abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:32:28 #101
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72026308
Tessie mooie doek, staat jullie goed! En fijn dat het strakker knopen ook goed gelukt is!
Hij zal nog wel zachter worden door gebruik, evt kun je dat versnellen door er op de bank op te zitten of hem veel te vingerhaken (filmpje in OP). Bij de ene doek gaat dat sneller dan de andere.

Wat leuk dat jullie al andere mensen aan het dragen hebben geholpen

Pvoessss welke ellipsen wil jij dan? Ik zou wel een pink/piselli willen, maar ik moet niet zoveel willen heb ik besloten
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72026499
Ellipsen Klee blau/ Clover blue
pi_72037926
M'n bamboe is binnen!
Nu nog leren knopen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:47:57 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72038654
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:03 schreef tessie het volgende:
Wij waren vanavond bij de na-pufclub, het was babyshow avond, en ik had Graeme mee in de draagdoek. De pufclubjuf was helemaal enthousiast, ze vond het zo geweldig Alleen bleef ze maar volhouden dat het een tricot slen was, dus ik zei een paar keer van niet, maar zij vond van wel. En toen ging ze nog tegen een ander meisje die ook een draagdoek had en erover vertelde, ook zeggen dat ze een tricot slen had, maar die zei ook dat ze geen tricot slen had, maar ja. de pufjuf dacht beter te weten
Nog een ander stel had ook wel interesse in onze draagdoek, dus hij bleef ook ff kijken toen ik Graeme weer terug erin knoopte. En hij zei dat het er makkelijker utizag dan hij vantevoren had gedacht. Zou leuk zijn als ze ook een doek zouden kopen nu

Nog een foto´tje van mijn nieuwe Didymos Elipsen:
[ afbeelding ]
Ik weet nog niet wat ik ervan vind. Had verwacht dat hij zachter zou zijn. En ik vind hem ook heel breed. Maar ja, ben ook alleen mij Ellaroo gewend, en die vind ik helemaal Maar goed, eerst maar ff in de was, misschien komt ie er dan wel wat zachter uit ofzo. Maar ik vind hem in elk geval wel heel mooi, ik hou ook erg van zwart wit

Oooh en vergeet ik bijna te zeggen, ik had vanavond de FWCC toch nóg strakker aangetrokken, aan de zomen ook (echt een goede tip!), dat deed ik eerder dus nooit zo, en nu bleef hij wel goed hoog zitten, ook na het zitten in de bus!
Mooie doek!
Welke knoop heb je daar?
pi_72038904
Kangaru heet het, ik vond hem op youtube.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:59:53 #106
108648 cattie
lieve moeder
pi_72039042
Tessie, de schouderstukken kun je beter andersom omslaan, de rand van het nekje onder de rest door naar de schouder, dat zit steviger.

Tex, PSM moet je ook niet verven! Er zijn er steeds minder in originele staat, volgens mij worden die zeldzamer en duurder, wat handig is als je wilt verkopen. En ik ken geen andere doek die zo zacht en fijn is als CGW...
  † In Memoriam † donderdag 20 augustus 2009 @ 15:52:02 #107
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72042931
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:55 schreef tessie het volgende:
Kangaru heet het, ik vond hem op youtube.
Tessie, heb je een url voor me van dat filmpje? Want het ziet er anders uit dan de Kanguru's die ik ken. (Of de Ellipsen brengen me op een dwaalspoor) Ik ben benieuwd!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72043699
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:52 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Tessie, heb je een url voor me van dat filmpje? Want het ziet er anders uit dan de Kanguru's die ik ken. (Of de Ellipsen brengen me op een dwaalspoor) Ik ben benieuwd!
Het lijkt of de schouders de andere kant op geflipt zijn óf pas nadien geflipt.
Hardloper.
IG @webkim
pi_72044951
Nou PSM blijft voorlopig toch maar Draagt gewoon té lekker. En in BV café vandaag zei iedereen dat ie ons zooooooooooo mooi staat Ik ben gevoelig voor dat soort dingen En ik heb vandaag té schattige foto's gemaakt van Hannah in PSM

Doeken uit de VS kopen doe ik nooit meer KUT douane. Krijg vandaag een brief dat ik nu alsnog inklaringskosten enzow moet betalen voor Hibiscus. Die heb ik al 2 maanden!!! En ik maar blij zijn dat ik zo'n geluk had dat ik nisk hoefde te betalen!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72046581

©Dumbo
pi_72046858
Oooh wat zit ze er lekker in En hij staat jullie inderdaad mooi.
Vind ik van CGW ook die staat ook zo mooi
  † In Memoriam † donderdag 20 augustus 2009 @ 17:43:31 #112
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72046895
Ik geloof dat Hannah het niet goed vindt dat de PSM weg zou gaan
en gelijk heeft ze!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72047025
Ik hoop zo dat morgen de yamo mij bevalt.. ik wil echt graag de yamo blue flower..
ik hoop echt dat ik niet te slank ben
pi_72047261
Ik zal vanavond ff de link opzoeken, ben nu in de trein: )
pi_72055270
Ik had eerst filmpje van draagdoekmama gezien, maar dat vond ik er niet zo handig uitzien (zegt ze zelf ook in het filmpje), en later had ik nog deze gevonden, die ik wat duidelijker vond, maar die had weer geen gesproken uitleg erbij.
Het was de eerste keer dat ik deze knoop deed, dus het kan heel goed zijn dat ik het verkeerd gedaan heb hoor! Maar ik vind mijn nieuwe doek net wat te kort voor de FWCC die ik normaal altijd doe, dus vandaar dat ik deze probeerde

Ow.. ik wou gewoon een klikbaar linkje maken, maar hij doet er automatisch zo´n video dingetje van maken, en bij de 2e moet je dus alsnog klikken
pi_72055400
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:23 schreef innepin het volgende:
M'n bamboe is binnen!
Nu nog leren knopen
Heb je het al geprobeerd?
pi_72055413
Precies wat ik dacht: de schouders zijn pas nadien 'geflipt'.
Je krijgt een Kangura beter en veiliger geknoopt als je dat op voorhand doet.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:52:34 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72055650
En dan dus andersom van hoe Tessie ze gedaan heeft?
Heeft een van jullie niet een handig Kanguru filmpje?
pi_72055652
Maar dat is toch zoals in het 2e filmpje? (zo heb ik het gedaan, of althans, proberen te doen..) Dat vond ik er bij het eerste filmpje zo onhandig uitzien.
pi_72055721
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
En dan dus andersom van hoe Tessie ze gedaan heeft?
Heeft een van jullie niet een handig Kanguru filmpje?
Ik zou wel willen, maar ik krijg steeds maar geen geluid als ik iets probeer te tapen voor youtube.
Morgen laat ik ml er wel even naar kijken, dan kan ik ook dat rekbare doek filmpje eindenlijk ff bakken.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:56:26 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72055812
Ah ok WK... dan wachten we geduldig af idd.

Tessie, dat 2e filmpje heeft idd wel omgeslagen armen bij het begin van het knopen, maar volgens mij net andersom van hoe jij ze nu hebt, toch?
pi_72056105
Ik vind de kangaru een hele fijne knoop, en ik flip ze dus ook op voorhand. Of eigenlijk maak ik een halve draai, weet niet of dat hetzelfde is...? Dan heb je aan de voorkant aan je schouders dus zo'n draai, aan de achterkant is het gewoon recht.

Ik leg de banden over mijn schouder, pak dan de buitenste rail, en draai die omhoog naar mn nek en de rails die oorspronkelijk bij mijn nek zat draait dus onderdoor naar de buitenkant. Is dat te volgen..?

Maar, kangaru is best een lastige knoop, het is altijd wel even sjorren en aanspannen om alles strak te krijgen, knietjes omhoog, buideltje goed onder het kontje, weer aanspannen, etc. Er zijn veel mensen die het geen fijne knoop vinden, of die het gewoon nooit echt goed lukt. Het moet je een beetje liggen blijkbaar.
©Dumbo
pi_72056259
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:04 schreef texelonia het volgende:
Ik vind de kangaru een hele fijne knoop, en ik flip ze dus ook op voorhand. Of eigenlijk maak ik een halve draai, weet niet of dat hetzelfde is...? Dan heb je aan de voorkant aan je schouders dus zo'n draai, aan de achterkant is het gewoon recht.

Ik leg de banden over mijn schouder, pak dan de buitenste rail, en draai die omhoog naar mn nek en de rails die oorspronkelijk bij mijn nek zat draait dus onderdoor naar de buitenkant. Is dat te volgen..?

Maar, kangaru is best een lastige knoop, het is altijd wel even sjorren en aanspannen om alles strak te krijgen, knietjes omhoog, buideltje goed onder het kontje, weer aanspannen, etc. Er zijn veel mensen die het geen fijne knoop vinden, of die het gewoon nooit echt goed lukt. Het moet je een beetje liggen blijkbaar.
Ik leg de banen over mijn schouder, ga er met mijn hand onderdoor en haal de rand aan mijn nekkant onderlangs naar mijn schouderkant.

De Kangaru kan je heel goed deels zittend doen, dat maakt het al veel gemakkelijker.
Leun een beetje achterover in een bank of fauteuil. Doek alvast omhangen. Kindje erin laten zakken. Schouders flippen. En pas dan weer gaan staan en de banen achterlangs halen en aanspannen.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:08:51 #124
108648 cattie
lieve moeder
pi_72056278
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:04 schreef texelonia het volgende:

Zo doe ik het ook. Ik vind het een lastige knoop en kan hem niet met al mijn doeken (niet met de indio's). Maar als hij zit, is hij wel fijn!
pi_72056339
Ik kan de kangaru niet ze zit er dan echt niet lekker in terwijl ze in de rucksack prima zit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')