Herenslips.quote:
Mwhehehe ik moest om allebei hard lachenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:17 schreef Syb-rund. het volgende:
ik dump even wat geniale video's hier![]()
Gelukkig hoeft het niet bloodquote:Gezocht met spoed !!! voor VRIJGEZELLEN AVOND in CAFE in Hellevoetsluis. Aanstaande Vrijdag.Blond goeduitziende jonge dame van ongeveer 22 jaar niet verlegen, voor een malig stripster voor een half uur alles in overleg,hoef niet blood !! Beloning in overleg.
MAIL mij graag met Foto naar hansems@chello.nl of reageer op Marktplaats.Tot horens
Kanker de kanker, ik snap hem nu pasquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kanker de kanker, ik snap hem nu pas![]()
![]()
![]()
Whehehe. Vroeger toen ik nog vaak ging kijken in Den Bosch had een deel van de supporters ook altijd van die leuke afleidingstechnieken.quote:
Zipje en Zopjequote:Op maandag 10 augustus 2009 17:49 schreef IQM het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bert_en_Ernie,
,
!!!
Het begin van de ingesproken versie. Briljant.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:49 schreef IQM het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bert_en_Ernie,
,
!!!
Het begin van de ingesproken versie. Briljant.
WTF Jennifer Connelly is geboren in 1970?!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:36 schreef wolvendagen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Synophrys
![]()
![]()
Op de linkerpagina, maar het is langzaamaan naar het midden gegleden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:40 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Hoi![]()
En waar kom jij in nrc next ?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op de linkerpagina, maar het is langzaamaan naar het midden gegleden.
Als je dat hebt gelezen, lees dan ook 's verder.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:40 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Hoi![]()
En waar kom jij in nrc next ?
Dat soort teksten zetten ze ook elke vrijdag bij Flabber neer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
Lucho Metales with Mike Smith of Suffocation. Lucho is making awkward hand gestures in an effort to "be down." Mike appears to be holding his own penis. There is a cheap-looking door in the background.
![]()
![]()
Als je nou foto's zou posten met jou in die kerst-lingerie zou dat tenminste weer wat drukte opleveren.quote:
Ik moet ze nog bestellen, helaasquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je nou foto's zou posten met jou in die kerst-lingerie zou dat tenminste weer wat drukte opleveren.
He, wat jammer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moet ze nog bestellen, helaas.
Als je maar niet een kerstsok hebt gebruikt op een andere plaats dan je voet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He, wat jammer.
Zal ik dan maar foto's posten van mezelf in kerst lingerie?
Dat past niet eens.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je maar niet een kerstsok hebt gebruikt op een andere plaats dan je voet.
Hoezo? Hij is veel te groot...quote:
Zuurstokken zijn zzzwaar slecht voor hullie tanden!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:50 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil Skylark. wel met een kerstsok zien [ afbeelding ].
Sok, niet stok!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zuurstokken zijn zzzwaar slecht voor hullie tanden!
Oh.quote:
Nee, dat is de onderbroek van je zusjequote:Op maandag 10 augustus 2009 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh.
Ik vond het al vreemd. Is zo'n kerstsok zo'n rood-wit ding dat aan de schoorsteenmantel hangt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |