Ik heb ooit een keer aan het koekje van de juffrouw uit groep 1 geknabbeld.quote:
quote:
Hmhmquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Goede serie![]()
Vanavond weer een nieuwe aflevering
Ja, maar waarom die combinatie, dat is toch raar?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:35 schreef IQM het volgende:
Oneens. Dat klinkt na twintig keer zeggen nog steeds 'herkenbaar'. 'Strompelen' wordt dan gewoon een raar woord.
Juist ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
Knaap, de knappe kapper, kapt en knipt knap maar de knecht van Knaap, de knappe kapper, kapt en knipt knapper.
Deze dus:quote:
Recalcitrante vlegel!quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer aan het koekje van de juffrouw uit groep 1 geknabbeld.
Zo die randjes eraf gegeten...
Toen ze vroeg: wie heeft er aan mijn koek gezeten, heb ik niets gezegt.
ZO!
Weet je wel wat beknibbelen betekend?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer aan het koekje van de juffrouw uit groep 1 geknabbeld.
Zo die randjes eraf gegeten...
Toen ze vroeg: wie heeft er aan mijn koek gezeten, heb ik niets gezegt.
ZO!
Kontloos.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Juist ja.
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
quote:
Ja, het heeft geen reet te maken met het verhaaltje wat ik gequote had.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet je wel wat beknibbelen betekend?
Volgens mij niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet je wel wat beknibbelen betekend?
Ik zou d'r alsnog doen.quote:
J.Ho. Die doet ook niet echt veel meer de laatste tijd, of wel?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:40 schreef IQM het volgende:
Een nieuwe celebkont op deze pagina:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Juist ja.
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
WELquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het heeft geen reet te maken met het verhaaltje wat ik gequote had.
Ik citeer:quote:
quote:U hebt gezocht op het woord: beknibbelen.
RESULTAAT
be·knib·be·len -knibbelde, h -knibbeld kleingeestig op iets bezuinigen: ~ op het eten
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar het is denk ik wel wat voor jou, is echt een vette serie
[..]
Hmhm
Kijk nu 508
Straks nog 509 en dan weer morgen de nieuwste kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar 16 uur tot 510
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ik neem mensen die: " ik wordt" schrijven, niet serieusquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Janine en Ludo in het echt ook een stel waren...
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]Dat weet je ook alleen maar als je SBS Shownieuws of RTL Boulevard kijkt. Ik heb ze trouwens ooit eens bij een concert op de Dam zien zitten saampjes
Prima, like I carequote:Op maandag 10 augustus 2009 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem mensen die: " ik wordt" schrijven, niet serieus
Ik vond haar in deze clip zo onwijs geil:quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:43 schreef IQM het volgende:
OMG, ik was zo verliefd op J. Lo in deze clip.
48.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag me af hoe oud Ludo is.
Dat is werkelijk zo'n man die 'alle' leeftijden kan hebben.
Je quote me, dus: ja.quote:
En mensen die "gezegt" schrijven?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem mensen die: " ik wordt" schrijven, niet serieus
quote:
Te veel kleren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond haar in deze clip zo onwijs geil:
Inderdaad. Het is gezoggen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En mensen die "gezegt" schrijven?
Die neem je al helemaal niet serieus.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En mensen die "gezegt" schrijven?
Hoho! Dat is bijna 2 keer de daadwerkelijke helft.quote:
Sinds dinsdag.quote:
quote:
Tenenkrommende haarkleur -reclame.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef IQM het volgende:
Ik zou Janine wel doen trouwens.
Sinds jij altijd zo lekker blijft happen.quote:
Ik heb hongerquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds jij altijd zo lekker blijft happen.
Of niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, maar dan geld het dus vanaf morgen pas
True.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenenkrommende haarkleur -reclame.
Dat dan weer wel.
soggen hoor.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]Gast, spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar 16 uur tot 510
Die te zien is bij het quoten
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Studie Ontwijkende Activiteiten.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast, spoiler
Die te zien is bij het quoten
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:03 schreef LudoSanders het volgende:
Neem je die baan nu niet omdat je dan niet meer de gehele dag kunt FOK!en?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:03 schreef LudoSanders het volgende:
Neem je die baan nu niet omdat je dan niet meer de gehele dag kunt FOK!en?
Goede reden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:04 schreef IQM het volgende:
Omdat ik dan niet de hele dag meer naar hetzelfde nummer kan luisteren.
Gaat eens delen dan!quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
Allure's kusjes zijn alleen voor mij.
Lips to Nippsquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
't is toch niks ernstigs![]()
Deze is ook wel ehm apart:
[ afbeelding ]
Je doet me gewoon na, eerst zat je me er nog op af te kattenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan kan ik eindelijk samen met Bt, want die doet ook regelmatig autistisch @ last.fm
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:26 schreef Hoogstaande het volgende:
+ You swallowed!!
- Yeah well.. I didn't want to be a hypocrite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Welnee. Ik bedoelde het nooit gemeen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je doet me gewoon na, eerst zat je me er nog op af te katten!
Zou ik ook zeggen ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Welnee. Ik bedoelde het nooit gemeen.Eerder plagerig.
Als het gratis is: doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja.
Oke over een half uur kan ik eten bij mijn KEIleider en mijn KEIgroep ontmoeten. Zal ik het doen of niet?
De meesten zullen gaan, dus misschien dat het een beetje raar wordt als jij niet gaat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja.
Oke over een half uur kan ik eten bij mijn KEIleider en mijn KEIgroep ontmoeten. Zal ik het doen of niet?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]Dude het einde van die afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nu helemaal niet wachten op de volgende!Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Het lijkt mij raar als iedereen daar heen gaat. Bovendien ken ik de weg er niet heen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:35 schreef IQM het volgende:
[..]
De meesten zullen gaan, dus misschien dat het een beetje raar wordt als jij niet gaat.Maar ja, je moet het zelf weten. Wat jou het leukst/fijnst/handigst lijkt.
Kan wel maar het is toch een gewone griep.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:36 schreef Lakitu het volgende:
Kun je nou ook varkensgriep hebben zonder te hoeven hoesten? Zoja, dan bel ik de huisarts
Nog maar een paar uur, misschien kan ik ergens een HBO livestream vindenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude het einde van die aflevering
Kan nu helemaal niet wachten op de volgende!
Natuurlijk ga je daar heen, heb je wat beters te doen dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja.
FOK!kenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk ga je daar heen, heb je wat beters te doen dan?
Dat is best hoog.quote:
Hier blijven en slapen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk ga je daar heen, heb je wat beters te doen dan?
Schatje toch, dat is wel heel hoogquote:
Mexicaanse griep?quote:
Ooh dat is wel mooi, want raar was ik toch al.quote:
Juist de bejaarden zullen niet zo snel overlijden aan de Mexicaanse griep.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
Wat een gejank over al die griepjes. We zijn toch niet van suiker man. Oké dat het een paar bejaarden vloert maar die gingen anders ook wel dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |