Jammer!quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Juist de bejaarden zullen niet zo snel overlijden aan de Mexicaanse griep.
41 is heel hoogquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schatje toch, dat is wel heel hoogmisschien toch maar even je huisarts bellen. Don't die on us
!
quote:
Dat dus.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:51 schreef remlof het volgende:
Mensen die al leefden tijdens de griepepidemie van 1956 hebben nog antistoffen tegen H1N1 in hun lichaam. Die zullen het dus niet zo gauw krijgen. Vandaar dat deze Mexicaanse griep vooral jongere mensen treft.
Ik neem het je nu ook niet kwalijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
Zodat ik de hele dag in bed kan liggen zonder dat iemand het me kwalijk neemt.
Wat ben je zwak. Ik neem ook bijna nooit pijnstillers, zelfs niet als ik ongesteld ben en dat zegt heel watquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
41 is heel hoog![]()
Ik ga zo een paracetamol nemen. Doe ik normaal nooit, ik boycot medicijnen![]()
AHA. Nouja mooi, meer kans voor mij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:51 schreef remlof het volgende:
Mensen die al leefden tijdens de griepepidemie van 1956 hebben nog antistoffen tegen H1N1 in hun lichaam. Die zullen het dus niet zo gauw krijgen. Vandaar dat deze Mexicaanse griep vooral jongere mensen treft.
Whehe, ongesteldquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ben je zwak. Ik neem ook bijna nooit pijnstillers, zelfs niet als ik ongesteld ben en dat zegt heel wat!
Mensen die ongesteld zijn.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen vrouwen die ongesteld zijn.
Mensen vrouwen?quote:
Vrouwen zijn geen mensen.quote:
Nee, daarom vond ik je post al zo vreemd. Gelukkig heb je het aangepast.quote:
Haar zou ik hard geven.quote:
Vandaag.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eigenlijk he...
weet ik niet eens wanneer school weer begint
Ja een foutje...quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, daarom vond ik je post al zo vreemd. Gelukkig heb je het aangepast.
Gelukkig bedoel je.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja een foutje...
Ik ben ook niet perfect, helaas.
NOESSS!quote:
Daar ben je vrouw voor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja een foutje...
Ik ben ook niet perfect, helaas.
I love you.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik haat jullie allemaal. Ik ga. Ik heb m'n keileider gesmst dat ik wat later ben omdat het over 1 minuut begintdoeeeeegggggggg en bedankt voor jullie support.
Je eileider?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik haat jullie allemaal. Ik ga. Ik heb m'n keileider gesmst dat ik wat later ben omdat het over 1 minuut begintdoeeeeegggggggg en bedankt voor jullie support.
Dat zou niet meer menselijk zijn, idd.quote:
Whehe, je hebt je eileider gsmstquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme, spuit 11quote:
Vrouwen zijn foutjes van de natuur?quote:
Emma Watsonquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moest lachenquote:
Lekker boeiend.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Te laat komen is geen goede eerste indruk.
Of een tweede indruk..
Of een derde indruk...
Klopt. Je kent het wel. Als je koekjes gaat bakken zit er altijd wel een misbaksel tussen, maar die gooi je niet weg, die leg je ook gewoon op de schaal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen zijn foutjes van de natuur?
quote:
Dat alleen al zorgt ervoor dat ik een graad minder koorts hebquote:
Ik gooi ze direct wegquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Je kent het wel. Als je koekjes gaat bakken zit er altijd wel een misbaksel tussen, maar die gooi je niet weg, die leg je ook gewoon op de schaal.
Je mag wel bij ons betaald komen FOK!ken?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog 3 weken vakantie![]()
En geen werk.
Althans, alleen op de zaterdag..
Zal ik werk gaan zoeken?
Als wat?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je mag wel bij ons betaald komen FOK!ken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Als Fulltime FOK!ker (m/v)quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als wat?
Kreeg ik maar betaald voor iedere post die ik maakte, dan was ik nu best rijk.
Koninklijke EIndhovense Intreeweek?quote:
Mwhehe ik kwam standaard pas op de helft van de dag tijdens mn intreeweek, ga toch niet om 8 uur al opstaan!quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Te laat komen is geen goede eerste indruk.
Of een tweede indruk..
Of een derde indruk...
Want?quote:
quote:
quote:
Ah...quote:
Dat hoeft niet hoor. Je mag ook gewoon met lang haar verschijnen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah...
Ik ben geknipt voor de baan.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwhehe ik kwam standaard pas op de helft van de dag tijdens mn intreeweek, ga toch niet om 8 uur al opstaan!
Zo kreeg ik wel een goede band met mn groepsleidster, die daar precies hetzelfde over dacht![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor. Je mag ook gewoon met lang haar verschijnen.
Ik heb toch liever de normale versie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:17 schreef Syb-rund. het volgende:
ik dump even wat geniale video's hier![]()
Van Groningenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Koninklijke EIndhovense Intreeweek?
Waarom kom jij in nrc.next?quote:
Ja?quote:
Zoom -zoom?quote:
Omdat ie dat lekker vind.quote:
Dan kom je toch op nrc.next?quote:
quote:
Mazda. Kan zo snel die commercial niet vinden.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mazda. Kan zo snel die commercial niet vinden.Maar dan zat er zo'n neger de hele tijd zoom-zoom te zingen.
quote:
Een dosis slechte karma toegewenst wegens deze slechte grappen.quote:
Karma en ik zijn sinds een paar jaar de beste vrienden. Hoe denk je dat ik zo awesome ben geworden?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Een dosis slechte karma toegewenst wegens deze slechte grappen.
Herenslips.quote:
Mwhehehe ik moest om allebei hard lachenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:17 schreef Syb-rund. het volgende:
ik dump even wat geniale video's hier![]()
Gelukkig hoeft het niet bloodquote:Gezocht met spoed !!! voor VRIJGEZELLEN AVOND in CAFE in Hellevoetsluis. Aanstaande Vrijdag.Blond goeduitziende jonge dame van ongeveer 22 jaar niet verlegen, voor een malig stripster voor een half uur alles in overleg,hoef niet blood !! Beloning in overleg.
MAIL mij graag met Foto naar hansems@chello.nl of reageer op Marktplaats.Tot horens
Kanker de kanker, ik snap hem nu pasquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kanker de kanker, ik snap hem nu pas![]()
![]()
![]()
Whehehe. Vroeger toen ik nog vaak ging kijken in Den Bosch had een deel van de supporters ook altijd van die leuke afleidingstechnieken.quote:
Zipje en Zopjequote:Op maandag 10 augustus 2009 17:49 schreef IQM het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bert_en_Ernie,
,
!!!
Het begin van de ingesproken versie. Briljant.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:49 schreef IQM het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bert_en_Ernie,
,
!!!
Het begin van de ingesproken versie. Briljant.
WTF Jennifer Connelly is geboren in 1970?!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:36 schreef wolvendagen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Synophrys
![]()
![]()
Op de linkerpagina, maar het is langzaamaan naar het midden gegleden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:40 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Hoi![]()
En waar kom jij in nrc next ?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op de linkerpagina, maar het is langzaamaan naar het midden gegleden.
Als je dat hebt gelezen, lees dan ook 's verder.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:40 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Hoi![]()
En waar kom jij in nrc next ?
Dat soort teksten zetten ze ook elke vrijdag bij Flabber neer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
Lucho Metales with Mike Smith of Suffocation. Lucho is making awkward hand gestures in an effort to "be down." Mike appears to be holding his own penis. There is a cheap-looking door in the background.
![]()
![]()
Als je nou foto's zou posten met jou in die kerst-lingerie zou dat tenminste weer wat drukte opleveren.quote:
Ik moet ze nog bestellen, helaasquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je nou foto's zou posten met jou in die kerst-lingerie zou dat tenminste weer wat drukte opleveren.
He, wat jammer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moet ze nog bestellen, helaas.
Als je maar niet een kerstsok hebt gebruikt op een andere plaats dan je voet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He, wat jammer.
Zal ik dan maar foto's posten van mezelf in kerst lingerie?
Dat past niet eens.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je maar niet een kerstsok hebt gebruikt op een andere plaats dan je voet.
Hoezo? Hij is veel te groot...quote:
Zuurstokken zijn zzzwaar slecht voor hullie tanden!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:50 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil Skylark. wel met een kerstsok zien [ afbeelding ].
Sok, niet stok!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zuurstokken zijn zzzwaar slecht voor hullie tanden!
Oh.quote:
Nee, dat is de onderbroek van je zusjequote:Op maandag 10 augustus 2009 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh.
Ik vond het al vreemd. Is zo'n kerstsok zo'n rood-wit ding dat aan de schoorsteenmantel hangt?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh.
Ik vond het al vreemd. Is zo'n kerstsok zo'n rood-wit ding dat aan de schoorsteenmantel hangt?
Jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh.
Maar dat is niet handig, want daar blijven de cadeautjes niet in hangen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, dat is de onderbroek van je zusje
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:56 schreef Skylark. het volgende:
Ahum.
Voor Allure:
I got chills they're multiplying
And I'm losing control
Cause the power you're supplying
It's electrifying
Ze is gemeenschappelijk bezit, alleen ik beheer haar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:57 schreef BobbyB het volgende:
Verdomme, dacht ik even alleen te zijn met Allure.Meer nee hoor
Mijn cadeautje hangt er anders redelijk vaak inquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dat is niet handig, want daar blijven de cadeautjes niet in hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Ons prive momentje komt wel weerquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:57 schreef BobbyB het volgende:
Verdomme, dacht ik even alleen te zijn met Allure.Meer nee hoor
Dit weekend?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ons prive momentje komt wel weer.
Vreselijk, ik ken de tekst en ik zing het in m'n hoofd nog mee ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
!
You better shape up,
'cause I need a man
and my heart is set on you.
You better shape up;
you better understand
to my heart I must be true.
You're the want that I want, the one that I need, OOH OOH OEEHHH.
Bij 42 graden gaan je eiwitten naar de pleuris en dan krijg je insta-killquote:In geval van ernstige hyperthermie (meer dan 40,5 graden) dient men het slachtoffer dringend af te koelen door hem naar een koelere plek te brengen en/of met water af te koelen. Deze toestand is levensbedreigend indien er niet adequaat ingegrepen wordt.
Het is alweer 39 gradenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:06 schreef Japsnars het volgende:
Lakitu gaat dood
[..]
Bij 42 graden gaan je eiwitten naar de pleuris en dan krijg je insta-kill
Ik heb de DVD skin & bonesquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
Luister nou, het is zo moooooij akoestisch.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:15 schreef IQM het volgende:
Hoog wtf-gehalte. Ben ik net aan douchen en mezelf aan het inzepen (rustig dames, hou dat onderbroekje droog), voel ik opeens auwie. Ik kijken, heb ik twee sneeën in m'n vinger!![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat lichaamstemperatuur?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:06 schreef Japsnars het volgende:
Lakitu gaat dood
[..]
Bij 42 graden gaan je eiwitten naar de pleuris en dan krijg je insta-kill
Je vriendin was al 3 weken weg hmmm?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:16 schreef IQM het volgende:
De vorige keer dat ik douchte, had ik twee vingers in een snee. What up. [ afbeelding ]
Oeps!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je vriendin was al 3 weken weg hmmm?
HAHA, ik moest echt de laatste 10 minuten hard lachenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt me niet gewaarschuwd! [ afbeelding ]
Wat zei/deed 'ie?
Oh, die!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHA, ik moest echt de laatste 10 minuten hard lachen. Eerst wilde Barney een punt maken, alleen toen begon ie onbewust Ted af te kankeren. En toen zei ie daarna 'Huh, waar hadden we het ook alweer over
'.
Daarna het broek-verhaal. Zit ie de hele tijd keihard te lachen, terwijl niemand het grappig vindt. Of dat ie dacht dat Lily hem wilde 'geven'
.
Nja, je moet die aflevering maar net zien.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, ik lach me de haren van m'n zak hier, allemachtig wat grappigquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHA, ik moest echt de laatste 10 minuten hard lachen. Eerst wilde Barney een punt maken, alleen toen begon ie onbewust Ted af te kankeren. En toen zei ie daarna 'Huh, waar hadden we het ook alweer over
'.
Daarna het broek-verhaal. Zit ie de hele tijd keihard te lachen, terwijl niemand het grappig vindt. Of dat ie dacht dat Lily hem wilde 'geven'
.
Nja, je moet die aflevering maar net zien.
Ik doelde meer op de tijd die er nu tussen zit dat je onder de douche stond met je vriendin.quote:
Bakkesquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, ik lach me de haren van m'n zak hier, allemachtig wat grappig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:34 schreef IQM het volgende:
En oh, All, Scooter (Lily's ex die later ook de ober blijkt te zijn) is in het echt Barneys (lees: Neil Patrick Harris') vriendje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:I go to my duffle bag
to get out my work clothes...
- Wait, wait... I want to say it. I want to say it.
Fine. You say it.
- Marshall goes to his duffle bag to get out his work clothes, and... No, you say it.
- It's funnier if you say it.
- No, let me say it.
- No, you say it.
- You say it. Say it.
- Same time.
- No, you go, you go.
I forgot...
- MARSHALL FORGOT HIS PANTS!
Heeey Albert Verlinden heeft ook een fok!account?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:34 schreef IQM het volgende:
En oh, All, Scooter (Lily's ex die later ook de ober blijkt te zijn) is in het echt Barneys (lees: Neil Patrick Harris') vriendje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is het een slechte film.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, ja.
Nou ja, ik heb 'm toch op dvd.Betere kwaliteit.
Tsja, Nederlands, hè... Het acteren is altijd zo slecht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het een slechte film.
Nouja, 't is dat ie me persoonlijk aangaat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, Nederlands, hè... Het acteren is altijd zo slecht.
Downloaden. Nu.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon kopen! Ik krijg er nog steeds kippenvel van.
Eens.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind die hele Milow echt overgewaardeerd.
datquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens.
Ik vind er niets aan.
Justin Timberlakequote:Op maandag 10 augustus 2009 21:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat
en het lijkt te veel op die flapdrol van blabla drop the pressure
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Justin Timberlakemet een !
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
?
ik dacht meer aan deze eigenlijk![]()
Wie zijn die vier faggots?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is allemaal kankermuziek.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New Kids On The Block toch?quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:23 schreef IQM het volgende:Conjunctivitis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik snap 'm niet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
haha, iqm's moeder is een Indiase koe
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
Gaan we nou de hele avond Youtube filmpjes plaatsen? Er is niemand die ze aanklikt.
jawel, ik!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
Gaan we nou de hele avond Youtube filmpjes plaatsen? Er is niemand die ze aanklikt.
Het gaat om het ideequote:Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
Allemaal?quote:
tuurlijk,quote:
Heilig is wat anders dan een heilige, you dipshit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
http://tedeboy.tripod.com/drmichaelwfox/id47.html
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
De tweede keer is niet meer leuk.quote:
neequote:Op maandag 10 augustus 2009 22:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Heilig is wat anders dan een heilige, you dipshit.
Niet mee spottenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef Allure_ het volgende:
Wat zitten er toch kanker apen hier op Fok!. Niet te filmen.
Van die mensen die denken dat Fok! gelijk staat aan de real life.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef Allure_ het volgende:
Wat zitten er toch kanker apen hier op Fok!. Niet te filmen.
Hilarisch.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Niet mee spotten
Kanker een woord van 6 letter
Voor mij betekend het een ravijn
Een van verdriet en pijn
Pijn waar je bijna in verdrinkt,
En verdriet waar je in weg zinkt…
Altijd weer naar het ziekenhuis
Opnieuw en opnieuw, het spel van de kat en de muis..
Ik voel me gevangen,
En begin naar mijn vrijheid te verlangen.
Maar ik kan niet terug gaan
Ik moet op mijn benen gaan staan
En verder vechten tegen de kanker
Het geen dat aan mij hangt als een anker.
De behandeling is zwaar
Maar ik heb familie waar ik voor moet vechten niet waar?
Ik mag niet opgeven
Ik moet winnen, winnen om verder te gaan met leven!
Ik blijf leven in onzekerheid
Over de gewonnen strijdt.
Niemand kan mij zeggen of deze strijdt voorgoed gewonnen heb,
Niemand die dat kan en ik moet verder leven…
ik heb de dood in de ogen gekeken..
en ben toen niet geweken
nee, ik kreeg lust op te strijden.
en heb me niet omver laten rijden.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik; heilige staat niet gelijk aan heilig.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee
saint = heilige
koeien in india zijn heilige koeien
Ga jezelf quoten ofzo. Alsof iemand zich druk maakt om wat je hier nu zegt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Van die mensen die denken dat Fok! gelijk staat aan de real life.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:47 schreef Siniti het volgende:
http://stopdieziekte.hyves.nl/?&pageid=2ST5R3UPI0CGCK4G4
Mijn god
Die reactie van -Call of duty 4- XBOX live- Timiieee!![]()
![]()
Waar doel je op?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Van die mensen die denken dat Fok! gelijk staat aan de real life.
waar zie jij heilig staan spetter?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zeg ik; heilige staat niet gelijk aan heilig.
Je weet best wat ik bedoel, flapdrol.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
waar zie jij heilig staan spetter?
nee, ik vraag het toch niet voor nietsquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel, flapdrol.
Zo'n hondslelijke kerel die ik al 20x heb afgezeken. Wellicht onterecht, maar hey, who cares. Gaat ie nou via berichtjes bij andere mensen zielig over mij doenquote:
Ik praat ook niet tegen jou, dus waar bemoei jij je mee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Ga jezelf quoten ofzo. Alsof iemand zich druk maakt om wat je hier nu zegt.
Het verbogen bijvoeglijk naamwoord 'heilige' ("de heilige koe") is wat anders dan het zelfstandig naamwoord 'heilige' ("mijn moeder is een heilige").quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee, ik vraag het toch niet voor niets
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Het verbogen bijvoeglijk naamwoord 'heilige' ("de heilige koe") is wat anders dan het zelfstandig naamwoord 'heilige' ("mijn moeder is een heilige").
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
Wat een wanhopige zak, als ik mezelf zou aanbieden zou ie 't besterven.
Je dropt het in deze SC, dus daar bemoei ik me mee.quote:Ik praat ook niet tegen jou, dus waar bemoei jij je mee.
Je grap sloeg nergens op. Dat wilde ik even duidelijk maken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:52 schreef Syb-rund. het volgende:
Die schavuit in die clip zei, my mother is a saint = heilige.
dus ik die uiterst subtiele opmerking doen, moet ik het gaan uitleggen potjandorie en nu komt je met heilig aanzetten uit het niets
Altijd grappig als jij mensen disst, dan reageren ze alleen zo:quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:53 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Je dropt het in deze SC, dus daar bemoei ik me mee.
Omdat ze sprakeloos zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Altijd grappig als jij mensen disst, dan reageren ze alleen zo:. Meestal in het kwadraat
![]()
![]()
.
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo'n hondslelijke kerel die ik al 20x heb afgezeken. Wellicht onterecht, maar hey, who cares. Gaat ie nou via berichtjes bij andere mensen zielig over mij doen. Wat een wanhopige zak, als ik mezelf zou aanbieden zou ie 't besterven.
Nee, helemaal niet. Maar er zijn nu al minstens 5 mensen die zich er mee bemoeid hebben. Want ik zit ook echt op hun mening te wachtenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.Gewoon negeren die hap. Je voelt je toch niet beledigd of wel?
Wtf nou, een kerel van 40 die ik niet eens ken, en als een gek loopt te F5en op m'n fotoboek altijdquote:Op 10-08-2009 14:30 schreef Roosevelt-Jopie
Wat een gedoe om een fotootje...
Beetje gelijkt heeft hij wel...
ook over dat "no probs"natuurlijk,maar dat spreekt voor zich |o|
Verder leuke fobo
Best beetje lang voor een lurkpost![]()
Wtf.quote:
Dit is niet de pubsc hoor.quote:
Wtf, ik snap geen reet van wat die Roosevelt typt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar er zijn nu al minstens 5 mensen die zich er mee bemoeid hebben. Want ik zit ook echt op hun mening te wachten.
[..]
Wtf nou, een kerel van 40 die ik niet eens ken, en als een gek loopt te F5en op m'n fotoboek altijd!
Serieusss nahhhh kerol.
alsof het nu relevant is dat het een een bijvoeglijk naamwoord is en een ander zelfstandig naamwoord.quote:
Ja, ik ook niet. Hij had duidelijk de drang om te posten en zijn mening te delen, maar ik volg 'm ook nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, ik snap geen reet van wat die Roosevelt typt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar er zijn nu al minstens 5 mensen die zich er mee bemoeid hebben. Want ik zit ook echt op hun mening te wachten.
[..]
Wtf nou, een kerel van 40 die ik niet eens ken, en als een gek loopt te F5en op m'n fotoboek altijd!
Serieusss nahhhh kerol.
Ze verschillen in betekenis, dus ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
alsof het nu relevant is dat het een een bijvoeglijk naamwoord is en een ander zelfstandig naamwoord.
dat doet er niet eens toe.
"Nou, nou. Zulk een consternatie aangaande een afdruk van onbeduidend formaat. Doch, ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat desbetreffende persoon een uiterst verdedigbaar punt heeft aangaande eerdergenoemd subject.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, ik snap geen reet van wat die Roosevelt typt.
bijvoeglijk naamwoord en zelfstandig naamwoord? ja die wel jaquote:
Gast, laat ook maar zitten. Je zit of te rellen of je bent te dom voor begrijpend lezen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bijvoeglijk naamwoord en zelfstandig naamwoord? ja die wel ja
Bezint eer ge begint he want je zit er gegarandeerd aan vastquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.42320006
Dit klinkt wel adorable. Dit vind ons aller IQM ook nog leuk.
ik ben een stiekeme aanbidder van de ''waanzinnig om te weten'' seriequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:09 schreef iszinloos het volgende:
Weet iemand nog een goed Nederlands of engels boek?
Carry Slee - pijnstillersquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:09 schreef iszinloos het volgende:
Die heb ik al lang op mijn pc'tje staan, waarde All. Nou ja, niet de live uitvoering, hè. Maar de cd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
Is het trouwens de bedoeling dat je naar hetzelfde linkt als Maisnon deed?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
Hoi, ik wilde je nog een derde keer quoten. Staat zo leuk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:09 schreef iszinloos het volgende:
No wai.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Die heb ik al lang op mijn pc'tje staan, waarde All. Nou ja, niet de live uitvoering, hè. Maar de cd.
Jouw fraai gevormde billen. Par example.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No wai.
Ik weet gewoon wat jij leuk vindt.
He, kut neequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Is het trouwens de bedoeling dat je naar hetzelfde linkt als Maisnon deed?
En ik maar denken dat het de eindeloze herhalingen van Roseanne warenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Jouw fraai gevormde billen. Par example.
Wat, de billen van Allure?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het de eindeloze herhalingen van Roseanne waren
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het de eindeloze herhalingen van Roseanne waren
Ja nee, nou is 't stom. Laat maar, ik ga mezelf krassen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Lol.Dacht ik al.
Doe 's opnieuw linken dan?
Ik gok zo dat Allure_ dat niet lukt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Lol.Dacht ik al.
Doe 's opnieuw linken dan?
Vertel de artiest dan. Zoek ik het zelf wel op.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja nee, nou is 't stom. Laat maar, ik ga mezelf krassen.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik gok zo dat Allure_ dat niet lukt.
Hoho, die afgang!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja nee, nou is 't stom. Laat maar, ik ga mezelf krassen.
Voor zijn neus staat een bakje pinda'squote:
Skin & Bones, hoerenjongquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Carry Slee - pijnstillers
Ik leefde heel erg mee met de hoofdpersoon.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben een stiekeme aanbidder van de ''waanzinnig om te weten'' serie
Eeh ja ik zat aan een anders soort boeken te denken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral in de vierde acte waar Ludwig in een peniebele eerwraak situatie komt vanwege dat gedoe met die bruidsschat is het zweten geblazen!
Do Androids Dream of Electric Sheep moet ik nog een keertje goed lezenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:18 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eeh ja ik zat aan een anders soort boeken te denken.![]()
BV
Utopia- Thomas More
The Art Of War -Sun Tzu
A Clockwork Orange-Anthony Burgess
Hans achterhuis - Met alle geweld
milan kundera -de ondraaglijke lichtheid van het bestaan
Maar ik kan niet kiezen en het moet liefst ook goed koop zijn.
Gewoon de eerste reeks getallen vervangen door de tweede reeks. Als ik het zo zie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:17 schreef Maisnon het volgende:
Maar het is serieus onhandig linken naar luisterpaal albums
Ik zou dat eerder een absurdistische zin noemen (al zijn het er eigenlijk twee) dan een gedicht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
Voor zijn neus staat een bakje pinda's
zijn gedachte is al bij de prei van morgenavond.
Joh.quote:Skin & Bones, hoerenjong
Oh de film was wel tof.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Do Androids Dream of Electric Sheep moet ik nog een keertje goed lezen
Het is korte dichtkunst.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Gewoon de eerste reeks getallen vervangen door de tweede reeks. Als ik het zo zie.
[..]
Ik zou dat eerder een absurdistische zin noemen (al zijn het er eigenlijk twee) dan een gedicht.De tweede zin zou niet misstaan bij een tekening van Kamagurka.
[..]
Joh.
Hahahaquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is korte dichtkunst.
Het is donker buiten
in mij brandt het verlangen naar een kopje thee met koek.
Zo kan ik ook dichten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is korte dichtkunst.
Het is donker buiten
in mij brandt het verlangen naar een kopje thee met koek.
Blof teksten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo kan ik ook dichten.
Alles verdwijnt in de donkerheid van de nacht
Pluisjes brengen mij naar bed![]()
De appels aan de boom staren mij aanquote:
Da's al beter dan de vorige.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De appels aan de boom staren mij aan
maar ik kijk de andere kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |