quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:56 schreef Skylark. het volgende:
Ahum.
Voor Allure:
I got chills they're multiplying
And I'm losing control
Cause the power you're supplying
It's electrifying
Ze is gemeenschappelijk bezit, alleen ik beheer haar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:57 schreef BobbyB het volgende:
Verdomme, dacht ik even alleen te zijn met Allure.Meer nee hoor
Mijn cadeautje hangt er anders redelijk vaak inquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dat is niet handig, want daar blijven de cadeautjes niet in hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Ons prive momentje komt wel weerquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:57 schreef BobbyB het volgende:
Verdomme, dacht ik even alleen te zijn met Allure.Meer nee hoor
Dit weekend?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ons prive momentje komt wel weer.
Vreselijk, ik ken de tekst en ik zing het in m'n hoofd nog mee ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
!
You better shape up,
'cause I need a man
and my heart is set on you.
You better shape up;
you better understand
to my heart I must be true.
You're the want that I want, the one that I need, OOH OOH OEEHHH.
Bij 42 graden gaan je eiwitten naar de pleuris en dan krijg je insta-killquote:In geval van ernstige hyperthermie (meer dan 40,5 graden) dient men het slachtoffer dringend af te koelen door hem naar een koelere plek te brengen en/of met water af te koelen. Deze toestand is levensbedreigend indien er niet adequaat ingegrepen wordt.
Het is alweer 39 gradenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:06 schreef Japsnars het volgende:
Lakitu gaat dood
[..]
Bij 42 graden gaan je eiwitten naar de pleuris en dan krijg je insta-kill
Ik heb de DVD skin & bonesquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
Luister nou, het is zo moooooij akoestisch.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:15 schreef IQM het volgende:
Hoog wtf-gehalte. Ben ik net aan douchen en mezelf aan het inzepen (rustig dames, hou dat onderbroekje droog), voel ik opeens auwie. Ik kijken, heb ik twee sneeën in m'n vinger!![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat lichaamstemperatuur?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:06 schreef Japsnars het volgende:
Lakitu gaat dood
[..]
Bij 42 graden gaan je eiwitten naar de pleuris en dan krijg je insta-kill
Je vriendin was al 3 weken weg hmmm?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:16 schreef IQM het volgende:
De vorige keer dat ik douchte, had ik twee vingers in een snee. What up. [ afbeelding ]
Oeps!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je vriendin was al 3 weken weg hmmm?
HAHA, ik moest echt de laatste 10 minuten hard lachenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt me niet gewaarschuwd! [ afbeelding ]
Wat zei/deed 'ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |