Als je dat hebt gelezen, lees dan ook 's verder.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:40 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Hoi![]()
En waar kom jij in nrc next ?
Dat soort teksten zetten ze ook elke vrijdag bij Flabber neer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
Lucho Metales with Mike Smith of Suffocation. Lucho is making awkward hand gestures in an effort to "be down." Mike appears to be holding his own penis. There is a cheap-looking door in the background.
![]()
![]()
Als je nou foto's zou posten met jou in die kerst-lingerie zou dat tenminste weer wat drukte opleveren.quote:
Ik moet ze nog bestellen, helaasquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je nou foto's zou posten met jou in die kerst-lingerie zou dat tenminste weer wat drukte opleveren.
He, wat jammer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moet ze nog bestellen, helaas.
Als je maar niet een kerstsok hebt gebruikt op een andere plaats dan je voet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He, wat jammer.
Zal ik dan maar foto's posten van mezelf in kerst lingerie?
Dat past niet eens.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je maar niet een kerstsok hebt gebruikt op een andere plaats dan je voet.
Hoezo? Hij is veel te groot...quote:
Zuurstokken zijn zzzwaar slecht voor hullie tanden!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:50 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil Skylark. wel met een kerstsok zien [ afbeelding ].
Sok, niet stok!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zuurstokken zijn zzzwaar slecht voor hullie tanden!
Oh.quote:
Nee, dat is de onderbroek van je zusjequote:Op maandag 10 augustus 2009 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh.
Ik vond het al vreemd. Is zo'n kerstsok zo'n rood-wit ding dat aan de schoorsteenmantel hangt?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh.
Ik vond het al vreemd. Is zo'n kerstsok zo'n rood-wit ding dat aan de schoorsteenmantel hangt?
Jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh.
Maar dat is niet handig, want daar blijven de cadeautjes niet in hangen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, dat is de onderbroek van je zusje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |