SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ha! Super info!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:13 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik heb voor het kopen van heartrose een tijdje TBW afgestruind op zoek naar meer informatie. De mening daar was dat de organic versies zachter zijn maar ook wat minder supportive.
Heartrose heeft idd geen zakje, maar ik heb het nooit gemist. Hij heeft wel een klein zakje voor het slaapkapje maar ook dat gebruik ik eigenlijk nooit.
Die zwarte organic met het borduursel heeft helemaal geen zakje maar wel weer twee drukkertjes op de heupband zodat je het slaapkapje strak naar beneden kan trekken om het borduursel te laten zien.
Wil je sowieso een nieuwe ergo kopen? Er zit nogal wat verschil tussen de verschillende generaties ergo's (vooral de echt oude, eerste generatie is afwijkend qua pasvorm en comfort) dus als je tweedehands wil gaan kopen is het misschien handig om daar op te letten
Je moet niet zo ongeduldig zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:47 schreef Noli. het volgende:
Krijg je via Didymos dan ook nog een soort Track&Trace-mummer?
Of ik het gewoon afwachten.
(anders moet ik even een mailtje sturen vrees ik)
Afwachten. Jammer he!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:47 schreef Noli. het volgende:
Krijg je via Didymos dan ook nog een soort Track&Trace-mummer?
Of ik het gewoon afwachten.
(anders moet ik even een mailtje sturen vrees ik)
oeh, mooie kleur! en wat een dottig koppie heeft zequote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:42 schreef ik80 het volgende:
Gister in de avifauna Lola in de doek gehad, de zon was feller dan gedacht vandaar de piratenlap.
Ze vond het erg fijn, viel al snel in een lekkere slaap.
[ afbeelding ]
dat ga ik even onthouden! Thnx voor het aanbod iigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:20 schreef MamsX het volgende:
Kleurdoos je mag mijn pfau maat 4 ook wel maandje lenen hoor!! kost je wel 8euro nog wat voor het verzekerd terugsturen
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:44 schreef TearSong het volgende:
Leuke foto en mooie doek(zo leuk dat Lola naar de camera kijkt ook!)
Doe maar sjiekquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:51 schreef Noli. het volgende:
En? En? En? Daviniaaaaaaaaaaa!!!!!!!!![]()
Ik heb net een Ergo Starburst besteld.. Als het goed is wordt ie maandag verzonden.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:02 schreef owlet het volgende:
Volgens mij gaat Davinia een Koralle aanschaffen
* Noli. mompelt iets van warenonderzoek/-vergelijking..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:06 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Doe maar sjiekErgo's zijn erg fijn, gefeliciteerd
![]()
Maar nu kom je dus niet op de koffie?
Ik krijg over een tijdje een SSC te leen (als reisdoek), die mag je dan natuurlijk altijd even komen proberen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:08 schreef Nijna het volgende:
Ik heb geen ervaring met een SSC, maar zit er wel hard over te denken om in de (nabije) toekomst zoiets aan te schaffen (als ik lief zover krijg... of niet natuurlijk...).
Dus ik lees geïnteresseerd mee!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:31 schreef Noli. het volgende:
(stiekem vind ik Lilly zo wel heel erg op een kruising tussen Néobulle ManonRouge en ManonGrise lijken)
Ik heb een binana rouille (oranje) die geleend mag wordenquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand misschien een rekbare doek te leen voor innepin ?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand misschien een rekbare doek te leen voor innepin ?
Staat je mooiquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:06 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb een binana rouille (oranje) die geleend mag worden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:53 schreef Macka66 het volgende:
Mag ik nog even jubelen over mijn Didymos Wellen Japura met kapok? Wat een fijne doek is dat toch! Lekker zacht, en sterk. Maja is er in mee terug gegaan uit het KDV, voorop in een kangoeroe geknoopt, er flink uit leunend om alles te kunnen zien. En ik voelde haar gewicht niet eens. Superdoek
en een aanrader voor mensen die wel een wollen doek zouden willen hebben maar niet tegen wol kunnen, zelfde soort zachtheid
Nou ik knoop dus al best wel hoog, zodat ik hem dus makkelijk een kusje op zn hoofd kan geven (en na het zitten lukt dat echt nog maar net, soms ook niet meer). Als ik nog hoger knoop, dan zit mijn kin zeg maar in de weg, dus dat kan ook niet...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hou van de maten 2, 4 en 6Met 3 en 5 kan ik net niks, of ik hou megalange staarten over
Wat een dotjes van popjes dat, trouwens![]()
tessie wat een vervelend probleem dat je fwcc zo zakt nadat je gezeten hebt! Hoe hoog knoop je? Misschien maakt het verschil als je wat hoger knoopt?
Und ich auchquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef oeke het volgende:
[..]
I agree! Hetzelfde met de Millefiori kapok
Ik verwaarloos mijn andere doeken voor deze....
Hoger gaat dan niet echt inderdaadquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:10 schreef tessie het volgende:
[..]
Nou ik knoop dus al best wel hoog, zodat ik hem dus makkelijk een kusje op zn hoofd kan geven (en na het zitten lukt dat echt nog maar net, soms ook niet meer). Als ik nog hoger knoop, dan zit mijn kin zeg maar in de weg, dus dat kan ook niet...
Maar zou het dan kunnen dat ik dus toch nog niet strak genoeg knoop?
Ingrid, ik durfde eerst ook niet alleen met de doek op stap. Nam altijd de kinderwagen mee, en de doek dan ook, voor als hij de wagen zat werd. Maar ben toen gewoon begonnen met kleine stukjes hier in de buurt lopen met de doek, en vandaag ben ik zelfs naar Amsterdam geweest met alleen de doek. Ging harstikke goed! (op het afzakken na dan, maar dat was ik al gewend..) Graeme vind het echt wel fijner in de doek dan in de wagen. Ook als het warm is.
Als je voor een Front Wrap Cross Carry de doek om hebt gedaan om je kindje erin te doen heb je een buideltje voor je buik hangen (waar je je kindje in gaat laten zakken) en een doekbaan over elke schouder (waarmee je de doek gaat aanspannen en afknopen).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:46 schreef oeke het volgende:
Dat zijn de zomen van de lange kanten van de doek, daar kun je goed aan trekken en dan komt alles goed strak te zitten. Dan trek je ook goed zijn knietjes omhoog in de kikkerhouding.
En als je CGW en Zink nou eens een kleurtje geeft? En probeert PSM te ruilen voor een geverfde of een Natur Silk Millefiori (al zijn die wel zeldzaam)?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:59 schreef texelonia het volgende:
Fijn: Pink Silk Millefiori (met zijde dus), Color Grown Waves en Zink (met linnen).
Mooi: Hibiscus en Zara Aubergine.
Met een 4 doe ik meestal een Kangaru, gebruikt dat het meest nu denk ik. En soms ook een rucksack tegenwoordig.
Volgende week begint school weer voor Noah, kan ik weer 2 tot 4 keer dragen per dagKan nu natuurlijk ook wel, maar als het niet nodig is doe ik het toch niet zomaar alleen maar om te kunnen dragen. Zeker met dat warme weer. En dan raken de doeken ook weer wat sneller ingedragen hopelijk en misschien doen ze dan eindelijk eens wat ik wil
Ahh ok, heel duidelijk uitgelegd! Thanx, ga het vanmiddag proberen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:02 schreef Webkim het volgende:
[..]
Als je voor een Front Wrap Cross Carry de doek om hebt gedaan om je kindje erin te doen heb je een buideltje voor je buik hangen (waar je je kindje in gaat laten zakken) en een doekbaan over elke schouder (waarmee je de doek gaat aanspannen en afknopen).
De randen van die banen over je schouders staan in verbinding met het buideltje.
- De zomen aan de kant van je nek = bovenkant buideltje (nek van je kindje).
- De zomen aan de kant van je schouder = onderkant buideltje.
Zo kan je heel gericht aanspannen.
Maar let op!
Trek niet alléén aan de randen. Span altijd aan met een volle hand stof. Als je alleen de randen aantrekt spán je ook alleen de randen aan en dat kan snijden bij je kindje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel beter uitgelegd!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:02 schreef Webkim het volgende:
Als je voor een Front Wrap Cross Carry de doek om hebt gedaan om je kindje erin te doen heb je een buideltje voor je buik hangen (waar je je kindje in gaat laten zakken) en een doekbaan over elke schouder (waarmee je de doek gaat aanspannen en afknopen).
De randen van die banen over je schouders staan in verbinding met het buideltje.
- De zomen aan de kant van je nek = bovenkant buideltje (nek van je kindje).
- De zomen aan de kant van je schouder = onderkant buideltje.
Zo kan je heel gericht aanspannen.
Maar let op!
Trek niet alléén aan de randen. Span altijd aan met een volle hand stof. Als je alleen de randen aantrekt spán je ook alleen de randen aan en dat kan snijden bij je kindje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |