Jammer!quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Juist de bejaarden zullen niet zo snel overlijden aan de Mexicaanse griep.
41 is heel hoogquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schatje toch, dat is wel heel hoogmisschien toch maar even je huisarts bellen. Don't die on us
!
quote:
Dat dus.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:51 schreef remlof het volgende:
Mensen die al leefden tijdens de griepepidemie van 1956 hebben nog antistoffen tegen H1N1 in hun lichaam. Die zullen het dus niet zo gauw krijgen. Vandaar dat deze Mexicaanse griep vooral jongere mensen treft.
Ik neem het je nu ook niet kwalijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
Zodat ik de hele dag in bed kan liggen zonder dat iemand het me kwalijk neemt.
Wat ben je zwak. Ik neem ook bijna nooit pijnstillers, zelfs niet als ik ongesteld ben en dat zegt heel watquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
41 is heel hoog![]()
Ik ga zo een paracetamol nemen. Doe ik normaal nooit, ik boycot medicijnen![]()
AHA. Nouja mooi, meer kans voor mij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:51 schreef remlof het volgende:
Mensen die al leefden tijdens de griepepidemie van 1956 hebben nog antistoffen tegen H1N1 in hun lichaam. Die zullen het dus niet zo gauw krijgen. Vandaar dat deze Mexicaanse griep vooral jongere mensen treft.
Whehe, ongesteldquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ben je zwak. Ik neem ook bijna nooit pijnstillers, zelfs niet als ik ongesteld ben en dat zegt heel wat!
Mensen die ongesteld zijn.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen vrouwen die ongesteld zijn.
Mensen vrouwen?quote:
Vrouwen zijn geen mensen.quote:
Nee, daarom vond ik je post al zo vreemd. Gelukkig heb je het aangepast.quote:
Haar zou ik hard geven.quote:
Vandaag.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eigenlijk he...
weet ik niet eens wanneer school weer begint
Ja een foutje...quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, daarom vond ik je post al zo vreemd. Gelukkig heb je het aangepast.
Gelukkig bedoel je.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja een foutje...
Ik ben ook niet perfect, helaas.
NOESSS!quote:
Daar ben je vrouw voor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja een foutje...
Ik ben ook niet perfect, helaas.
I love you.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik haat jullie allemaal. Ik ga. Ik heb m'n keileider gesmst dat ik wat later ben omdat het over 1 minuut begintdoeeeeegggggggg en bedankt voor jullie support.
Je eileider?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik haat jullie allemaal. Ik ga. Ik heb m'n keileider gesmst dat ik wat later ben omdat het over 1 minuut begintdoeeeeegggggggg en bedankt voor jullie support.
Dat zou niet meer menselijk zijn, idd.quote:
Whehe, je hebt je eileider gsmstquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme, spuit 11quote:
Vrouwen zijn foutjes van de natuur?quote:
Emma Watsonquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moest lachenquote:
Lekker boeiend.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Te laat komen is geen goede eerste indruk.
Of een tweede indruk..
Of een derde indruk...
Klopt. Je kent het wel. Als je koekjes gaat bakken zit er altijd wel een misbaksel tussen, maar die gooi je niet weg, die leg je ook gewoon op de schaal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen zijn foutjes van de natuur?
quote:
Dat alleen al zorgt ervoor dat ik een graad minder koorts hebquote:
Ik gooi ze direct wegquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Je kent het wel. Als je koekjes gaat bakken zit er altijd wel een misbaksel tussen, maar die gooi je niet weg, die leg je ook gewoon op de schaal.
Je mag wel bij ons betaald komen FOK!ken?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog 3 weken vakantie![]()
En geen werk.
Althans, alleen op de zaterdag..
Zal ik werk gaan zoeken?
Als wat?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je mag wel bij ons betaald komen FOK!ken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Als Fulltime FOK!ker (m/v)quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als wat?
Kreeg ik maar betaald voor iedere post die ik maakte, dan was ik nu best rijk.
Koninklijke EIndhovense Intreeweek?quote:
Mwhehe ik kwam standaard pas op de helft van de dag tijdens mn intreeweek, ga toch niet om 8 uur al opstaan!quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Te laat komen is geen goede eerste indruk.
Of een tweede indruk..
Of een derde indruk...
Want?quote:
quote:
quote:
Ah...quote:
Dat hoeft niet hoor. Je mag ook gewoon met lang haar verschijnen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah...
Ik ben geknipt voor de baan.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwhehe ik kwam standaard pas op de helft van de dag tijdens mn intreeweek, ga toch niet om 8 uur al opstaan!
Zo kreeg ik wel een goede band met mn groepsleidster, die daar precies hetzelfde over dacht![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor. Je mag ook gewoon met lang haar verschijnen.
Ik heb toch liever de normale versie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:17 schreef Syb-rund. het volgende:
ik dump even wat geniale video's hier![]()
Van Groningenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Koninklijke EIndhovense Intreeweek?
Waarom kom jij in nrc.next?quote:
Ja?quote:
Zoom -zoom?quote:
Omdat ie dat lekker vind.quote:
Dan kom je toch op nrc.next?quote:
quote:
Mazda. Kan zo snel die commercial niet vinden.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mazda. Kan zo snel die commercial niet vinden.Maar dan zat er zo'n neger de hele tijd zoom-zoom te zingen.
quote:
Een dosis slechte karma toegewenst wegens deze slechte grappen.quote:
Karma en ik zijn sinds een paar jaar de beste vrienden. Hoe denk je dat ik zo awesome ben geworden?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Een dosis slechte karma toegewenst wegens deze slechte grappen.
Herenslips.quote:
Mwhehehe ik moest om allebei hard lachenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:17 schreef Syb-rund. het volgende:
ik dump even wat geniale video's hier![]()
Gelukkig hoeft het niet bloodquote:Gezocht met spoed !!! voor VRIJGEZELLEN AVOND in CAFE in Hellevoetsluis. Aanstaande Vrijdag.Blond goeduitziende jonge dame van ongeveer 22 jaar niet verlegen, voor een malig stripster voor een half uur alles in overleg,hoef niet blood !! Beloning in overleg.
MAIL mij graag met Foto naar hansems@chello.nl of reageer op Marktplaats.Tot horens
Kanker de kanker, ik snap hem nu pasquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kanker de kanker, ik snap hem nu pas![]()
![]()
![]()
Whehehe. Vroeger toen ik nog vaak ging kijken in Den Bosch had een deel van de supporters ook altijd van die leuke afleidingstechnieken.quote:
Zipje en Zopjequote:Op maandag 10 augustus 2009 17:49 schreef IQM het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bert_en_Ernie,
,
!!!
Het begin van de ingesproken versie. Briljant.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:49 schreef IQM het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bert_en_Ernie,
,
!!!
Het begin van de ingesproken versie. Briljant.
WTF Jennifer Connelly is geboren in 1970?!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:36 schreef wolvendagen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Synophrys
![]()
![]()
Op de linkerpagina, maar het is langzaamaan naar het midden gegleden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:40 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Hoi![]()
En waar kom jij in nrc next ?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op de linkerpagina, maar het is langzaamaan naar het midden gegleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |