abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72177968
Ik vond het leuk dat je er was, Oeke!
We liepen op het station met een aantal dames van de buren en die moeten vast gedacht hebben dat ik gek was toen ik enthousiast riep dat kobus daar liep
Millefiori kapok staat jullie goed
pi_72178755
Haha, ik zei ook tegen mijn lief dat het grappig is om mensen eens te herkennen aan hun kind!
Ik vond dat echt heel leuk, al die kindjes in levende lijve te zien. En dan zijn ze ook nog eens allemaal heel lief en leuk en snoepig en ondeugend!
Stiekem nog steeds wel een beetje jammer dat ik Lucie en Maja niet gezien heb, dus dat moet dan nog een keertje.

En dankjewel, ik ben nog steeds zo blij met Millefiori Kapok. Hij draagt zo fijn en hij is zo mooi. En Stein vond ik ook heel mooi, dus die blijft op mijn wish-list.

Trouwens op de terugweg niet toegegeven aan Kobus wriemelzucht om uit de dek te klimmen zodra we ergens stilzitten zoals in de trein, en warempel hij ging gewoon lekker verder slapen, na wat gemopper. Dus hij heerlijk een paar uur geslapen en ik weer iets opgestoken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72179314
Ik wil toch nog eens gaan proberen of Dana ondertussen wel in een draagdoek wilt aangezien een kinderwagen op sommige plaatsen echt onhandig is, zoals op het strand enzo.

Nu wil ik dit keer een niet rekkende doek. Maar ik wil er ook niet te gek veel geld aan uitgeven omdat ik niet weet of het dit keer wel een succes word. Iemand tips voor een leuke doek in een leuke prijsklasse, of iemand hier die nog doeken in de verkoop heeft?
pi_72180057
Leuk dat je het weer wil proberen, Bla_bla_bla! Medley's zijn fijne doeken voor een lage prijs, ze zijn o.a. *hier* te koop
pi_72183922
Hoppedizdoeken zijn ook heel betaalbaar.
Of tweedehandsdoeken op eBay of op draagfora.
Wat voor kleur zou je mooi vinden? En wil je effen of strepen of een patroontje? Keus te over, ook als je niet met geld wil smijten.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:34:55 #206
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72185474
De groene blauwe blaadjes zijn heel erg goedgekeurd door de koningin

I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72185618

Hij is ook wel errug mooi.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  † In Memoriam † woensdag 26 augustus 2009 @ 22:43:12 #208
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72185770
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik wil toch nog eens gaan proberen of Dana ondertussen wel in een draagdoek wilt aangezien een kinderwagen op sommige plaatsen echt onhandig is, zoals op het strand enzo.

Nu wil ik dit keer een niet rekkende doek. Maar ik wil er ook niet te gek veel geld aan uitgeven omdat ik niet weet of het dit keer wel een succes word. Iemand tips voor een leuke doek in een leuke prijsklasse, of iemand hier die nog doeken in de verkoop heeft?
Bla, en een tijdje een doek lenen? Of een ssc?
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72185798
Awwwww
  † In Memoriam † woensdag 26 augustus 2009 @ 22:47:06 #210
141844 Macka66
pi_72185909
Koninginnetje in d'r hangmat
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † woensdag 26 augustus 2009 @ 22:52:22 #211
141844 Macka66
pi_72186096
En ik vind het ook de mooist geverfde Didymos Blatter ooit!
pi_72186230
Ik vind hem ook echt heel erg mooi. En leuke foto's ook
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:56:45 #213
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_72186252
Die hangmat! Geniaal plan voor op vakantie straks!

Bla_bla_bla, ik heb eventueel nog een doek voor je te koop. Een paarse Girasol 5.2. Als je interesse zou hebben, PM je maar.

Morris kan al redelijk zijn hoofd rechthouden (heeft soms nog wat hulp van mama nodig). Ik merk dat hij soms flink tegen begint te sputteren als ik 'm in een fwcc (banden langs de zijkant) stop. Ik vind het nl nog steeds moeilijk om de banden kruislings onder zijn kontje en dan onder zijn voetje door te doen. Soms begint hij dan echt te huilen en ben ik bang dat ik zijn voet eraf breek ofzo! Terwijl ie dan toch echt goed zit (kontje wat lager, kikkerhouding). Wat wilde ik nou vragen....?
Oja, tips om dat onder de voetjes door wat handiger te doen. En is het al verantwoord om hem in een simpele kruis te zetten (die ik dan middels een schuifknoop nog wel wat kan bijstellen. Dat lijkt hij nl comfortabeler te vinden.

En ik wil ook wel naar de draagkring. Waar meld ik me aan??
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:00:22 #214
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72186379
Als je het kruis hoog genoeg tot in zijn nekje trekt lijkt mij dat dat wel moet kunnen Memmel Kwestie van uitproberen of meneer het zelf ook fijn vindt
Je hoeft je niet aan te melden bij de draagkring maar mag gewoon binnen komen wandelen. Heerlijk laagdrempelig Op de site is het adres te vinden
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † woensdag 26 augustus 2009 @ 23:03:02 #215
141844 Macka66
pi_72186459
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:56 schreef Memmel het volgende:
Die hangmat! Geniaal plan voor op vakantie straks!

Bla_bla_bla, ik heb eventueel nog een doek voor je te koop. Een paarse Girasol 5.2. Als je interesse zou hebben, PM je maar.

Morris kan al redelijk zijn hoofd rechthouden (heeft soms nog wat hulp van mama nodig). Ik merk dat hij soms flink tegen begint te sputteren als ik 'm in een fwcc (banden langs de zijkant) stop. Ik vind het nl nog steeds moeilijk om de banden kruislings onder zijn kontje en dan onder zijn voetje door te doen. Soms begint hij dan echt te huilen en ben ik bang dat ik zijn voet eraf breek ofzo! Terwijl ie dan toch echt goed zit (kontje wat lager, kikkerhouding). Wat wilde ik nou vragen....?
Oja, tips om dat onder de voetjes door wat handiger te doen. En is het al verantwoord om hem in een simpele kruis te zetten (die ik dan middels een schuifknoop nog wel wat kan bijstellen. Dat lijkt hij nl comfortabeler te vinden.

En ik wil ook wel naar de draagkring. Waar meld ik me aan??
edit: GMPA

En kom eens op de thee met Morris en doek (Morris liefst nog compleet met voetjes ). Kan ik zien en aangeven of er nog iets handiger zou kunnen.
pi_72186560
morgen wil ik proberen om roy in de kommahouding te gaan dragen, ben namelijk erg benieuwd hoe hij dat gaat vinden.
meneertje vind het namelijk als hij zo bij je ligt ook al vaak niet zo heel fijn.
maar misschien vind hij het in de doek net even fijner.
en dan kan ik hem misschien later ook nog gaan voeden via de doek
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72186563
Zoek even naar de Doppelte X-trage Memmel. Hier bijv. een fotohandleiding.
Dat is een soort voorgeknoopt simpel kruis dat al 'mag' met een kleintje: lekker stevig en goed hoog tot in de nek te krijgen. Het fijne daaraan is dat die dus goed na te spannen is.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:18:45 #218
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_72187092
Nou Macka, dan moet ik niet teveel meer knopen, anders liggen die voetjes er zo af!
Ik PM je even!

Webkim, bedankt voor de tip! Ik heb die knoop volgens mij al eens geprobeerd, maar merkte dat of mijn doek te kort is of ik iets te veel vetjes heb en 'm dus echt in de punten moest knopen. En dat vond ik een beetje tricky.

En de draagkring...natuurlijk net geweest. Nou de 30e ben ik wellicht van de partij!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_72187273
Ik ben aan het twijfelen tussen 2 doeken en ik kan echt niet kiezen

De linkse zijn er dus maar 21 van en die kom je niet vaak tegen. Rechts is nog wel regelmatig te koop ergens.
Ik ben heel bleekjes/grauw dus ik denk dat ik beter voor links kan. Maar rechts vind ik zo mooi.
pi_72187818
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:30 schreef owlet het volgende:
..
Thnx, ik zal eens een kijkje nemen zometeen
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:41 schreef Webkim het volgende:
..
Liefst iets met paars/ rose/ turquase...iets meisjesachtigs in elk geval
strepen hebben denk ik de voorkeur, in elk geval geen patroontje
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:43 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Bla, en een tijdje een doek lenen? Of een ssc?
ssc?
pi_72192232
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:23 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben aan het twijfelen tussen 2 doeken en ik kan echt niet kiezen

De linkse zijn er dus maar 21 van en die kom je niet vaak tegen. Rechts is nog wel regelmatig te koop ergens.
Ik ben heel bleekjes/grauw dus ik denk dat ik beter voor links kan. Maar rechts vind ik zo mooi.
Ik denk dat de linker jou ook beter zal staan. Maar ja, als die zo moeilijk te vinden is...

Ik heb de kans een oude Hopp over te kopen. Maar ik twijfel heel erg... Het is veel geld want HTF. En ik heb nog nooit een Hopp geprobeerd. Straks vind ik het helemaal niks?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72192250
Wil je mijn oude Hopp eens proberen? (Red pink rails)
Hardloper.
IG @webkim
pi_72192277
Oeh graag!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72192876
nog een vraagje, wat is het verschil tussen al die merken doeken
Welke is het meest geschikt om langer mee te dragen bijv? en zijn de meeste doeken geschikt voor winter en zomer of heb je daar aparte doeken voor?
pi_72193656
Nou, alle grote merken zijn 'geschikt' hoor. Maar er zijn wel verschillen. Verschillen in weving bijvoorbeeld, waardoor de ene draagdoek anders aanvoelt dan de andere. En anders draagt dan de andere, maar dat merk je eigenlijk pas bij een noemenswaardig gewicht van het gedragen kindje.

Ook zijn er bijvoorbeeld verschillen in schuinte van de de punten en verschillen in materiaal. De meeste doeken zijn van katoen, maar er zijn er ook waar naast katoen ook zijde, linnen of wol in verwerkt is. Die hebben ook elk weer hun specifieke eigenschappen. Zie ook hier.

Je kan jezelf en je kind gewoon kleden naar de temperatuur, dus speciale seizoensdoeken zijn niet echt nodig. Maar er zijn wel extra dunne / ademende zomerdoeken die wat prettiger zijn als het echt warm is. En een doek met wol bijvoorbeeld is lekker in de winter, maar echt geen noodzaak.

Eigenlijk kan je volstaan met een degelijke katoenen doek. Maar van het één komt vaak het ander. Je wil er een andere kleur bij, of een andere lengte, of je wil eens een ander merk proberen, en voor je het weet heb je er dan een doek bij.
Hardloper.
IG @webkim
pi_72194437
thnx Webkim
Ik heb al wat mooie doeken gezien..de girasol 25? vind ik erg mooi, maar wel weer direct iets duurder als wat ik in gedachten had is ook altijd hetzelfde met mij
* Bla_Bla_Bla gaat nadenken

ow, nog een klein vraagje de lengtematen...standaard is 4.6 mtr? waneer koop je een langere? is dat alleen ivm je eigen omtrek?
pi_72194650
Ja, of de omtrek van de man.
pi_72194700
ja oke, maar ik zie mijn vriend nog niet met een doek lopen eerlijk gezegd ...of moet ik zeggen "jammer genoeg"
pi_72194757
Daar zijn mannen echt heel moeilijk in terwijl draagpapa's zo leuk zijn
pi_72195914
Mooie hangmat Taartjesfee! Heb je die doek zelf geverfd?

Heeft iemand ook een tip voor mij? Ik heb nu dus een Hoppediz, maar hij is toch wel errug breed hoor, namelijk 70 cm. Of Lianne is te klein, dat kan natuurlijk ook
Maar ik zou graag draagtips horen want ik hou veels te veel stof over en dan dus niet alleen in de lengte maar voornamelijk in de breedte!
pi_72196247
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:56 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mooie hangmat Taartjesfee! Heb je die doek zelf geverfd?

Heeft iemand ook een tip voor mij? Ik heb nu dus een Hoppediz, maar hij is toch wel errug breed hoor, namelijk 70 cm. Of Lianne is te klein, dat kan natuurlijk ook
Maar ik zou graag draagtips horen want ik hou veels te veel stof over en dan dus niet alleen in de lengte maar voornamelijk in de breedte!
Welke draagwijze doe je? Buikdragen in een Front Wrap Cross Carry?
Dan kan je het buideltje waar ze in zit mooi diep maken door de stof die onder haar billen gaat helemaal op te trekken tot haar navel. Dat kan je doen door een hand tussen jou en haar in te steken en zo de onderrand van de doek op te trekken.

En aan de bovenkant hou je misschien ook nog stof over, maar je mag de bovenrand helemaal optrekken tot over haar achterhoofd, zodat je een soort capuchonnetje maakt.
Dan duw je de stof weer terug naar beneden, tot in de nek.
Maak vervolgens je knoop af; aanspannen en een knoop leggen.
De bovenrand kan je dan vervolgens nog een of twee keer omrollen, eventueel met een doekje oid ertussen voor een extra lekker neksteuntje voor Lianne.
Hardloper.
IG @webkim
pi_72197614
Dankjewel voor je snelle duidelijke reactie!
Volgens de Didymos site doe ik een Kreuztrage (of eigenlijk die dubbele).
Zo'n FWCC is volgens mij net wat anders? Maar ik zal het eens even proberen zoals jij het nu hebt uitgelegd, Lianne is net wakker geworden dus kunnen we mooi even oefenen!
pi_72198963
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:01 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik denk dat de linker jou ook beter zal staan. Maar ja, als die zo moeilijk te vinden is...

Ik heb de kans een oude Hopp over te kopen. Maar ik twijfel heel erg... Het is veel geld want HTF. En ik heb nog nooit een Hopp geprobeerd. Straks vind ik het helemaal niks?
Hij is moeilijk te vinden ja de linker. ik heb hem wel gevonden maar heeeeel erg duur
Maar ik wil zo graag een ellipsen en ik denk dat ik alle ander kleuren al helemaal niet kan hebben
pi_72199712
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:43 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Hij is moeilijk te vinden ja de linker. ik heb hem wel gevonden maar heeeeel erg duur
Maar ik wil zo graag een ellipsen en ik denk dat ik alle ander kleuren al helemaal niet kan hebben
Ga je nou toch op zoek naar de linker dan of toch maar voor de rechter?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_72199863
Ik denk dat ik die belachelijke prijs neer ga tellen voor de linker er zijn er tenslotte maar 21 van dus dan zijn ze duur
pi_72199900
Bar, wat een leuke foto van jou en Roy! Volgens mij zit ie heerlijk

Innepin, fijn dat het al wat beter lukt. Blijven oefenen

Mijn mei tai is binnen maar mijn Joepje is nog te klein Hij verzuipt erin. Dus voorlopig lekker in de binana met de knoop van webkim. Vind ie prachtig, lekker rondsjoeren!
Niet mieten! Door gieten!
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 14:16:44 #237
141844 Macka66
pi_72200157
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:09 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat ik die belachelijke prijs neer ga tellen voor de linker er zijn er tenslotte maar 21 van dus dan zijn ze duur
Als 'ie je niet staat koop ik 'm van je over
pi_72200243
Oooh dan ga ik hem maar uit duitsland halen
pi_72200496
vriend zegt net, geen strepen en hij moet roze zijn mannen!
De hoppediz Miami mocht wel want dat waren brede strepen dus denk dat het die word tenzij ik er nog ergens een vind met brede donkerpaarse strepen

Ik hoop zo dat Dana het nu wel oke vind
pi_72200631
Zeg je man maar dat ik 140 euro uitgeef om een doek hier heen te laten sturen!!
dan vind die alle doeken die jij kiest wel lekker goedkoop
pi_72200711
hihi prijs boeit hem niet, dat is mijn punt
Ik ga denk ik maar voor de Miami en dan verf ik m wel donker paars, kan gewoon he?
pi_72200766
Verven is best tricky hoor.somsis het toch echt net niet de kleur die je wilt..
En je wilt paars? en geen kleine streepjes?
pi_72200822
ja donker paars het en idd geen smalle strepen
hm ja daar heb je wel een punt...ik denk altijd te makkelijk over dat soort dingen
pi_72201360
Jouw vriend wilt graag roze? Hippe vriend!

Hier speelt de hebberigheid weer de kop op. Ik zou echt gaan stoppen met doeken kopen. Ik moet eerst de doeken die ik al heb indragen en ontdekken of ik die nou fijn vind of niet. Ik heb er dan wel een paar onderweg maar dat waren voorlopig echt de laatste! Behalve die ene Hopp evt. Dat zou dan écht de allerallerlaatste zijn.
Maar op eBay komen steeds leuke dingen vorrbij. Daar word ik dan echt weer hebberig van. Gewoon omdat het een oude LE is die niet heel vaak voorbij komt, en dus heb je de mogelijkheid en dan denk ik altijd dat ik die dan maar MOET grijpen. En mijn oom en tante wonen in Canada en komen binnenkort naar NL. Dus ik had al een tijd in mijn achterhoofd dat ALS ik heel toevallig per ongeluk iets heel gaafs op Birdiesroom.com zag, dat ik dan zou kunnen vragen of ik het naar hun kon laten versturen en dat zij het meenemen naar NL. Maar dat is dus al bijna. Dus nu MOET ik iets uitzoeken.

En had ik al gezegd dat ik eigenlijk helemaal geen geld heb?
©Dumbo
pi_72201441
hoeveel doeken heb je nu dan?
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:50 schreef texelonia het volgende:
naja hip...ouderwets eerder aangezien hij vind dat bij een meisje een roze doek hoort
pi_72201460
Oeee op birdiesroom hebben ze mooie dingen
pi_72201684
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hoeveel doeken heb je nu dan?
[..]

naja hip...ouderwets eerder aangezien hij vind dat bij een meisje een roze doek hoort
Ik geloof als alles binnen is dat ik er dan 17 heb... Wat echt heul erg meevalt vergeleken sommige anderen!

Oh dus hij wilde niet roze omdat hij ook wil dragen? Jammer
©Dumbo
pi_72202613
17 dan heb je nog eens wat afwisseling hihi

nee helaas dat doet hij denk ik niet
pi_72202738
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:50 schreef texelonia het volgende:

Hier speelt de hebberigheid weer de kop op. Ik zou echt gaan stoppen met doeken kopen. Ik moet eerst de doeken die ik al heb indragen en ontdekken of ik die nou fijn vind of niet. Ik heb er dan wel een paar onderweg maar dat waren voorlopig echt de laatste! Behalve die ene Hopp evt. Dat zou dan écht de allerallerlaatste zijn.
Maar op eBay komen steeds leuke dingen vorrbij. Daar word ik dan echt weer hebberig van. Gewoon omdat het een oude LE is die niet heel vaak voorbij komt, en dus heb je de mogelijkheid en dan denk ik altijd dat ik die dan maar MOET grijpen. En mijn oom en tante wonen in Canada en komen binnenkort naar NL. Dus ik had al een tijd in mijn achterhoofd dat ALS ik heel toevallig per ongeluk iets heel gaafs op Birdiesroom.com zag, dat ik dan zou kunnen vragen of ik het naar hun kon laten versturen en dat zij het meenemen naar NL. Maar dat is dus al bijna. Dus nu MOET ik iets uitzoeken.

En had ik al gezegd dat ik eigenlijk helemaal geen geld heb?
Niet om je aan te vallen hoor, maar waarom zou je een LE móeten hebben? Omdat hij limited is en dus niet veel voorkomt? Naar mijn idee moet een doek goed zitten en mooi zijn, niet omdat het toevallig een LE is. Zo is het net alsof je hem alleen zou kopen om te pronken.
Verder ben ik gewoon jaloers op alle mooie doeken die je hebt waar ik geen geld voor heb, dus vat hem niet te slecht op.
En Birdiesroom, kijk daar maar niet teveel!
pi_72202875
Ja maar een LE is vaak juist heel mooi. en als je te laat bent heb je dikke pech dus dan "MOET" je hem hebben toch. En verkopen kan altijd ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')