SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
[ Bericht 62% gewijzigd door BE op 06-08-2009 19:00:19 ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:22 schreef mikoxx het volgende:
Hmm.. wat een oerwoud aan doeken zeg! Wat zijn voors en tegens? Of is dat heel persoonlijk? Ik heb even een beetje rondgeneusd en vind de doeken op de site van lilybalou wel mooi... dat zijn buideldoeken. Zelf maken is hier geen optie
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
Daar zitten wel gave printjes bij idd!
Of het echt ideale doeken/draaghoudingen zijn weet ik niet genoeg van, ik heb alleen een lange doek, dus ik kijk even naar de echte experts hier.
Ik moet wel zeggen dat ik iig mijn vraagtekens heb bij de 'bhoedda-houding' die ze daar uitleggen. Dat lijkt mij zowel voor moeder als kind heel zwaar. Zo als een bolletje voorop.
Ik had 'm expres even volgepost omdat ik vond dat de buidelslingvraag niet kopje onder moest gaanquote:
Waarom moet er dan wat weg?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik zit er aan te denken te de-stashen maar kan nog niet beslissen wat er weg moet
Ik stuurde r hierheen. Ik ben niet aansprakelijk voor een toekomstige verslavingquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:49 schreef DaviniaHR het volgende:
was de vorige alweer vol?
mikoxx, ga je aan het dragen? ben je al gewaarschuwd dat het verslavend is?
veel plezier iig!
Doeken die ik nooit gebruik..vind ik zonde om te laten liggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:58 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Waarom moet er dan wat weg?
zei de vrouw met zesentwintig doeken![]()
*Taartjesfee de hand schudt*quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik zit er aan te denken te de-stashen maar kan nog niet beslissen wat er weg moet
Eenvoudig toch? Alle doeken die je nooit gebruikt gaan wegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Doeken die ik nooit gebruik..vind ik zonde om te laten liggen.
Zou wel eens een scc willen kopen
Om weer opnieuw te kunnen beginnen verzamelen bij de nieuwe beeb.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En waarom wil jij destashen, beste webkim?
Neeee, het is hier hiernaast niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:25 schreef fIoortje het volgende:
[..]
Doe's een lijstje met maybe's, ik help wel even!![]()
Misschien wel Riemu. Ik zet er wel in V&A als ik er uit benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |