abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72203001
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:31 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Niet om je aan te vallen hoor, maar waarom zou je een LE móeten hebben? Omdat hij limited is en dus niet veel voorkomt? Naar mijn idee moet een doek goed zitten en mooi zijn, niet omdat het toevallig een LE is. Zo is het net alsof je hem alleen zou kopen om te pronken.
Verder ben ik gewoon jaloers op alle mooie doeken die je hebt waar ik geen geld voor heb, dus vat hem niet te slecht op.
En Birdiesroom, kijk daar maar niet teveel!
Ja het slaat ook nergens op. Het is gewoon hebberigheid, en het gevoel van nu of nooit, omdat het een oude LE is die moeilijker te krijgen is. Dus als ik er een voorbij zie komen denk ik die te moeten kopen, gewoon omdat het kan.

Gewoon negeren dus
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 15:43:22 #252
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72203074
Helaas zijn veel LE's mooi en zitten goed
Sommige mensen hebben het met kleding, met schoenen, met tassen, met boeken, met cd's. Of met porseleinen kattenbeeldjes. De voldoening van het kijken naar een mooie collectie en er af en toe iets uithalen voor gebruik.
maar er rood voor gaan staan of je boodschappengeld aan te spenderen gaat mij veel te ver

[ Bericht 0% gewijzigd door Macka66 op 27-08-2009 15:48:24 ]
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72203164
Ik heb zelf 1 LE die ik echt supergraag wil, de Indio Hibiscus. Voordat ik die heb, heb ik met mezelf afgesproken geen doeken meer te kopen, maar of dat gaat lukken.....
Het is toch wel een verslaving heh?
pi_72203235
Tex, ik vind je schattig met je hebberigheid!
En je hebt wel een heul mooie collectie geloof ik!
Maak je eens een stashfoto, gewoon om ons te laten watertanden.
Als ik er geld voor zou hebben zou ik ook hebberig zijn hoor.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72203275
Macka je inbox is vol

Maar ik wil dus gewoon voor nu voor Leander een draagdoek. Maar niet zo'n dure omdat ik hem niet zo gek veel gebruik. Ik heb nu de elleroo van Deepfreeze te leen en zo'n doek is me voor de kleine man toch te stug. Ik gebruik hem wel maar hij zit niet zoals de Bamboe dat deed.
Ik ga dus even verder kijken op je site en neem gewoon de goedkoopste
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72203293
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:46 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik heb zelf 1 LE die ik echt supergraag wil, de Indio Hibiscus. Voordat ik die heb, heb ik met mezelf afgesproken geen doeken meer te kopen, maar of dat gaat lukken.....
Het is toch wel een verslaving heh?
Die had Tex gister bij zich! Die is heel heel mooi!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72203300
Ik zei na nummer 2 dat ik geen doeken meer ging kopen
Ik heb er nu 6 en nummer 7 onderweg en ik probeer wel te verkopen maar dat heeft nog geen succes
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 15:53:47 #258
141844 Macka66
pi_72203379
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:49 schreef MeNicole2 het volgende:
Macka je inbox is vol
Nee hoor
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72204855
Nou ik neig steeds meer naar het verkopen van mijn Hibiscus. Vandaag een rucksack en kangaru geprobeerd. Dat ging wel iets beter dan een FWCC, maar hij is eigenlijk te lang voor deze knopen, en mijn maatjes 4 vind ik toch veeeel lekkerder voor deze knopen!

Maar ja, hij blijft zo mooi... Elke ochtend denk ik woest "ik verkoop hem" (of ergere dingen, in stukken knippen, van 4 hoog naar beneden smijten, op de grond gooien en bovenop stampen ), maar ik ben er toch nog niet helemaal aan toe...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72205225
Een deze dagen komt Zara mijn kant op! Ik verheug me er al op. Ik vind Bamboe erg fijn, maar ik heb het idee dat ik een niet-stretchdoek fijner ga vinden, omdat dat wat meer vastigheid/stevigheid biedt?

Maar nu de hamvraag: hoe orienteer je je het beste op wat voor doek je nu eigenlijk wil? Ik zie hier zoveel termen, merken, namen, etc., voorbijkomen en het zegt me zo weinig. Ik heb dadelijk dus de Bamboe geprobeerd en de Zara. Kiezen jullie een doek op uiterlijk (kleuren, motieven) of hebben verschillende doeken ook speciefieke eigenschappen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72206698
Deze post van Webkim geeft wel antwoord op de verschillen tussen doeken.

Ik lette zelf eigenlijk voornamelijk op uiterlijk. Wat ik mooi vind koop ik. En nu ik zoveel doeken heb merk ik pas goed hoeveel verschil er in kan zitten. En het is heel persoonlijk wat je wel en niet prettig vindt dragen. De één houdt van dik, de ander van dun; de één houdt van wat meer rek in een doek, de ander juist niet; etc. En dat is vooral een kwestie van proberen denk ik.
©Dumbo
  donderdag 27 augustus 2009 @ 17:48:27 #262
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72206773
Ik probeer graag wat doeken uit voor ik een duidelijk oordeel kan vellen over wat ik prettig vind in een doek
En daarbij vind ik ook erg belangrijk of een doek mooi is
Zo wil ik Hibiscus van Tex wel overkopen als ze hem niet meer wil
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 17:54:51 #263
141844 Macka66
pi_72206953
miss_sly, er is een heleboel verschil in eigenschappen. Dat is waar ik mijn doeken op kies, het gebeurt zelfs weinig dat ik een doek puur op het uiterlijk kies! Nautilus (met de schelpen) is een van de weinige.

Zara's vind ik erg duur en wilde ik wel graag proberen, dus toen de Zara Reds weggingen voor de helft van de prijs heb ik mijn kans gewaagd. Terwijl ik niet stond te juichen over de kleurstelling. Maar het is een hele fijne dunne maar stevige doek. Aan de andere kant vind ik Girasols erg mooi en heb ik een mooie gekocht maar vind ik die qua draageigenschappen niet prettig. (Andere Girasols die ik geprobeerd heb ook niet.)

Het beste oriënteren is denk ik een lijstje maken met doeken die je aanstaan vanwege de draageigenschappen (dik, dun, wollig, glad, warm, koel, breed, smal etc.) en daarna bij een meet oid proberen hoe die doeken aanvoelen en dragen. En dan pas kijken of er mooie kleur bij zit voor je (of een die in een mooie kleur te verven is). Naar die eigenschappen kun je hier natuurlijk goed vragen, de dames hier hebben niet alle doeken geprobeerd maar met z'n allen komen we een heel eind!

[ Bericht 0% gewijzigd door Macka66 op 27-08-2009 18:04:39 ]
pi_72207153
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:42 schreef texelonia het volgende:
Nou ik neig steeds meer naar het verkopen van mijn Hibiscus. Vandaag een rucksack en kangaru geprobeerd. Dat ging wel iets beter dan een FWCC, maar hij is eigenlijk te lang voor deze knopen, en mijn maatjes 4 vind ik toch veeeel lekkerder voor deze knopen!

Maar ja, hij blijft zo mooi... Elke ochtend denk ik woest "ik verkoop hem" (of ergere dingen, in stukken knippen, van 4 hoog naar beneden smijten, op de grond gooien en bovenop stampen ), maar ik ben er toch nog niet helemaal aan toe...
Welke maat heb je dan? Ik heb wel een indio RubinRot (maat 5) te ruil met bijbetaling?
Wil je aan me denken als je hem ooit verkoopt?
pi_72207388
Miss: ik let op hoe die eruit ziet, het merk.. (want ik vind girasols bijv echt niet fijn aanvoelen.) en op draag ervaringen van anderen... en natuurlijk zoveel mogelijk doeken in het echt zien

Maar nu is dat laatste toch best tricky.. want een doek is toch best een persoonlijk iets.
Zo zijn er een boel mensen van mening dat de colorgownwellen veel te bouncy is.
Dat vind ik dus helemaal niet. ik vind hem niet alleen heel erg zacht maar ook heel lekker dragen.
Het kitten zit echt er heel erg lekker stevig op mijn rug. en voor de schouders is die lekker zacht.
pi_72207480
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 17:54 schreef Macka66 het volgende:
en daarna bij een meet oid proberen hoe die doeken aanvoelen en dragen.
Een logische vervolgvraag is nu natuurlijk: wanneer is de volgende meet
©Dumbo
pi_72207566
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:12 schreef texelonia het volgende:

[..]

Een logische vervolgvraag is nu natuurlijk: wanneer is de volgende meet
2 sept. bij moi.
Hardloper.
IG @webkim
pi_72207685
Pvoesss misschien houd jij gewoon van doeken met bounce Ik vind CGW wel bounce hebben, de eerste keer knopen had ik er ook wel last van. Nu pas ik het knopen er denk ik op aan, want het is één van mijn favo doeken! Zink heeft ook wat bounce en is ook een heerlijke doek vind ik.

Zweefvliegje mijn Hibiscus is een maat 5. Rubinrot zie ik niet zo zitten sorry... Ik zal aan je denken als ik hem in de verkoop gooi. Maar het lastigste van verkopen vind ik nog wel een redelijke prijs bedenken :|
©Dumbo
pi_72208037
Ja dat kan het ook zijn haha.
Nu draag ik CGW ook alleen maar als rucksack en dan zit ze echt heel stevig en lekker strak erin..

Of gewoon de draagkring op 30 september
pi_72208221
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:15 schreef Webkim het volgende:

[..]

2 sept. bij moi.
Ik ben er iig BIJ!
©Dumbo
pi_72208243
Pvoesss 30 sept. duurt nog zo lang
©Dumbo
pi_72208336
Ja dat wel
pi_72208544
Ik vind het wel jammer dat je niet gewoon een echte winkel hebt waar je draagdoeken kan kopen (die is er toch niet??). Het lijkt me wel fijn om eerst een doek even te voelen en in het echt te bekijken, voor je hem koopt.
Ik ben nu ook helemaal niet zo blij met mijn Didymos Elipsen. Ik vind hem gewoon helemaal niet zo lekker voelen en dragen als mijn Ellaroo LaRae En nu baal ik, want als ik nu alweer een nieuwe doek ga bestellen, dan wordt mijn Lief daar echt niet blij van...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72208583
Wat voelt er dan niet fijn aan? en verkopen zodat je een ander kan kopen?
pi_72208593
draagkring? meet? ik ben geinteresseerd, maar weet niet hoe druk het is en of er plek is. En natuurlijk ook een beetje afhankelijk van waar en wanneer, maar het lijkt me een fijne manier om wat te voelen en oefenen (en andere mama's te zien natuurlijk!)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')