Hm. Er kan natuurlijk wel één bepaald ingrediënt in brood zitten waar je te heftig op reageert, dan hoef je niet alle koolhydraten in de ban te doen. Een vriendin van mij is heel allergisch voor gist en suiker (resulteert ook in pukkels en opgeblazen buik), dus die eet gewoon speltbrood van de natuurwinkel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ik geloof dat ik echt niet goed reageer op brood en/of suiker Als ik weinig koolhydraten eet heb ik een mooi glanzend huidje en geen opgeblazen gevoel. Eet ik wel brood en/of ijs, dan krijg ik last van een onrustige huid en buikklachten. Nadeel van koolhydraatarm: ik word depri en krijg last van problemen met mijn suikerhuishouding (trillen en bijna flauwvallen).
Iemand een voorstel voor een goed voedingspatroon?
Ik kan me daar echt níets bij voorstellen hè.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:51 schreef Laureline het volgende:
Een helemaal alcoholloos leven lijkt me vreselijk, dat houd ik nooit vol
Ik welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt níets bij voorstellen hè.. Al kreeg ik m'n hele leven geen drup alcohol weer, ik zou er geen moment rouwig om zijn.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:36 schreef Laureline het volgende:
Lijstje!
O: frambozen met magere yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, kwart meloen met rauwe ham
L: salade met tomaat, komkommer, halve avocado en ons hollandse garnalen
T: 1 wodka-tomatensap, 2 crackers filet americain
D: gebakken courgette
T: koffie met stuk pure chocola
T: kaas en kwark
Low-carber kan bijna niet, toch
Hmm laatste keer dat ik dat probeerde was ik 1 maand lang ongesteldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:48 schreef P.F het volgende:
O ik heb net juist 2 pilletjes genomen in de hoop dat het dan snel weg ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |