Het verbogen bijvoeglijk naamwoord 'heilige' ("de heilige koe") is wat anders dan het zelfstandig naamwoord 'heilige' ("mijn moeder is een heilige").quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee, ik vraag het toch niet voor niets
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Het verbogen bijvoeglijk naamwoord 'heilige' ("de heilige koe") is wat anders dan het zelfstandig naamwoord 'heilige' ("mijn moeder is een heilige").
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
Wat een wanhopige zak, als ik mezelf zou aanbieden zou ie 't besterven.
Je dropt het in deze SC, dus daar bemoei ik me mee.quote:Ik praat ook niet tegen jou, dus waar bemoei jij je mee.
Je grap sloeg nergens op. Dat wilde ik even duidelijk maken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:52 schreef Syb-rund. het volgende:
Die schavuit in die clip zei, my mother is a saint = heilige.
dus ik die uiterst subtiele opmerking doen, moet ik het gaan uitleggen potjandorie en nu komt je met heilig aanzetten uit het niets
Altijd grappig als jij mensen disst, dan reageren ze alleen zo:quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:53 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Je dropt het in deze SC, dus daar bemoei ik me mee.
Omdat ze sprakeloos zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Altijd grappig als jij mensen disst, dan reageren ze alleen zo:. Meestal in het kwadraat
![]()
![]()
.
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo'n hondslelijke kerel die ik al 20x heb afgezeken. Wellicht onterecht, maar hey, who cares. Gaat ie nou via berichtjes bij andere mensen zielig over mij doen. Wat een wanhopige zak, als ik mezelf zou aanbieden zou ie 't besterven.
Nee, helemaal niet. Maar er zijn nu al minstens 5 mensen die zich er mee bemoeid hebben. Want ik zit ook echt op hun mening te wachtenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.Gewoon negeren die hap. Je voelt je toch niet beledigd of wel?
Wtf nou, een kerel van 40 die ik niet eens ken, en als een gek loopt te F5en op m'n fotoboek altijdquote:Op 10-08-2009 14:30 schreef Roosevelt-Jopie
Wat een gedoe om een fotootje...
Beetje gelijkt heeft hij wel...
ook over dat "no probs"natuurlijk,maar dat spreekt voor zich |o|
Verder leuke fobo
Best beetje lang voor een lurkpost![]()
Wtf.quote:
Dit is niet de pubsc hoor.quote:
Wtf, ik snap geen reet van wat die Roosevelt typt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar er zijn nu al minstens 5 mensen die zich er mee bemoeid hebben. Want ik zit ook echt op hun mening te wachten.
[..]
Wtf nou, een kerel van 40 die ik niet eens ken, en als een gek loopt te F5en op m'n fotoboek altijd!
Serieusss nahhhh kerol.
alsof het nu relevant is dat het een een bijvoeglijk naamwoord is en een ander zelfstandig naamwoord.quote:
Ja, ik ook niet. Hij had duidelijk de drang om te posten en zijn mening te delen, maar ik volg 'm ook nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, ik snap geen reet van wat die Roosevelt typt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |