, komkommer, halve avocado en ons hollandse garnalen
T: 1 wodka-tomatensap, 2 crackers filet americain
D: gebakken courgette
T: koffie met stuk pure chocola
T: kaas en kwark
Low-carber kan bijna niet, toch
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:38:58 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71833733
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:36 schreef Laureline het volgende:
Lijstje!
O: frambozen met magere yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, kwart meloen met rauwe ham
L: salade met tomaat, komkommer, halve avocado en ons hollandse garnalen
T: 1 wodka-tomatensap, 2 crackers filet americain
D: gebakken courgette
T: koffie met stuk pure chocola
T: kaas en kwark
Low-carber kan bijna niet, toch

Purdi-purdy!
Had je als D alleen gebakken courgette of had je het op een speciale manier klaargemaakt?
Ik vind mn mams d'r 'courgette uit de oven' altijd erg lekker Met kaas en een mengsel van creme fraiche met zout en peper (zij doet het dan op gekookte aardappels, maar het kan vast ook zonder! )
pi_71833915
Nee, ik had gewoon een half pond in plakjes geschaafd en in de grillpan geflikkerd. Mijn meneer is wel van de culinaire hoogstandjes Die ik dan opeet.
pi_71834205
PF een fijne vakantie, voor als ik het vergeet!

Ik ga zo lekker slapen, truste dames!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71835128
Fijne (griepvrije ) vakantie PFje!

Ik ga ook alcoholloos door het leven. Alleen gaan we volgende week naar een party (als het doorgaat) en ik ben nu al aan het bedenken hoe we dat met vervoer gaan doen, want dan wil ik toch eigenlijk wel een drankje (of eh tig...) doen. Maar ik gun 't mijn vriendin ook, die is nog veel langer niet meer gaan stappen. Dus ik denk dat ik me opoffer. En met de taxi gaan zit er niet in qua financien We zouden, net als vroegah, op de fiets kunnen gaan. Hahahahahahahahahahahahahahahaha Not.

Of we roggelen het zo dat haar ex ons brengt en we wel zien hoe we thuiskomen (Dat brengen zou nog wel lukken, niet weten hoe we dan thuiskomen is niet ons ding )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:32:29 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71835416
PF fijne vakantie, mensjes, slaap lekker, etc etc!

ik ga ook apies doen!
pi_71835599
Bedankt allemaal!

Alleen ben ik een beetje verdrietig, want ik werd net ongesteld.. En ik heb nog nooit gezwommen dan. Pff.

Vriendje: Ja had je je pil niet moeten vergeten.

Stom ei dat het is, ik verwacht begrip. Ik ga wel naast iemand anders in het vliegtuig zitten
pi_71835653
Heerlijk he vriendjes... die dan dat soort dingen zegt ipv: kut voor je ofzo...

mannen

Veel plezier op vakantie
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71835679
Ik heb nu echt geen zin meer, labiel als ik ben

Alles is verpest
Lijkt mij zo naar, ongesteld op het strand, lekker broeien
pi_71835697
Ow PF dat is kut
Heb je nu een stopweek? Dan kan je misschien over een paar dagen wel alweer beginnen dan duurt het misschien korter?
pi_71835836
O ik heb net juist 2 pilletjes genomen in de hoop dat het dan snel weg ging
pi_71836461
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:48 schreef P.F het volgende:
O ik heb net juist 2 pilletjes genomen in de hoop dat het dan snel weg ging
Hmm laatste keer dat ik dat probeerde was ik 1 maand lang ongesteld
Maar hopelijk werkt het bij jou wel
pi_71837288
Paardenvlees, wijn en heel veel kaas De weegschaal zal morgen wel lief zijn
pi_71838795
Heb een reisverzekering afgesloten, misschien heb ik er al een, maar beter twee dan geen..
  donderdag 13 augustus 2009 @ 06:51:28 #100
24188 Belana
kloon van belana
pi_71839782
fijne vakantie PF!
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')