SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
[ Bericht 62% gewijzigd door BE op 06-08-2009 19:00:19 ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:22 schreef mikoxx het volgende:
Hmm.. wat een oerwoud aan doeken zeg! Wat zijn voors en tegens? Of is dat heel persoonlijk? Ik heb even een beetje rondgeneusd en vind de doeken op de site van lilybalou wel mooi... dat zijn buideldoeken. Zelf maken is hier geen optie
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
Daar zitten wel gave printjes bij idd!
Of het echt ideale doeken/draaghoudingen zijn weet ik niet genoeg van, ik heb alleen een lange doek, dus ik kijk even naar de echte experts hier.
Ik moet wel zeggen dat ik iig mijn vraagtekens heb bij de 'bhoedda-houding' die ze daar uitleggen. Dat lijkt mij zowel voor moeder als kind heel zwaar. Zo als een bolletje voorop.
Ik had 'm expres even volgepost omdat ik vond dat de buidelslingvraag niet kopje onder moest gaanquote:
Waarom moet er dan wat weg?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik zit er aan te denken te de-stashen maar kan nog niet beslissen wat er weg moet
Ik stuurde r hierheen. Ik ben niet aansprakelijk voor een toekomstige verslavingquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:49 schreef DaviniaHR het volgende:
was de vorige alweer vol?
mikoxx, ga je aan het dragen? ben je al gewaarschuwd dat het verslavend is?
veel plezier iig!
Doeken die ik nooit gebruik..vind ik zonde om te laten liggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:58 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Waarom moet er dan wat weg?
zei de vrouw met zesentwintig doeken![]()
*Taartjesfee de hand schudt*quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik zit er aan te denken te de-stashen maar kan nog niet beslissen wat er weg moet
Eenvoudig toch? Alle doeken die je nooit gebruikt gaan wegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Doeken die ik nooit gebruik..vind ik zonde om te laten liggen.
Zou wel eens een scc willen kopen
Om weer opnieuw te kunnen beginnen verzamelen bij de nieuwe beeb.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En waarom wil jij destashen, beste webkim?
Neeee, het is hier hiernaast niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:25 schreef fIoortje het volgende:
[..]
Doe's een lijstje met maybe's, ik help wel even!![]()
Misschien wel Riemu. Ik zet er wel in V&A als ik er uit benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de Kanguru gaat het kindje eerst in de doek en span je daarna aan. Net als bij een fwcc, een hüftschlinge of een doppelte x-trage. Prima dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:31 schreef Noli. het volgende:
Webkim hoe zit dat dan bij een Kanguru? Mag/kan dat wel?
Daar span je in principe toch ook niet helemaal om het kindje heen, of zie ik het verkeerd?
*brutaal doetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Oh, maar dan zit je. Dat is prima dan hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:07 schreef Memmel het volgende:
ik snap m ook.
ik heb m net weer geprobeerd en m strak voorgeknoopt. vrij hoog. en dat zat wel ok.
Ik zoek nl iets dat ik in het vliegtuig kan gebruiken, zonder dat ik in de knoop zit en hij met zijn benen klem. Komma is niks, dat vindt Morris niet fijn.
Fysio komt ergens volgende week weer. (weet zo niet uit mijn hoofd) hoezo?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:28 schreef Noli. het volgende:Ingrid!
En wat Tex xegt idd. Oefening baart kunst, hoe vaker je knoopt hoe sneller, beter en netter het gaat.
Wanneer komt de fysio weer?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:22 schreef simmu het volgende:
texelonia; ingrid en ik hadden samen geoefend. selene leek me wat te groot voor die doek, dus tyler was ook bij voordoen door mij 'de klos'het viel mij op dat tyler zijn beentjes (nja, hele lijfje) erg gestrekt houdt. ik had er ook moeite mee om hem goed te krijgen. wel voelde je hem helemaal ontspannen toen hij eenmaal eventjes zat. het leek mij iets om aan zijn fysio te vragen.
Heuj...klikspaanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:40 schreef Troel het volgende:
Linda2205 heeft gisteren bij mij twee doeken gevoeld, maar helaas kon ik ze niet allemaal vinden
Ah. Ik heb net een Wellen Japura uit de Didy koopjeshoek besteld, maar dat is niet omdat ik jou niet te vriend wil houden hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:26 schreef k_i_m het volgende:
Dat is handig, want dan weet je wie je te vriend moet houden als je een doek wil overnemen.
Aha. Logisch ook eikquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:46 schreef Noli. het volgende:
Om wat Simmu zei. Misschien idd iets om even aan te kaarten?
[..]
Jij mag X altijd lenen maar ik denk niet dat het op je buik zal passenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:50 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Heuj...klikspaan
Ik ga MamsX zondag even lief aankijken of ik X mag lenen...ff voelen hoe het voelt, zo'n kindje bij je (als het tenminste nog past nu, met buik)
Ik ben nog steeds helemaal weg van de kleur, hij is echt heel mooi! Ik ben benieuwd of de kleur je evengoed nog verrast als je hem uit de doos haalt, ondanks dat je de foto's al gezien hebtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ah. Ik heb net een Wellen Japura uit de Didy koopjeshoek besteld, maar dat is niet omdat ik jou niet te vriend wil houden hoor![]()
Het is omdat ik er erg benieuwd naar ben (vanwege de kapok) en ik het appeltjesgroen op jouw foto's een lekker frisse kleur vind, stuk aantrekkelijker dan op de Didymos swatches.
Ik wil dus ook graag de Japura maatje 1..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ah. Ik heb net een Wellen Japura uit de Didy koopjeshoek besteld, maar dat is niet omdat ik jou niet te vriend wil houden hoor![]()
Het is omdat ik er erg benieuwd naar ben (vanwege de kapok) en ik het appeltjesgroen op jouw foto's een lekker frisse kleur vind, stuk aantrekkelijker dan op de Didymos swatches.
Misschien past ze wel met dr billen op mn buik, hoef ik ook niet bang te zijn dat ik dr laat vallenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:02 schreef MamsX het volgende:
[..]
Jij mag X altijd lenen maar ik denk niet dat het op je buik zal passen![]()
Nee het is een Ellevill.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:00 schreef DaviniaHR het volgende:
Caelum she? is dat ook een didymos doek?
Heppu een foto?
(Nog 8 nachtjes slapen)
enneh, webkim, wat is de doppelte x-trage? zegt me niks?
Bij de doppelte x (dubbele x) heb je zowel op je rug als op je buik een kruis van doek. De baby komt op je buik. Je kan de doek al van tevoren omdoen, maar je spant wél na. Dat maakt dit een geschikte knoop voor kleintjes, als je op pad gaat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:00 schreef DaviniaHR het volgende:
Caelum she? is dat ook een didymos doek?
Heppu een foto?
(Nog 8 nachtjes slapen)
enneh, webkim, wat is de doppelte x-trage? zegt me niks?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:27 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb ook weer iets in bestelling (3 zelfs *schaam*)
De 'gewone' crosscarry is de fwcc/wickelkreuztrage. Dat is iets anders.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:38 schreef DaviniaHR het volgende:
Ha, een tweede trouwdoek voor TF
floortje, had je niet een wittige doek al? zara natur? of heb je die geverfd?
hij is wel mooi.
die doppelte x-trage is dan eigenlijk gewone cross carry?
pfff, verschillende namen voor hetzelfde...
ja, die ken ik als cross carryquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:33 schreef Webkim het volgende:
[..]
De 'gewone' crosscarry is de fwcc/wickelkreuztrage. Dat is iets anders.
Hier zie je iemand de doppelte x-trage doen.
Volgens mij zit het anders, en is de fcc de gewone crosscarry en niet de fwcc.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:33 schreef Webkim het volgende:
[..]
De 'gewone' crosscarry is de fwcc/wickelkreuztrage. Dat is iets anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Is het een idee om die lijst weg te laten en alleen de link naar die lijst te plaatsen? Die handige links zijn handig uiteraard.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:27 schreef Webkim het volgende:
De clou daarvan was ooit dat je dan wist bij wie je terecht kom om te vragen naar eigenschappen van bepaalde doeken.
Maar er zijn nu heel veel grote verzamelingen en die lijstjes wisselen ook zo dat ze m.i. ook weinig meer toevoegen.
nah je kan nooit genoeg doeken hebben.. t is net als tassen en schoenenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:28 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Is het een idee om die lijst weg te laten en alleen de link naar die lijst te plaatsen? Die handige links zijn handig uiteraard.
Zal ik uitleggen hoe ik er als leek tegenaan kijk?
Ik snap er geen hol van, al die namen doen me niets en ik vind het een hoop gepoch van 'Kijk mij es een verzameling doekjes hebben liggen!' Een beetje goeie kinderwagen kost minder denk ik wel esmaar ik snap dat het meer een 'way of life' is oid.
Ik neem toch aan dat als je 1-2x hier goed advies hebt gehad dat je de juiste doek wel hebt ipv er 7 tot 22 stuks te moeten aanschaffen?
No offense btw. Ik bedoel er echt niks lulligs mee maar de drempel om hier nu en dan mee te lezen, te kijken en te posten ligt erg hoog in mijn optiek.
Maar als leek zijnde weet je toch helemaal niet wat al die namen en afmetingen inhouden? Dus daarvoor is het al helemaal niet interessant.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nah je kan nooit genoeg doeken hebben.. t is net als tassen en schoenenje loopt er elke dag mee us wat afwisseling is wel fijn.
die lijst doet me verder ook weinig, ik vind t alleen handig om te zien wie welke doek heeft en wat ik ooit eventueel over zou kunnen kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |