Oh, die!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHA, ik moest echt de laatste 10 minuten hard lachen. Eerst wilde Barney een punt maken, alleen toen begon ie onbewust Ted af te kankeren. En toen zei ie daarna 'Huh, waar hadden we het ook alweer over
'.
Daarna het broek-verhaal. Zit ie de hele tijd keihard te lachen, terwijl niemand het grappig vindt. Of dat ie dacht dat Lily hem wilde 'geven'
.
Nja, je moet die aflevering maar net zien.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, ik lach me de haren van m'n zak hier, allemachtig wat grappigquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHA, ik moest echt de laatste 10 minuten hard lachen. Eerst wilde Barney een punt maken, alleen toen begon ie onbewust Ted af te kankeren. En toen zei ie daarna 'Huh, waar hadden we het ook alweer over
'.
Daarna het broek-verhaal. Zit ie de hele tijd keihard te lachen, terwijl niemand het grappig vindt. Of dat ie dacht dat Lily hem wilde 'geven'
.
Nja, je moet die aflevering maar net zien.
Ik doelde meer op de tijd die er nu tussen zit dat je onder de douche stond met je vriendin.quote:
Bakkesquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, ik lach me de haren van m'n zak hier, allemachtig wat grappig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:34 schreef IQM het volgende:
En oh, All, Scooter (Lily's ex die later ook de ober blijkt te zijn) is in het echt Barneys (lees: Neil Patrick Harris') vriendje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:I go to my duffle bag
to get out my work clothes...
- Wait, wait... I want to say it. I want to say it.
Fine. You say it.
- Marshall goes to his duffle bag to get out his work clothes, and... No, you say it.
- It's funnier if you say it.
- No, let me say it.
- No, you say it.
- You say it. Say it.
- Same time.
- No, you go, you go.
I forgot...
- MARSHALL FORGOT HIS PANTS!
Heeey Albert Verlinden heeft ook een fok!account?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:34 schreef IQM het volgende:
En oh, All, Scooter (Lily's ex die later ook de ober blijkt te zijn) is in het echt Barneys (lees: Neil Patrick Harris') vriendje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is het een slechte film.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, ja.
Nou ja, ik heb 'm toch op dvd.Betere kwaliteit.
Tsja, Nederlands, hè... Het acteren is altijd zo slecht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het een slechte film.
Nouja, 't is dat ie me persoonlijk aangaat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, Nederlands, hè... Het acteren is altijd zo slecht.
Downloaden. Nu.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon kopen! Ik krijg er nog steeds kippenvel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |