Verdomme zeg.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Het erge is: ik was er nog. [ afbeelding ]
Wat is dan een goede leeftijd om te trouwen, volgens jou?quote:
26-28.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dan een goede leeftijd om te trouwen, volgens jou?
Dan moet ik opschieten ..quote:
Nog steeds dezelfde pagina hier. Opbokken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:08 schreef IQM het volgende:
Nieuwe celebkont op deze pagina:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol hebben doe je maar in ONZquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dat legoland niet meer mocht in dat landen adoratie-topic. Ik had wel weer eventjes lol
Ach kom op. na 5 posts is het ook wel leuk geweest hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dat legoland niet meer mocht in dat landen adoratie-topic. Ik had wel weer eventjes lol
Ik zeg toch ook, eventjes. Leer lezen mafketelquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op. na 5 posts is het ook wel leuk geweest hoor.
Waarom zeg je dan "Flauw hoor"?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook, eventjes. Leer lezen mafketel
Is dat IQM in die foto?quote:
Ik ben veel lekkerder.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat IQM in die foto?Wat een leuke gozert! Ik zou er spontaan homo van worden.
Dus je bent het niet? Jammer.quote:
Dit is dus niet geil hè!quote:
Op z'n Pools, in oude kleren?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit is dus niet geil hè!
Mijn vriendin en ik
We wilde eens wat nieuws proberen
we besloten het op zijn Pools te doen
Dat ik in oude kleren.
Ik had hem er speciaal voor jou bijgezetquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit is dus niet geil hè!
Mijn vriendin en ik
Dat ik in oude kleren.
Is in oude kleren natuurlijk.quote:
Oh jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is in oude kleren natuurlijk.
quote:
Hier maakte je nog geen domme fouten:quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit is dus niet geil hè!
Mijn vriendin en ik
Dat ik in oude kleren.
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik,
we wilden eens wat nieuws proberen.
We deden het op zijn Pools,
dat is in oude kleren.
Hij zit in mijn geheugen gegrift.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Hier maakte je nog geen domme fouten:
[..]
Goede seriequote:
Eens.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Welletjes is ook een raar woord.
Oneens. Dat klinkt na twintig keer zeggen nog steeds 'herkenbaar'. 'Strompelen' wordt dan gewoon een raar woord.quote:Evenals: kreupelhout.
Nostalgisch zeg.quote:
Mary-Louise Parkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |