Mooie doek!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:03 schreef tessie het volgende:
Wij waren vanavond bij de na-pufclub, het was babyshow avond, en ik had Graeme mee in de draagdoek. De pufclubjuf was helemaal enthousiast, ze vond het zo geweldigAlleen bleef ze maar volhouden dat het een tricot slen was, dus ik zei een paar keer van niet, maar zij vond van wel. En toen ging ze nog tegen een ander meisje die ook een draagdoek had en erover vertelde, ook zeggen dat ze een tricot slen had, maar die zei ook dat ze geen tricot slen had, maar ja. de pufjuf dacht beter te weten
![]()
Nog een ander stel had ook wel interesse in onze draagdoek, dus hij bleef ook ff kijken toen ik Graeme weer terug erin knoopte. En hij zei dat het er makkelijker utizag dan hij vantevoren had gedacht. Zou leuk zijn als ze ook een doek zouden kopen nu![]()
Nog een foto´tje van mijn nieuwe Didymos Elipsen:
[ afbeelding ]
Ik weet nog niet wat ik ervan vind. Had verwacht dat hij zachter zou zijn. En ik vind hem ook heel breed. Maar ja, ben ook alleen mij Ellaroo gewend, en die vind ik helemaalMaar goed, eerst maar ff in de was, misschien komt ie er dan wel wat zachter uit ofzo. Maar ik vind hem in elk geval wel heel mooi, ik hou ook erg van zwart wit
Oooh en vergeet ik bijna te zeggen, ik had vanavond de FWCC toch nóg strakker aangetrokken, aan de zomen ook (echt een goede tip!), dat deed ik eerder dus nooit zo, en nu bleef hij wel goed hoog zitten, ook na het zitten in de bus!
Tessie, heb je een url voor me van dat filmpje? Want het ziet er anders uit dan de Kanguru's die ik ken. (Of de Ellipsen brengen me op een dwaalspoor) Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:55 schreef tessie het volgende:
Kangaru heet het, ik vond hem op youtube.
Het lijkt of de schouders de andere kant op geflipt zijn óf pas nadien geflipt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:52 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Tessie, heb je een url voor me van dat filmpje? Want het ziet er anders uit dan de Kanguru's die ik ken. (Of de Ellipsen brengen me op een dwaalspoor) Ik ben benieuwd!
Heb je het al geprobeerd?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:23 schreef innepin het volgende:
M'n bamboe is binnen!![]()
Nu nog leren knopen
Ik zou wel willen, maar ik krijg steeds maar geen geluid als ik iets probeer te tapen voor youtube.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
En dan dus andersom van hoe Tessie ze gedaan heeft?
Heeft een van jullie niet een handig Kanguru filmpje?
Ik leg de banen over mijn schouder, ga er met mijn hand onderdoor en haal de rand aan mijn nekkant onderlangs naar mijn schouderkant.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:04 schreef texelonia het volgende:
Ik vind de kangaru een hele fijne knoop, en ik flip ze dus ook op voorhand. Of eigenlijk maak ik een halve draai, weet niet of dat hetzelfde is...? Dan heb je aan de voorkant aan je schouders dus zo'n draai, aan de achterkant is het gewoon recht.
Ik leg de banden over mijn schouder, pak dan de buitenste rail, en draai die omhoog naar mn nek en de rails die oorspronkelijk bij mijn nek zat draait dus onderdoor naar de buitenkant. Is dat te volgen..?
Maar, kangaru is best een lastige knoop, het is altijd wel even sjorren en aanspannen om alles strak te krijgen, knietjes omhoog, buideltje goed onder het kontje, weer aanspannen, etc. Er zijn veel mensen die het geen fijne knoop vinden, of die het gewoon nooit echt goed lukt. Het moet je een beetje liggen blijkbaar.
Zo doe ik het ook. Ik vind het een lastige knoop en kan hem niet met al mijn doeken (niet met de indio's). Maar als hij zit, is hij wel fijn!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:04 schreef texelonia het volgende:
Ik vind de kangaru een hele fijne knoop, en ik flip ze dus ook op voorhand. Of eigenlijk maak ik een halve draai, weet niet of dat hetzelfde is...? Dan heb je aan de voorkant aan je schouders dus zo'n draai, aan de achterkant is het gewoon recht.
Ik leg de banden over mijn schouder, pak dan de buitenste rail, en draai die omhoog naar mn nek en de rails die oorspronkelijk bij mijn nek zat draait dus onderdoor naar de buitenkant. Is dat te volgen..?
Maar, kangaru is best een lastige knoop, het is altijd wel even sjorren en aanspannen om alles strak te krijgen, knietjes omhoog, buideltje goed onder het kontje, weer aanspannen, etc. Er zijn veel mensen die het geen fijne knoop vinden, of die het gewoon nooit echt goed lukt. Het moet je een beetje liggen blijkbaar.
Ja, met een knuffelquote:
Ja hoor, het lijkt sprekend op een FWCC met de buikband buitenopquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:35 schreef Chan het volgende:
Ik ben meteen maar aan de slag gegaanDit is het resultaat
(Let niet op mn pyjama
)
Lijkt het een beetje ergens op? En zie ik het goed dat zn knietjes nog wel iets hoger zouden mogen in verhouding tot zn billen?
[ afbeelding ]
edit: ohw en hoe heet deze knoop nou eigenlijk?![]()
Via Mister Mikro, een belgische website. Die mevrouw maakt ze op bestelling. Ik heb een limegroen lijfje gevraagd en zwarte banden. Ben heel benieuwd. Levertijd is ongeveer 2 weken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Leuk! Welke?
Op het moment gebruik ik m'n MT nog vaker dan m'n geweven doeken.
Welke Jim? Er zijn er inmiddels zoveelquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:12 schreef TearSong het volgende:
Jim is binnen! Hij is mooi! (maar wat een verschil met de stapel didymos doeken die ik al heb zeg..wat dun!)
Tuurlijk wel! Het is mij ook gelukt uiteindelijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:21 schreef innepin het volgende:
Muhhhh ik geloof niet dat ik het voor elkaar krijg, een doek dusdanig knopen dat m'n kind er in past....
Heb je het filmpje van Webkim eerder in dit topic al bekeken? Dat is een duidelijke.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:21 schreef innepin het volgende:
Muhhhh ik geloof niet dat ik het voor elkaar krijg, een doek dusdanig knopen dat m'n kind er in past....
dat werkt toch hetzelfde? alleen dan van de binnenste kruisband een buideltje maken, kind schuin houden en vriendelijk proppenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:27 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Heb je het filmpje van Webkim eerder in dit topic al bekeken? Dat is een duidelijke.
Of wil je Willow graag liggend in de doek?
Ohhh daar had ik overheen gekeken. En het lukt nog redelijk ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:27 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Heb je het filmpje van Webkim eerder in dit topic al bekeken? Dat is een duidelijke.
Of wil je Willow graag liggend in de doek?
Check dan even het volgende:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:12 schreef innepin het volgende:
Ik heb alleen wel het idee dat haar hoofdje zo weinig ondersteund wordt zo...
De 'gewone' met roodquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:24 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Welke Jim? Er zijn er inmiddels zoveel
Ik vind ze niet zo mooi.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:48 schreef Webkim het volgende:
Klik voor Didymos Gecko's.
Grappig, maar niets voor mij denk ik.
Ja zo denk ik er ook over. Qua printjes is het wel 1 van de betere doeken vind ik (beter dan de beertjes en de wolkjes en dat soort dingen..)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:45 schreef texelonia het volgende:
Ik vind ze wel schattig, maar de kleuren niet zo leuk...
Ik heb precies dezelfde doek te leen van Deepfreezequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:19 schreef Vicky het volgende:
Vandaag Tess geknoopt in de Ellaroo van p_iglet.
[ afbeelding ]
Als ik terug ben van vakantie wil ik toch ook wel andere manieren van knopen leren... ook omdat ik die 3 lagen over elkaar toch wel aardig warm vind...
Ja mij dus ook, (japura)fel groen met een mooie kleur blauw, ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:26 schreef Kleurdoos het volgende:
die in fel groen zouden me wel blij maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |