SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ha! Super info!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:13 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik heb voor het kopen van heartrose een tijdje TBW afgestruind op zoek naar meer informatie. De mening daar was dat de organic versies zachter zijn maar ook wat minder supportive.
Heartrose heeft idd geen zakje, maar ik heb het nooit gemist. Hij heeft wel een klein zakje voor het slaapkapje maar ook dat gebruik ik eigenlijk nooit.
Die zwarte organic met het borduursel heeft helemaal geen zakje maar wel weer twee drukkertjes op de heupband zodat je het slaapkapje strak naar beneden kan trekken om het borduursel te laten zien.
Wil je sowieso een nieuwe ergo kopen? Er zit nogal wat verschil tussen de verschillende generaties ergo's (vooral de echt oude, eerste generatie is afwijkend qua pasvorm en comfort) dus als je tweedehands wil gaan kopen is het misschien handig om daar op te letten
Je moet niet zo ongeduldig zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:47 schreef Noli. het volgende:
Krijg je via Didymos dan ook nog een soort Track&Trace-mummer?
Of ik het gewoon afwachten.
(anders moet ik even een mailtje sturen vrees ik)
Afwachten. Jammer he!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:47 schreef Noli. het volgende:
Krijg je via Didymos dan ook nog een soort Track&Trace-mummer?
Of ik het gewoon afwachten.
(anders moet ik even een mailtje sturen vrees ik)
oeh, mooie kleur! en wat een dottig koppie heeft zequote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:42 schreef ik80 het volgende:
Gister in de avifauna Lola in de doek gehad, de zon was feller dan gedacht vandaar de piratenlap.
Ze vond het erg fijn, viel al snel in een lekkere slaap.
[ afbeelding ]
dat ga ik even onthouden! Thnx voor het aanbod iigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:20 schreef MamsX het volgende:
Kleurdoos je mag mijn pfau maat 4 ook wel maandje lenen hoor!! kost je wel 8euro nog wat voor het verzekerd terugsturen
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:44 schreef TearSong het volgende:
Leuke foto en mooie doek(zo leuk dat Lola naar de camera kijkt ook!)
Doe maar sjiekquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:51 schreef Noli. het volgende:
En? En? En? Daviniaaaaaaaaaaa!!!!!!!!![]()
Ik heb net een Ergo Starburst besteld.. Als het goed is wordt ie maandag verzonden.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:02 schreef owlet het volgende:
Volgens mij gaat Davinia een Koralle aanschaffen
* Noli. mompelt iets van warenonderzoek/-vergelijking..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:06 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Doe maar sjiekErgo's zijn erg fijn, gefeliciteerd
![]()
Maar nu kom je dus niet op de koffie?
Ik krijg over een tijdje een SSC te leen (als reisdoek), die mag je dan natuurlijk altijd even komen proberen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:08 schreef Nijna het volgende:
Ik heb geen ervaring met een SSC, maar zit er wel hard over te denken om in de (nabije) toekomst zoiets aan te schaffen (als ik lief zover krijg... of niet natuurlijk...).
Dus ik lees geïnteresseerd mee!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:31 schreef Noli. het volgende:
(stiekem vind ik Lilly zo wel heel erg op een kruising tussen Néobulle ManonRouge en ManonGrise lijken)
Ik heb een binana rouille (oranje) die geleend mag wordenquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand misschien een rekbare doek te leen voor innepin ?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand misschien een rekbare doek te leen voor innepin ?
Staat je mooiquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:06 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb een binana rouille (oranje) die geleend mag worden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:53 schreef Macka66 het volgende:
Mag ik nog even jubelen over mijn Didymos Wellen Japura met kapok? Wat een fijne doek is dat toch! Lekker zacht, en sterk. Maja is er in mee terug gegaan uit het KDV, voorop in een kangoeroe geknoopt, er flink uit leunend om alles te kunnen zien. En ik voelde haar gewicht niet eens. Superdoek
en een aanrader voor mensen die wel een wollen doek zouden willen hebben maar niet tegen wol kunnen, zelfde soort zachtheid
Nou ik knoop dus al best wel hoog, zodat ik hem dus makkelijk een kusje op zn hoofd kan geven (en na het zitten lukt dat echt nog maar net, soms ook niet meer). Als ik nog hoger knoop, dan zit mijn kin zeg maar in de weg, dus dat kan ook niet...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hou van de maten 2, 4 en 6Met 3 en 5 kan ik net niks, of ik hou megalange staarten over
Wat een dotjes van popjes dat, trouwens![]()
tessie wat een vervelend probleem dat je fwcc zo zakt nadat je gezeten hebt! Hoe hoog knoop je? Misschien maakt het verschil als je wat hoger knoopt?
Und ich auchquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef oeke het volgende:
[..]
I agree! Hetzelfde met de Millefiori kapok
Ik verwaarloos mijn andere doeken voor deze....
Hoger gaat dan niet echt inderdaadquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:10 schreef tessie het volgende:
[..]
Nou ik knoop dus al best wel hoog, zodat ik hem dus makkelijk een kusje op zn hoofd kan geven (en na het zitten lukt dat echt nog maar net, soms ook niet meer). Als ik nog hoger knoop, dan zit mijn kin zeg maar in de weg, dus dat kan ook niet...
Maar zou het dan kunnen dat ik dus toch nog niet strak genoeg knoop?
Ingrid, ik durfde eerst ook niet alleen met de doek op stap. Nam altijd de kinderwagen mee, en de doek dan ook, voor als hij de wagen zat werd. Maar ben toen gewoon begonnen met kleine stukjes hier in de buurt lopen met de doek, en vandaag ben ik zelfs naar Amsterdam geweest met alleen de doek. Ging harstikke goed! (op het afzakken na dan, maar dat was ik al gewend..) Graeme vind het echt wel fijner in de doek dan in de wagen. Ook als het warm is.
Als je voor een Front Wrap Cross Carry de doek om hebt gedaan om je kindje erin te doen heb je een buideltje voor je buik hangen (waar je je kindje in gaat laten zakken) en een doekbaan over elke schouder (waarmee je de doek gaat aanspannen en afknopen).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:46 schreef oeke het volgende:
Dat zijn de zomen van de lange kanten van de doek, daar kun je goed aan trekken en dan komt alles goed strak te zitten. Dan trek je ook goed zijn knietjes omhoog in de kikkerhouding.
En als je CGW en Zink nou eens een kleurtje geeft? En probeert PSM te ruilen voor een geverfde of een Natur Silk Millefiori (al zijn die wel zeldzaam)?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:59 schreef texelonia het volgende:
Fijn: Pink Silk Millefiori (met zijde dus), Color Grown Waves en Zink (met linnen).
Mooi: Hibiscus en Zara Aubergine.
Met een 4 doe ik meestal een Kangaru, gebruikt dat het meest nu denk ik. En soms ook een rucksack tegenwoordig.
Volgende week begint school weer voor Noah, kan ik weer 2 tot 4 keer dragen per dagKan nu natuurlijk ook wel, maar als het niet nodig is doe ik het toch niet zomaar alleen maar om te kunnen dragen. Zeker met dat warme weer. En dan raken de doeken ook weer wat sneller ingedragen hopelijk en misschien doen ze dan eindelijk eens wat ik wil
Ahh ok, heel duidelijk uitgelegd! Thanx, ga het vanmiddag proberen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:02 schreef Webkim het volgende:
[..]
Als je voor een Front Wrap Cross Carry de doek om hebt gedaan om je kindje erin te doen heb je een buideltje voor je buik hangen (waar je je kindje in gaat laten zakken) en een doekbaan over elke schouder (waarmee je de doek gaat aanspannen en afknopen).
De randen van die banen over je schouders staan in verbinding met het buideltje.
- De zomen aan de kant van je nek = bovenkant buideltje (nek van je kindje).
- De zomen aan de kant van je schouder = onderkant buideltje.
Zo kan je heel gericht aanspannen.
Maar let op!
Trek niet alléén aan de randen. Span altijd aan met een volle hand stof. Als je alleen de randen aantrekt spán je ook alleen de randen aan en dat kan snijden bij je kindje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel beter uitgelegd!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:02 schreef Webkim het volgende:
Als je voor een Front Wrap Cross Carry de doek om hebt gedaan om je kindje erin te doen heb je een buideltje voor je buik hangen (waar je je kindje in gaat laten zakken) en een doekbaan over elke schouder (waarmee je de doek gaat aanspannen en afknopen).
De randen van die banen over je schouders staan in verbinding met het buideltje.
- De zomen aan de kant van je nek = bovenkant buideltje (nek van je kindje).
- De zomen aan de kant van je schouder = onderkant buideltje.
Zo kan je heel gericht aanspannen.
Maar let op!
Trek niet alléén aan de randen. Span altijd aan met een volle hand stof. Als je alleen de randen aantrekt spán je ook alleen de randen aan en dat kan snijden bij je kindje.
Mooie doek!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:03 schreef tessie het volgende:
Wij waren vanavond bij de na-pufclub, het was babyshow avond, en ik had Graeme mee in de draagdoek. De pufclubjuf was helemaal enthousiast, ze vond het zo geweldigAlleen bleef ze maar volhouden dat het een tricot slen was, dus ik zei een paar keer van niet, maar zij vond van wel. En toen ging ze nog tegen een ander meisje die ook een draagdoek had en erover vertelde, ook zeggen dat ze een tricot slen had, maar die zei ook dat ze geen tricot slen had, maar ja. de pufjuf dacht beter te weten
![]()
Nog een ander stel had ook wel interesse in onze draagdoek, dus hij bleef ook ff kijken toen ik Graeme weer terug erin knoopte. En hij zei dat het er makkelijker utizag dan hij vantevoren had gedacht. Zou leuk zijn als ze ook een doek zouden kopen nu![]()
Nog een foto´tje van mijn nieuwe Didymos Elipsen:
[ afbeelding ]
Ik weet nog niet wat ik ervan vind. Had verwacht dat hij zachter zou zijn. En ik vind hem ook heel breed. Maar ja, ben ook alleen mij Ellaroo gewend, en die vind ik helemaalMaar goed, eerst maar ff in de was, misschien komt ie er dan wel wat zachter uit ofzo. Maar ik vind hem in elk geval wel heel mooi, ik hou ook erg van zwart wit
Oooh en vergeet ik bijna te zeggen, ik had vanavond de FWCC toch nóg strakker aangetrokken, aan de zomen ook (echt een goede tip!), dat deed ik eerder dus nooit zo, en nu bleef hij wel goed hoog zitten, ook na het zitten in de bus!
Tessie, heb je een url voor me van dat filmpje? Want het ziet er anders uit dan de Kanguru's die ik ken. (Of de Ellipsen brengen me op een dwaalspoor) Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:55 schreef tessie het volgende:
Kangaru heet het, ik vond hem op youtube.
Het lijkt of de schouders de andere kant op geflipt zijn óf pas nadien geflipt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:52 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Tessie, heb je een url voor me van dat filmpje? Want het ziet er anders uit dan de Kanguru's die ik ken. (Of de Ellipsen brengen me op een dwaalspoor) Ik ben benieuwd!
Heb je het al geprobeerd?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:23 schreef innepin het volgende:
M'n bamboe is binnen!![]()
Nu nog leren knopen
Ik zou wel willen, maar ik krijg steeds maar geen geluid als ik iets probeer te tapen voor youtube.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
En dan dus andersom van hoe Tessie ze gedaan heeft?
Heeft een van jullie niet een handig Kanguru filmpje?
Ik leg de banen over mijn schouder, ga er met mijn hand onderdoor en haal de rand aan mijn nekkant onderlangs naar mijn schouderkant.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:04 schreef texelonia het volgende:
Ik vind de kangaru een hele fijne knoop, en ik flip ze dus ook op voorhand. Of eigenlijk maak ik een halve draai, weet niet of dat hetzelfde is...? Dan heb je aan de voorkant aan je schouders dus zo'n draai, aan de achterkant is het gewoon recht.
Ik leg de banden over mijn schouder, pak dan de buitenste rail, en draai die omhoog naar mn nek en de rails die oorspronkelijk bij mijn nek zat draait dus onderdoor naar de buitenkant. Is dat te volgen..?
Maar, kangaru is best een lastige knoop, het is altijd wel even sjorren en aanspannen om alles strak te krijgen, knietjes omhoog, buideltje goed onder het kontje, weer aanspannen, etc. Er zijn veel mensen die het geen fijne knoop vinden, of die het gewoon nooit echt goed lukt. Het moet je een beetje liggen blijkbaar.
Zo doe ik het ook. Ik vind het een lastige knoop en kan hem niet met al mijn doeken (niet met de indio's). Maar als hij zit, is hij wel fijn!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:04 schreef texelonia het volgende:
Ik vind de kangaru een hele fijne knoop, en ik flip ze dus ook op voorhand. Of eigenlijk maak ik een halve draai, weet niet of dat hetzelfde is...? Dan heb je aan de voorkant aan je schouders dus zo'n draai, aan de achterkant is het gewoon recht.
Ik leg de banden over mijn schouder, pak dan de buitenste rail, en draai die omhoog naar mn nek en de rails die oorspronkelijk bij mijn nek zat draait dus onderdoor naar de buitenkant. Is dat te volgen..?
Maar, kangaru is best een lastige knoop, het is altijd wel even sjorren en aanspannen om alles strak te krijgen, knietjes omhoog, buideltje goed onder het kontje, weer aanspannen, etc. Er zijn veel mensen die het geen fijne knoop vinden, of die het gewoon nooit echt goed lukt. Het moet je een beetje liggen blijkbaar.
Ja, met een knuffelquote:
Ja hoor, het lijkt sprekend op een FWCC met de buikband buitenopquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:35 schreef Chan het volgende:
Ik ben meteen maar aan de slag gegaanDit is het resultaat
(Let niet op mn pyjama
)
Lijkt het een beetje ergens op? En zie ik het goed dat zn knietjes nog wel iets hoger zouden mogen in verhouding tot zn billen?
[ afbeelding ]
edit: ohw en hoe heet deze knoop nou eigenlijk?![]()
Via Mister Mikro, een belgische website. Die mevrouw maakt ze op bestelling. Ik heb een limegroen lijfje gevraagd en zwarte banden. Ben heel benieuwd. Levertijd is ongeveer 2 weken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Leuk! Welke?
Op het moment gebruik ik m'n MT nog vaker dan m'n geweven doeken.
Welke Jim? Er zijn er inmiddels zoveelquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:12 schreef TearSong het volgende:
Jim is binnen! Hij is mooi! (maar wat een verschil met de stapel didymos doeken die ik al heb zeg..wat dun!)
Tuurlijk wel! Het is mij ook gelukt uiteindelijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:21 schreef innepin het volgende:
Muhhhh ik geloof niet dat ik het voor elkaar krijg, een doek dusdanig knopen dat m'n kind er in past....
Heb je het filmpje van Webkim eerder in dit topic al bekeken? Dat is een duidelijke.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:21 schreef innepin het volgende:
Muhhhh ik geloof niet dat ik het voor elkaar krijg, een doek dusdanig knopen dat m'n kind er in past....
dat werkt toch hetzelfde? alleen dan van de binnenste kruisband een buideltje maken, kind schuin houden en vriendelijk proppenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:27 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Heb je het filmpje van Webkim eerder in dit topic al bekeken? Dat is een duidelijke.
Of wil je Willow graag liggend in de doek?
Ohhh daar had ik overheen gekeken. En het lukt nog redelijk ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:27 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Heb je het filmpje van Webkim eerder in dit topic al bekeken? Dat is een duidelijke.
Of wil je Willow graag liggend in de doek?
Check dan even het volgende:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:12 schreef innepin het volgende:
Ik heb alleen wel het idee dat haar hoofdje zo weinig ondersteund wordt zo...
De 'gewone' met roodquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:24 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Welke Jim? Er zijn er inmiddels zoveel
Ik vind ze niet zo mooi.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Webkim het volgende:
Klik voor Didymos Gecko's.
Grappig, maar niets voor mij denk ik.
Ja zo denk ik er ook over. Qua printjes is het wel 1 van de betere doeken vind ik (beter dan de beertjes en de wolkjes en dat soort dingen..)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:45 schreef texelonia het volgende:
Ik vind ze wel schattig, maar de kleuren niet zo leuk...
Ik heb precies dezelfde doek te leen van Deepfreezequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:19 schreef Vicky het volgende:
Vandaag Tess geknoopt in de Ellaroo van p_iglet.
[ afbeelding ]
Als ik terug ben van vakantie wil ik toch ook wel andere manieren van knopen leren... ook omdat ik die 3 lagen over elkaar toch wel aardig warm vind...
Ja mij dus ook, (japura)fel groen met een mooie kleur blauw, ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:26 schreef Kleurdoos het volgende:
die in fel groen zouden me wel blij maken
Bla, en een tijdje een doek lenen? Of een ssc?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik wil toch nog eens gaan proberen of Dana ondertussen wel in een draagdoek wilt aangezien een kinderwagen op sommige plaatsen echt onhandig is, zoals op het strand enzo.
Nu wil ik dit keer een niet rekkende doek. Maar ik wil er ook niet te gek veel geld aan uitgeven omdat ik niet weet of het dit keer wel een succes word. Iemand tips voor een leuke doek in een leuke prijsklasse, of iemand hier die nog doeken in de verkoop heeft?
edit: GMPAquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:56 schreef Memmel het volgende:
Die hangmat! Geniaal plan voor op vakantie straks!
Bla_bla_bla, ik heb eventueel nog een doek voor je te koop. Een paarse Girasol 5.2. Als je interesse zou hebben, PM je maar.
Morris kan al redelijk zijn hoofd rechthouden (heeft soms nog wat hulp van mama nodig). Ik merk dat hij soms flink tegen begint te sputteren als ik 'm in een fwcc (banden langs de zijkant) stop. Ik vind het nl nog steeds moeilijk om de banden kruislings onder zijn kontje en dan onder zijn voetje door te doen. Soms begint hij dan echt te huilen en ben ik bang dat ik zijn voet eraf breek ofzo! Terwijl ie dan toch echt goed zit (kontje wat lager, kikkerhouding). Wat wilde ik nou vragen....?
Oja, tips om dat onder de voetjes door wat handiger te doen. En is het al verantwoord om hem in een simpele kruis te zetten (die ik dan middels een schuifknoop nog wel wat kan bijstellen. Dat lijkt hij nl comfortabeler te vinden.
En ik wil ook wel naar de draagkring. Waar meld ik me aan??
Thnx, ik zal eens een kijkje nemen zometeenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:30 schreef owlet het volgende:
..
Liefst iets met paars/ rose/ turquase...iets meisjesachtigs in elk gevalquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:41 schreef Webkim het volgende:
..
ssc?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:43 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Bla, en een tijdje een doek lenen? Of een ssc?
Ik denk dat de linker jou ook beter zal staan. Maar ja, als die zo moeilijk te vinden is...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:23 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben aan het twijfelen tussen 2 doeken en ik kan echt niet kiezen![]()
De linkse zijn er dus maar 21 van en die kom je niet vaak tegen. Rechts is nog wel regelmatig te koop ergens.
Ik ben heel bleekjes/grauw dus ik denk dat ik beter voor links kan. Maar rechts vind ik zo mooi.
Welke draagwijze doe je? Buikdragen in een Front Wrap Cross Carry?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:56 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mooie hangmat Taartjesfee! Heb je die doek zelf geverfd?
Heeft iemand ook een tip voor mij? Ik heb nu dus een Hoppediz, maar hij is toch wel errug breed hoor, namelijk 70 cm. Of Lianne is te klein, dat kan natuurlijk ook
Maar ik zou graag draagtips horen want ik hou veels te veel stof over en dan dus niet alleen in de lengte maar voornamelijk in de breedte!
Hij is moeilijk te vinden ja de linker. ik heb hem wel gevonden maar heeeeel erg duurquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:01 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik denk dat de linker jou ook beter zal staan. Maar ja, als die zo moeilijk te vinden is...
Ik heb de kans een oude Hopp over te kopen. Maar ik twijfel heel erg... Het is veel geld want HTF. En ik heb nog nooit een Hopp geprobeerd. Straks vind ik het helemaal niks?
Ga je nou toch op zoek naar de linker dan of toch maar voor de rechter?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:43 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hij is moeilijk te vinden ja de linker. ik heb hem wel gevonden maar heeeeel erg duur![]()
Maar ik wil zo graag een ellipsen en ik denk dat ik alle ander kleuren al helemaal niet kan hebben
Als 'ie je niet staat koop ik 'm van je overquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:09 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat ik die belachelijke prijs neer ga tellen voor de linker er zijn er tenslotte maar 21 van dus dan zijn ze duur
naja hip...ouderwets eerder aangezien hij vind dat bij een meisje een roze doek hoortquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:50 schreef texelonia het volgende:
Jouw vriend wilt graag roze? Hippe vriend!
Ik geloof als alles binnen is dat ik er dan 17 heb...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:hoeveel doeken heb je nu dan?
[..]
naja hip...ouderwets eerder aangezien hij vind dat bij een meisje een roze doek hoort
Niet om je aan te vallen hoor, maar waarom zou je een LE móeten hebben? Omdat hij limited is en dus niet veel voorkomt? Naar mijn idee moet een doek goed zitten en mooi zijn, niet omdat het toevallig een LE is. Zo is het net alsof je hem alleen zou kopen om te pronken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:50 schreef texelonia het volgende:
Jouw vriend wilt graag roze? Hippe vriend!
Hier speelt de hebberigheid weer de kop op. Ik zou echt gaan stoppen met doeken kopen. Ik moet eerst de doeken die ik al heb indragen en ontdekken of ik die nou fijn vind of niet. Ik heb er dan wel een paar onderweg maar dat waren voorlopig echt de laatste! Behalve die ene Hopp evt. Dat zou dan écht de allerallerlaatste zijn.
Maar op eBay komen steeds leuke dingen vorrbij. Daar word ik dan echt weer hebberig van. Gewoon omdat het een oude LE is die niet heel vaak voorbij komt, en dus heb je de mogelijkheid en dan denk ik altijd dat ik die dan maar MOET grijpen. En mijn oom en tante wonen in Canada en komen binnenkort naar NL. Dus ik had al een tijd in mijn achterhoofd dat ALS ik heel toevallig per ongeluk iets heel gaafs op Birdiesroom.com zag, dat ik dan zou kunnen vragen of ik het naar hun kon laten versturen en dat zij het meenemen naar NL. Maar dat is dus al bijna. Dus nu MOET ik iets uitzoeken.
En had ik al gezegd dat ik eigenlijk helemaal geen geld heb?
Ja het slaat ook nergens op. Het is gewoon hebberigheid, en het gevoel van nu of nooit, omdat het een oude LE is die moeilijker te krijgen is. Dus als ik er een voorbij zie komen denk ik die te moeten kopen, gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:31 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Niet om je aan te vallen hoor, maar waarom zou je een LE móeten hebben? Omdat hij limited is en dus niet veel voorkomt? Naar mijn idee moet een doek goed zitten en mooi zijn, niet omdat het toevallig een LE is. Zo is het net alsof je hem alleen zou kopen om te pronken.
Verder ben ik gewoon jaloers op alle mooie doeken die je hebt waar ik geen geld voor heb, dus vat hem niet te slecht op.![]()
En Birdiesroom, kijk daar maar niet teveel!
Die had Tex gister bij zich!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:46 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik heb zelf 1 LE die ik echt supergraag wil, de Indio Hibiscus. Voordat ik die heb, heb ik met mezelf afgesproken geen doeken meer te kopen, maar of dat gaat lukken.....
Het is toch wel een verslaving heh?
Nee hoorquote:
Welke maat heb je dan? Ik heb wel een indio RubinRot (maat 5) te ruil met bijbetaling?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:42 schreef texelonia het volgende:
Nou ik neig steeds meer naar het verkopen van mijn Hibiscus. Vandaag een rucksack en kangaru geprobeerd. Dat ging wel iets beter dan een FWCC, maar hij is eigenlijk te lang voor deze knopen, en mijn maatjes 4 vind ik toch veeeel lekkerder voor deze knopen!
Maar ja, hij blijft zo mooi... Elke ochtend denk ik woest "ik verkoop hem" (of ergere dingen, in stukken knippen, van 4 hoog naar beneden smijten, op de grond gooien en bovenop stampen), maar ik ben er toch nog niet helemaal aan toe...
Een logische vervolgvraag is nu natuurlijk: wanneer is de volgende meetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:54 schreef Macka66 het volgende:
en daarna bij een meet oid proberen hoe die doeken aanvoelen en dragen.
2 sept. bij moi.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:12 schreef texelonia het volgende:
[..]
Een logische vervolgvraag is nu natuurlijk: wanneer is de volgende meet
Ik ben er iig BIJ!quote:
Plek voor jou is er altijd!!..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:49 schreef miss_sly het volgende:
draagkring? meet? ik ben geinteresseerd, maar weet niet hoe druk het is en of er plek is. En natuurlijk ook een beetje afhankelijk van waar en wanneer, maar het lijkt me een fijne manier om wat te voelen en oefenen (en andere mama's te zien natuurlijk!)
of ze hebben een inloopochtendquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:50 schreef Webkim het volgende:
Bij de meeste webwinkels kan je wel afspreken om te gaan kijken en proberen hoor tessie.
Hij was wel nieuw ja. Misschien moet ik hem gewoon veel gebruiken ja.. Ben denk ik verwend door mijn andere doek, die voelde gelijk fijn en soepel aan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:00 schreef texelonia het volgende:
Was de doek nieuw toen je hem kocht tessie of weet je dat niet?
Nieuwe doeken hebben vaak wat tijd nodig om lekker zacht en soepel te worden. Door hem te gebruiken wordt ie dan dus vanzelf zachter. Het verschilt wel per doek hoe ze 'uit de doos' komen. De ene is al heel zacht en de ander heeft veel tijd nodig.
Maar als je hem 2ehands van ebay hebt zal het hier niet aan liggen, of hij moet heel weinig gebruikt zijn.
Die heb ik toegevoegd aan mijn favorieten!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:53 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Plek voor jou is er altijd!!..
http://groepen.draagkring.nl/denhaag/index.html
Wat wil je op het consult leren? Ik twijfel ook zo of ik een consult wil.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:49 schreef mrien het volgende:
Miami is mooi! Ik ben benieuwd hoe Dana het weer vind Bla!
Ik heb echt zin in zaterdag (draagconsult), ben erg benieuwd naar de tips en trucs enzo
Ik vind het ook wel prijzig, maar doe het van verjaardagsgeldquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:10 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wat wil je op het consult leren? Ik twijfel ook zo of ik een consult wil.
Maar ik vind het toch wel prijzig
wil Koen niet meer gedragen worden? wat jammerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
Jammer dat die draagkring niet in de buurt is, had graag een koppie thee komen doen en lekker doekjes voelen
Het dragen zelf heb ik min of meer maar op gegeven, wie weet komt er ooit een derde waar ik nog op kan oefenen.
Maar toch blijft het leuk om verschillende doeken en dragers te volgen.
Precies. En als het een consult was geweest dan had ik Tex tot in de finesses geleerd hoe een perfecte rücksack te knopenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:39 schreef texelonia het volgende:
Kun je natuurlijk ook altijd op de draagkring vragen
Vorige maand heeft owlet mij geholpen met SHBC en Macka met rucksack
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
wil Koen niet meer gedragen worden? wat jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |