haha, jij bent vast en zeker een operator.quote:
een tip voor als je de volgende keer dit soort topics opent/discussies wil aanzwengelen: doe iets aan je interpunctie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:23 schreef bas-beest het volgende:
een tip voor als je de volgende keer dit soort topics opent/discussies wil aanzwengelen...doe iets aan je spelling/grammatica.
Ik ben geen operator, ik weet niet waarover je het hebt, ik adviseer je om je wat gas terug te nemen om verdere aandacht te voorkomen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:22 schreef IndridKoud het volgende:
[..]
haha, jij bent vast en zeker een operator.
lieverd..ik hou ook van jou. Maar laat "de echte mensen" nu maar weer hun zegje doen, he?
ik weet dat het goed bedoeld was..![]()
als jij eerst je zogenaamd hoogdravende taalgebruik aanpast, zal ik daar over na gaan denken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:24 schreef IndridKoud het volgende:
[..]
een tip voor als je de volgende keer dit soort topics opent/discussies wil aanzwengelen: doe iets aan je interpunctie.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik ben geen operator, ik weet niet waarover je het hebt, ik adviseer je om je wat gas terug te nemen om verdere aandacht te voorkomen.
Morgenavond slaat de klok twaalf.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:32 schreef IndridKoud het volgende:
[..]
is dat een bedreiging? Ik WEET dat jij een operator bent. Dus ga niet valse voorwendeselen pretenderen insinueren. Je lokt mij in de val waarin een operator genoeg stof heeft om mij en plein publique te elimineren.
Ik ken jullie bureaucratische manieren. Macht verzand vaak genoeg in het al te hard optreden. Macht corrumpeert. Het is net als die ring in de lord of the rings.
jullie zijn allemaal frodo's die vallen voor de macht die de duistere schaduw geeft.![]()
als je dan zo nodig moet...doe het...maar ga niet twijfelen. Twijfelbeertjes
ik ben stout, geef ik toe...sla me op mijn bips.
quote:
in jouw geval zou ik een uitzondering blieven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:58 schreef Salvad0R het volgende:
Fok! is niet opgekocht door de bankiers. Wilden ze wel.
Misschien als Danny lichamelijk keihard begint af te takelen na alle tabak en drank, dat hij zijn ziekenhuiskosten niet meer kan opbrengen, dat hij de boel dan eens verkoopt.
Verder moet je moderators negeren, ze denken dat ze autoriteit uitstralen, maar het is meer slavernij.
Verre van.quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:59 schreef IndridKoud het volgende:
[..]
in jouw geval zou ik een uitzondering blieven.
jij bent zeker een rasist
quote:Op maandag 10 augustus 2009 06:29 schreef Klonk het volgende:
omdat het zonder modjesoperators hier een ontiegelijke puinzooi zou zijn
IK WEET ZEKER DAT JIJ EEN OPERATOR BENT!!!11!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
Amai, waar is die operator? Het ontaard hier in een chaos
HET ESCALEERT HIER VOLLEDIG UIT DE KLAUW!!!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:09 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
IK WEET ZEKER DAT JIJ EEN OPERATOR BENT!!!11!!
Ik wilde nog een reactie plaatsen, maar ik kom niet verder dan:quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
HET ESCALEERT HIER VOLLEDIG UIT DE KLAUW!!!!
Waar zijn die operatoren?
Ik kan er ook niet veel meer van makenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:14 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik wilde nog een reactie plaatsen, maar ik kom niet verder dan:[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |