miss_sly, er is een heleboel verschil in eigenschappen. Dat is waar ik mijn doeken op kies, het gebeurt zelfs weinig dat ik een doek puur op het uiterlijk kies! Nautilus (met de schelpen) is een van de weinige.
Zara's vind ik erg duur en wilde ik wel graag proberen, dus toen de Zara Reds weggingen voor de helft van de prijs heb ik mijn kans gewaagd. Terwijl ik niet stond te juichen over de kleurstelling. Maar het is een hele fijne dunne maar stevige doek. Aan de andere kant vind ik Girasols erg mooi en heb ik een mooie gekocht maar vind ik die qua draageigenschappen niet prettig. (Andere Girasols die ik geprobeerd heb ook niet.)
Het beste oriënteren is denk ik een lijstje maken met doeken die je aanstaan vanwege de draageigenschappen (dik, dun, wollig, glad, warm, koel, breed, smal etc.) en daarna bij een meet oid proberen hoe die doeken aanvoelen en dragen. En dan pas kijken of er mooie kleur bij zit voor je (of een die in een mooie kleur te verven is). Naar die eigenschappen kun je hier natuurlijk goed vragen, de dames hier hebben niet alle doeken geprobeerd maar met z'n allen komen we een heel eind!
[ Bericht 0% gewijzigd door Macka66 op 27-08-2009 18:04:39 ]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')