SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ha! Super info!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:13 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik heb voor het kopen van heartrose een tijdje TBW afgestruind op zoek naar meer informatie. De mening daar was dat de organic versies zachter zijn maar ook wat minder supportive.
Heartrose heeft idd geen zakje, maar ik heb het nooit gemist. Hij heeft wel een klein zakje voor het slaapkapje maar ook dat gebruik ik eigenlijk nooit.
Die zwarte organic met het borduursel heeft helemaal geen zakje maar wel weer twee drukkertjes op de heupband zodat je het slaapkapje strak naar beneden kan trekken om het borduursel te laten zien.
Wil je sowieso een nieuwe ergo kopen? Er zit nogal wat verschil tussen de verschillende generaties ergo's (vooral de echt oude, eerste generatie is afwijkend qua pasvorm en comfort) dus als je tweedehands wil gaan kopen is het misschien handig om daar op te letten
Je moet niet zo ongeduldig zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:47 schreef Noli. het volgende:
Krijg je via Didymos dan ook nog een soort Track&Trace-mummer?
Of ik het gewoon afwachten.
(anders moet ik even een mailtje sturen vrees ik)
Afwachten. Jammer he!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:47 schreef Noli. het volgende:
Krijg je via Didymos dan ook nog een soort Track&Trace-mummer?
Of ik het gewoon afwachten.
(anders moet ik even een mailtje sturen vrees ik)
oeh, mooie kleur! en wat een dottig koppie heeft zequote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:42 schreef ik80 het volgende:
Gister in de avifauna Lola in de doek gehad, de zon was feller dan gedacht vandaar de piratenlap.
Ze vond het erg fijn, viel al snel in een lekkere slaap.
[ afbeelding ]
dat ga ik even onthouden! Thnx voor het aanbod iigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:20 schreef MamsX het volgende:
Kleurdoos je mag mijn pfau maat 4 ook wel maandje lenen hoor!! kost je wel 8euro nog wat voor het verzekerd terugsturen
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:44 schreef TearSong het volgende:
Leuke foto en mooie doek(zo leuk dat Lola naar de camera kijkt ook!)
Doe maar sjiekquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:51 schreef Noli. het volgende:
En? En? En? Daviniaaaaaaaaaaa!!!!!!!!![]()
Ik heb net een Ergo Starburst besteld.. Als het goed is wordt ie maandag verzonden.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:02 schreef owlet het volgende:
Volgens mij gaat Davinia een Koralle aanschaffen
* Noli. mompelt iets van warenonderzoek/-vergelijking..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:06 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Doe maar sjiekErgo's zijn erg fijn, gefeliciteerd
![]()
Maar nu kom je dus niet op de koffie?
Ik krijg over een tijdje een SSC te leen (als reisdoek), die mag je dan natuurlijk altijd even komen proberen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:08 schreef Nijna het volgende:
Ik heb geen ervaring met een SSC, maar zit er wel hard over te denken om in de (nabije) toekomst zoiets aan te schaffen (als ik lief zover krijg... of niet natuurlijk...).
Dus ik lees geïnteresseerd mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |