quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:08 schreef ColdFeet het volgende:
Californium, wat is dat toch met vrouwen, dat je een diclaimer van drie punten bij een prima foto zet?Staat je goed, hoor
Behoorlijk slank ben je
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:49 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn bizar slechte eetlijst van vandaag:
O: zak rijstzoutjes
T: chocomel
D: friet
T: komkommer, wodka met perensap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:12 schreef Californium het volgende:
[..]
dankje.... en is me nog nooit opgevallen
doen alle vrouwen dat?
had nog wel meer punten gehad hoor
![]()
Ik vind het wel mooi dat je al 'we' zegtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:16 schreef Belana het volgende:
het valt mij op dat alle dames waarvan ik nu foto's heb gezien gewoon slank zijn en toch miepen we met zijn allen over een paar kilo
ik heb ook extreem slecht gegeten vandaag, ik doe maar geeneens moeite voor een lijstje. vanaf morgen weer streng zijn voor mezelf
Ik hoor er toch ook bijquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat je al 'we' zegthihi.
Ik miep trouwens niet zozeer over kilo's alswel over mn hangbuikzwijntjes-gehalte(bestaan er ook hangbilzwijntjes?)
En ook wel een beetje over kilo's, want volgens de BMI-shizzle (onzin, i know! Maar toch) ben ik zu zwar.
Ik heb nog steeds het idee dat mensen mij op straat nastaren omdat ik dik benquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:25 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik hoor er toch ook bijals mensen mij zien vinden ze me ook niet te dik, maar ik vind van wel
Ben wel benieuwd hoe jij eruit ziet!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:25 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik hoor er toch ook bijals mensen mij zien vinden ze me ook niet te dik, maar ik vind van wel
dat ken ik.. maar meer dat ik lelijk benquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat mensen mij op straat nastaren omdat ik dik ben
Vraag me af of dat ooit uit mijn hoofd gaat
Het gaat vast goed ooit komen met ons, toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:29 schreef Californium het volgende:
[..]
dat ken ik.. maar meer dat ik lelijk benmiddelbare school trauma's... ik hoop dat ik die gedachte ooit wegkrijg
uhuhquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi Blurred! Fijn dat het goed gaat! Enige opmerking zo uit de losse pols: pastasaus op brood?
Jeebs, ik ben een beetje op een posting-spree vandaagScuzi
![]()
Aaah leuk!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:49 schreef Belana het volgende:
dit was fagelopen weekend op een OUD meet(met jongste zoon Ezra)
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit! zeker niet dikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:49 schreef Belana het volgende:
dit was afgelopen weekend op een OUD meet(met jongste zoon Ezra)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |