quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Studie Ontwijkende Activiteiten.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast, spoiler
Die te zien is bij het quoten
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:03 schreef LudoSanders het volgende:
Neem je die baan nu niet omdat je dan niet meer de gehele dag kunt FOK!en?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:03 schreef LudoSanders het volgende:
Neem je die baan nu niet omdat je dan niet meer de gehele dag kunt FOK!en?
Goede reden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:04 schreef IQM het volgende:
Omdat ik dan niet de hele dag meer naar hetzelfde nummer kan luisteren.
Gaat eens delen dan!quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
Allure's kusjes zijn alleen voor mij.
Lips to Nippsquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
't is toch niks ernstigs![]()
Deze is ook wel ehm apart:
[ afbeelding ]
Je doet me gewoon na, eerst zat je me er nog op af te kattenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan kan ik eindelijk samen met Bt, want die doet ook regelmatig autistisch @ last.fm
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:26 schreef Hoogstaande het volgende:
+ You swallowed!!
- Yeah well.. I didn't want to be a hypocrite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Welnee. Ik bedoelde het nooit gemeen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je doet me gewoon na, eerst zat je me er nog op af te katten!
Zou ik ook zeggen ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Welnee. Ik bedoelde het nooit gemeen.Eerder plagerig.
Als het gratis is: doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja.
Oke over een half uur kan ik eten bij mijn KEIleider en mijn KEIgroep ontmoeten. Zal ik het doen of niet?
De meesten zullen gaan, dus misschien dat het een beetje raar wordt als jij niet gaat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja.
Oke over een half uur kan ik eten bij mijn KEIleider en mijn KEIgroep ontmoeten. Zal ik het doen of niet?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]Dude het einde van die afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nu helemaal niet wachten op de volgende!Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Het lijkt mij raar als iedereen daar heen gaat. Bovendien ken ik de weg er niet heen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:35 schreef IQM het volgende:
[..]
De meesten zullen gaan, dus misschien dat het een beetje raar wordt als jij niet gaat.Maar ja, je moet het zelf weten. Wat jou het leukst/fijnst/handigst lijkt.
Kan wel maar het is toch een gewone griep.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:36 schreef Lakitu het volgende:
Kun je nou ook varkensgriep hebben zonder te hoeven hoesten? Zoja, dan bel ik de huisarts
Nog maar een paar uur, misschien kan ik ergens een HBO livestream vindenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude het einde van die aflevering
Kan nu helemaal niet wachten op de volgende!
Natuurlijk ga je daar heen, heb je wat beters te doen dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja.
FOK!kenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk ga je daar heen, heb je wat beters te doen dan?
Dat is best hoog.quote:
Hier blijven en slapen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk ga je daar heen, heb je wat beters te doen dan?
Schatje toch, dat is wel heel hoogquote:
Mexicaanse griep?quote:
Ooh dat is wel mooi, want raar was ik toch al.quote:
Juist de bejaarden zullen niet zo snel overlijden aan de Mexicaanse griep.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
Wat een gejank over al die griepjes. We zijn toch niet van suiker man. Oké dat het een paar bejaarden vloert maar die gingen anders ook wel dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |