Ik vind ze niet zo mooi.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Webkim het volgende:
Klik voor Didymos Gecko's.
Grappig, maar niets voor mij denk ik.
Ja zo denk ik er ook over. Qua printjes is het wel 1 van de betere doeken vind ik (beter dan de beertjes en de wolkjes en dat soort dingen..)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:45 schreef texelonia het volgende:
Ik vind ze wel schattig, maar de kleuren niet zo leuk...
Ik heb precies dezelfde doek te leen van Deepfreezequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:19 schreef Vicky het volgende:
Vandaag Tess geknoopt in de Ellaroo van p_iglet.
[ afbeelding ]
Als ik terug ben van vakantie wil ik toch ook wel andere manieren van knopen leren... ook omdat ik die 3 lagen over elkaar toch wel aardig warm vind...
Ja mij dus ook, (japura)fel groen met een mooie kleur blauw, ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:26 schreef Kleurdoos het volgende:
die in fel groen zouden me wel blij maken
Bla, en een tijdje een doek lenen? Of een ssc?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik wil toch nog eens gaan proberen of Dana ondertussen wel in een draagdoek wilt aangezien een kinderwagen op sommige plaatsen echt onhandig is, zoals op het strand enzo.
Nu wil ik dit keer een niet rekkende doek. Maar ik wil er ook niet te gek veel geld aan uitgeven omdat ik niet weet of het dit keer wel een succes word. Iemand tips voor een leuke doek in een leuke prijsklasse, of iemand hier die nog doeken in de verkoop heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |