Klopt, alles wat lawaai maakt mag niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:50 schreef k_i_m het volgende:
Mag je dan ook niet klussen toevallig? Want dan verhuis ik vandaag nog naar Duitsland.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190163229252&indexURL=quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:12 schreef _evenstar_ het volgende:
hahaha, dat heb ik intussen al 5 keer gedaan.. en dan heb je een oma die toch maar weer bijkooptik heb serieus het laatste anderhalf jaar niets gekocht voor arwen, ze heetf gewoon zoveel.
Najah de rolschaatsjes die heeft zevan der gekregen centjes van mijn oma gehad![]()
Ik ben nog steeds opzoek naar jumbolino.. kan het alleen tweedehands vinden, geen probleem zei dat het niet heel is en met plakbandjes vastgemaakt..
Weet je er nog 1?quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het is wat met al die mysteries hier
de rest is marktplaatsquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:20 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb geen cc of paypal, en wil beiden ook nietdus dat houdt al op voor me ( ebay dan he )
mochten die van marktplaats etc niets worden daar eens kijkenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
de rest is marktplaats
bij V&D heb je ook jumbolino te koop, alleen is dit wel een nieuwere versie met extra opties oid.
oh noes!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:30 schreef pinquit het volgende:
ik heb ineens zin om iets leuks te gaan doen.![]()
pffquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh noes!
snel ga in een hoekje zitten!! t is vast zo weer voorbij!garpje.
![]()
dan ga je toch wat leuks doen? Neem je Maxman lekker mee naar buiten ofzoik ben dr nog steeds nie over uit wat ik wil
heerlijk die besluiteloosheid, voor je t weet hoef je niet meer na te denken over wat je vandaag wilt maar over wat je morgen wilt
dan wil je vast niet naar Balorig ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:35 schreef pinquit het volgende:
[..]
pffweetje hoe makkeljk gezegd "dan ga je toch wat leuks doen"
![]()
het moet ook leuk zijn voor mij. en voor max. en evt voor ska![]()
ohja, belangrijk om erbij te vermelden: het is zon typische zondag vandaag. zin in iets leuks, maar nergens zin in hebbenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dan wil je vast niet naar Balorig ofzo![]()
zwembad in de buurt? ik zou zo ontzettend graag gaan zwemmen nu
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:38 schreef k_i_m het volgende:
Een uurtje liggen, of 5 wassen opvouwen.
bohhh.
Op de bank met een filmpje erbij!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:42 schreef pinquit het volgende:
[..]
ohja, belangrijk om erbij te vermelden: het is zon typische zondag vandaag. zin in iets leuks, maar nergens zin in hebben![]()
![]()
Ook een goeie!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:46 schreef easy-going het volgende:
Als je nergens zin in hebt, doe dat dan niet hier
ghi zo heet mijn vriendding, Manuel <3quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ook een goeie!
Ik heb al drie wassen opgehangen. En er draait er weer een. En m'n jongste zoon belde net of ie bij Manuel mocht eten tussen de middag, geen probleem lekker rustig!Wouter en mijn man zijn fietsen, en Sterre hangt tegenover me ook achter een laptop. Wat is het leven heerlijk.
Ik ga straks denk ik even een cake bakken of zo, dan gaat het zo lekker ruiken hier.
Ik kwam laatst op zondag op een website met deze tekst:quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mail terug dat je zwaar Christelijk bent en dat je er problemen mee hebt dat je zondagse rust niet gerespecteerd wordt
Hee.... wij hebben ook vlaai, maar hij staat nog in de auto bedenk ik me net!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ghi zo heet mijn vriendding, Manuel <3
anyway wij hebben vlaai
en melige buien.
En zometeen ga ik mijn haar zelf knippen..als ik weer kalm ben anders word ik overdadig
Oja, dat is die christelijke babytoestand toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik kwam laatst op zondag op een website met deze tekst:
Deze site is van maandag t/m zaterdag beschikbaar.
This website is open from Monday till Saturday.
Nee, een anderequote:Op zondag 9 augustus 2009 13:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, dat is die christelijke babytoestand toch?.
Babyparkquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, dat is die christelijke babytoestand toch?.
ik hou het bij 1quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok..., wie biedt meer wassen?
Echwaar.. das triestquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:00 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Heel Staphorst
Pinnen kun je daar ook niet op zondag![]()
ja die doen ook aan hun zondagse rust idd http://www.babypark.nl/quote:
je kan beter die schaal komen halenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef easy-going het volgende:
Ik wile er nog wel een paar komen brengen hoor swets
Oja, da's waarquote:
deur dicht en niet meer naar omkijkenquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:34 schreef Memmel het volgende:
Hier zijn net 5 mensen de deur uit die zijn blijven slapen. Naast de 5 wassen die ik nog moet doen, ligt er ook nog van 5 man beddengoed. Ik heb besloten dat ik gewoon niet op zolder ga kijken en net doe alsof het er niet is.
als je geld teveel hebt... lekker decadent gewoon weggooien en nieuwe kopen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:34 schreef Memmel het volgende:
Hier zijn net 5 mensen de deur uit die zijn blijven slapen. Naast de 5 wassen die ik nog moet doen, ligt er ook nog van 5 man beddengoed. Ik heb besloten dat ik gewoon niet op zolder ga kijken en net doe alsof het er niet is.
Lois moest zo nodig naar een meetquote:
zijn er pm-mysteries? mijn box is ook openquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:36 schreef Vicky het volgende:
Oehhik hou ook van mysteriesPM box staat open hoor
nee, ze heeft verkansiequote:Op zondag 9 augustus 2009 17:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Lois moest zo nodig naar een meetis het niet meeten, moet ze slapen, dan hebben we weer werken enz enz
quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:17 schreef huuphuup het volgende:
Asy leuk is dat hemijn lief kan ook nie wachten en praat nu de hele tijd van ooooh wanneer kom je nou, papa wil je zo graag vasthouden en knuffelen enzo dat soort dingen tegen mn buik. *weekheid*
Oh en mn broertje is ook schattigwel een klein beetje een n00b haha maar wel heel heel erg schattig.
Hij heeft zn huis babyproof gemaakt vertelde ie net heel trots. "ja ik heb van die dingetjes op de deuren en stopcontacten gedaan en alle schoonmaakspullen hoog gezet enzo!"![]()
zo schattig <3 k heb em maar niet verteld dat ie dat de eerste paar maanden nog niet echt had hoeven doen enzo haha
dat is simpel op te lossen... morgen nieuwe pleebril kopenquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:14 schreef Asyniur het volgende:
Ow, en ze hebben mij weer eens overgeslagen met het toiletbrillenmysterie
5 in 2 dagen, telt dat ook? (gister 2 en vandaag 3 en ik ga er zo nog 1 doen waarschijnlijk)quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok..., wie biedt meer wassen?
volgens mij heb ik er nog 3 liggen, waaronder een oranje jaren 70 model.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:24 schreef Stout het volgende:
[..]
dat is simpel op te lossen... morgen nieuwe pleebril kopen
Telt wel, maar is wat minder spectaculair.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
5 in 2 dagen, telt dat ook? (gister 2 en vandaag 3 en ik ga er zo nog 1 doen waarschijnlijk)
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:26 schreef Lois het volgende:
Jaaaa we gaan weer zingende Nick en Simon kijken Spuug!
half 9 op 3 zeker??quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:26 schreef Lois het volgende:
Jaaaa we gaan weer zingende Nick en Simon kijken Spuug!
ik vind het ook zo'n leuk programma.. moet elke keer zo lachen om Danny..quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:46 schreef Lois het volgende:
Ja stom genoeg vind ik dat echt een leuk programma. Toen ik de 1e aflevering meekeek over mijn laptop had ik nog zoiets van "moet dat" maar mén die Nick kan keigoed zingen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:04 schreef Lois het volgende:
Ik hoop het ook Saffiertje maar weinig kans, Eva heeft de pillen geweigerd vanavond
Ja maar toch alleen maar als die ouwe kapot is?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:24 schreef Stout het volgende:
[..]
dat is simpel op te lossen... morgen nieuwe pleebril kopen
Ooh wat jammer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:04 schreef Lois het volgende:
Ik hoop het ook Saffiertje maar weinig kans, Eva heeft de pillen geweigerd vanavond
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:55 schreef miss_sly het volgende:
Lois wat rot dat Eva de pillen weigerde![]()
Vicky, logisch dat je Tess nog meer misye, maar wat moet dat naar zijn
Saffier![]()
huup, mijn dochter maakt gnorf-geluiden![]()
haha jaaaa je moet komen kijken hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan ook niet wachten tot jouw meisje er is Huup
Ohh
Ohhh hou op anders wil ik ze terugquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha jaaaa je moet komen kijken hoor![]()
ik zat toevallig vannacht nog door de foto's van je jongste taartje te gaan op je hyve en ik kwam wat jurkjes tegen die ik van je overgenomen heb*rammelrammel*
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ohhh hou op anders wil ik ze terug
*zachtjes rammelt*
jaaa nou ik mis nog iemand!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:12 schreef easy-going het volgende:
niet te lang wachten hoor, ik moet morgen werken!
Zo erg?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:30 schreef moussy het volgende:
Jullie zitten gewoon allemaal met smart op mijn ban te wachten
nou behalve op korte termijn bevallen en vanavond smerige chocola eten had ik geen plannenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:37 schreef Lois het volgende:
Jullie gaan toch niet serieus iets heel ergs doen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot ooit
Je zou er haast een boek over schrijven!
*aansluit...quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:58 schreef Lois het volgende:
Tsja.... wat schiet je hiermee op? Vooropgesteld dat het niet bewezen is dat dit dezelfde mensen zijn, wat is het doel van de "onthulling" hier?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo kan je wel elk jaar meedingen naar de leukste nieuwkomeraward
Rio??quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb meer wat is het nut van dat steeds veranderen van naam? en waar zijn die twee kinderen ineens gebleven?
Wel jammer dat het jou nog nooit gelukt is, hequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo kan je wel elk jaar meedingen naar de leukste nieuwkomeraward
Ik blijf proberen verdoriequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:04 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wel jammer dat het jou nog nooit gelukt is, he
elk jaar op 1 januariquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:06 schreef easy-going het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet beginnen in mei met een kloon he
nee joh, eind oktober, als het weer gaat kriebelen voor nieuwe awardsquote:
sorry voor afgelopen jaar danquote:
oh ja das waar...quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
nee joh, eind oktober, als het weer gaat kriebelen voor nieuwe awards
Ik ben dan ook nog steeds bijzonder nieuwsgierig wiens zwangere buik en kinderen ze gepost heeftquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:02 schreef easy-going het volgende:
Ik wist het tot voor kort niet en vroeg me af en toe weleens af wie evelien toen was.
Het hield OUD toen best wel bezig.
Ohquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:09 schreef easy-going het volgende:
[..]
had je dit tegen mij?
je profiel darling
Google?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog steeds bijzonder nieuwsgierig wiens zwangere buik en kinderen ze gepost heeft.
Misschien komt ze het zelf nog wel vertellen, dat zou wel zo netjes zijnquote:
of gewoon helemaal au bain laten smelten, op bakpapier leggen en weer hard laten wordenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
even boven de waterkoker houden
snel gevalletje au bain Ala Huup
Zullen vast wel goed opgevangen zijn bij de echte oudersquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:17 schreef k_i_m het volgende:
Er zijn nu twee kinderen in een zwart gat verdwenen ja.
ja daaag alweerquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
of gewoon helemaal au bain laten smelten, op bakpapier leggen en weer hard laten worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar f is er toch nog? of was die nou net weer uit beeld?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ehm oke i'm confused
Er zijn of 2 kinderen bijgelogen of vedwenen?
en Reinhilde = F & Eveliene
ofzo
*helder licht is uit vandaag*
m-maar ik eet de chocola nie voor de aandacht hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:20 schreef lady-wrb het volgende:
dan heb je echt last van aandachttekort
nee hoor, die was er deze week nog met een fantasie fantastisch verhaal over Rio toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar f is er toch nog? of was die nou net weer uit beeld?
Om wat minder herkenbaar te zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef Spuuglokje het volgende:*insert bek openval smilie*.
Ik ben misschien in de war hoor, maar die Reinhilde, die is toch verder gaan posten onder de naam Floortje?
ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef easy-going het volgende:
[..]
nee hoor, die was er deze week nog met een fantasie fantastisch verhaal over Rio toch?
Oke laten we het eens bij het steertie pakk'n jong.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar f is er toch nog? of was die nou net weer uit beeld?
alles voor de aandacht misschien? verveling misschien? Geen idee... ik denk dat je dat pas weet als je het ook doet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik.
wat bezielt zoiemand toch?
maar hoe ben jij er nou eigenlijk achter gekomen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:28 schreef moussy het volgende:
[..]
alles voor de aandacht misschien? verveling misschien? Geen idee... ik denk dat je dat pas weet als je het ook doet.
Ja joh draaf ff doorquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand thomas ooit in het echt gezien?
Ja al heel veel keren eigenlijk. Die is echt zekerteweten van haar en Nixxx!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
Ja, het hele gezinnetje was op de pannenkoekenmeet bij Sugar. Dus wat mij betreft is R. iig echt, met man en kind.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
die vat ik ff niet.quote:
Ja, precies.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:29 schreef Rewimo het volgende:
Nou, dan kan ze nu dus weer een nieuwe kloon gaan aanmaken
Nou ja zeg... lees je uberhaupt wel eens mee zo her en der?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
3kinderen zijn spoorloosquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die vat ik ff niet.
als die andere twee kinderen niet bestaan, waarom zou die thomas dan wel bestaan?
ik vroeg het me gewoon af, niets heftigs ofzo
en voor de rest boeit het me niet zo.
op naar de volgende kloon dan maar
Ja, ze hep geloge en nu moet ze sorry zegge!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Aan de andere kant... een reactie is niet meer nodig volgens mij. De conclusies lijken al getrokken te zijn...
o dat doet ze vast nog wel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja zeg... lees je uberhaupt wel eens mee zo her en der?
Hoe ontketenen we een heksenjacht - les 1 ofzo?
Rienhilde én Thomas én Nixxx zijn meer dan regelmatig op meets te vinden en zijn 3 echte mensen van vlees en bloed en ook het Rio verhaal, wat ze me dus laatst in levenden lijve hebben zitten vertellen komt gewoon over als de waarheid. Hij moet daar voor zijn werk heen, dat is allemaal erg aannemelijk gezien de aard van zijn werk etc. etc.
Zullen we het wel een klein beetje normaal houden dames?
Áls er al een kans was dat ze nog zou reageren hierop denk ik dat die inmiddels ruimschoots verspeeld is... ik zou me iig niet meer laten zien hier, als het op deze manier gaat...
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, ze hep geloge en nu moet ze sorry zegge!
Kom zeg, je kon op je vingers natellen dat als je met 4 accounts op fok verhalen loopt te vertellen dat er altijd iemand achter komt. Je doet net alsof ze niet iedereen vanalles op de mouw gespeld heeft. Dat heeft ze zelf gedaan hoor, dat moest niet van ons.
Mag ook gewoon in eenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:46 schreef Troel het volgende:
Gatsie, wat een enorme heksenjacht weer
Zullen we alle andere kloons ook even bekend maken, inclusief alle namen van de kinderen enzo? Kom op zeg.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:45 schreef oeke het volgende:
Denk ik eens op het bankje te komen posten naar aanleiding van het FB topic, staat er zo'n verhaal op
Behalve dan dat de betreffende user vandaag nog gepost heeft. Beetje jammer dit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:48 schreef moussy het volgende:
Helaas is Reinhilde ook niet meer op Fok! Anders leefden ze vast nog lang en gelukkig...
ik ben kleurdoos AKA Dakota AKA Nymphaea en ik heb 12 kinderen, maar die wissel ik afquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mag ook gewoon in een [ afbeelding ] hoor![]()
Dat zie je mij ook niet zeggen, maar nu ineens alles in twijfel gaan trekken slaat nergens op.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, ze hep geloge en nu moet ze sorry zegge!
Kom zeg, je kon op je vingers natellen dat als je met 4 accounts op fok verhalen loopt te vertellen dat er altijd iemand achter komt. Je doet net alsof ze niet iedereen vanalles op de mouw gespeld heeft. Dat heeft ze zelf gedaan hoor, dat moest niet van ons.
Nouja, zo weet ook iedereen wel dat ik onder een kloon postte toen ik zwanger was van Ruben. Ik weet ook dat ik het behoorlijk vervelend vond dat er iemand was die open en bloot zo nodig moest vertellen dat ik die kloon Troel was, omdat die kloon er niet voor niets was.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:47 schreef Vicky het volgende:
oh ik HAD ook een kloon, maar dat was toen ik een poging deed tot zwanger worden en ik niet wilde dat bekenden het al wisten...
Die kloon ligt al een jaar in de prullenbak...
die vorige was leuker...quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ben kleurdoos AKA Dakota AKA Nymphaea en ik heb 12 kinderen, maar die wissel ik af
die ik nu hanteer is Elin
Ja, ik stuur altijd mijn buurvrouw naar meets om te doen alsof ik het benquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:52 schreef Kleurdoos het volgende:
ahja t blijft internet he.
Voor hetzelfde geld is Troel een vieze ouwe man
Oh sure... maar door er op deze manier als een stelletje aasgieren op aan te vallen lijkt mij nou net niet de weg naar antwoorden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:52 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik kan me best voorstellen dat een aantal mensen zich stevig in de reet genaaid voelt. Zeker de mensen die ten tijden van het beschuldigen van -eveliene- hebben gezegd, neehoor, wij geloven dat je een echte originele user bent, laat de boel die het in twijfel trekt maar lullen! Sta je mooi met je bek vol tanden nu.
Dat is niet vergelijkbaar, Troel. Die kloon gebruikte je inderdaad om wél over jezelf te vertellen, maar dan (tijdelijk) onder een andere naam ivm anonimiteit of historie. Zulke kloons zijn er wel meer in OUD te vinden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, zo weet ook iedereen wel dat ik onder een kloon postte toen ik zwanger was van Ruben. Ik weet ook dat ik het behoorlijk vervelend vond dat er iemand was die open en bloot zo nodig moest vertellen dat ik die kloon Troel was, omdat die kloon er niet voor niets was.
Elin is wel de leukste van het stel denk ik zo!quote:
Nah zit ik dus net je buurvrouw te complimenteren dat ik het een leuk mens vind!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik stuur altijd mijn buurvrouw naar meets om te doen alsof ik het ben
Joah maar die heb ik uitgeleend .. te oud voor het babytopic.. daar kan je het best rellenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
die vorige was leuker...
's Avonds trouwens!
Ik zal het aan haar doorgevenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah zit ik dus net je buurvrouw te complimenteren dat ik het een leuk mens vind!
W0rd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Ach, schandpaal...heksenjacht... mensen houden er niet van om belazerd te worden. Maar dat is met een medium als internet dus heel gemakkelijk. Ik zou het wel waarderen dat je (Floortje dus) gewoon zegt dat je het een spannend experiment vond om een leven inclusief kinderen te verzinnen. Kijken wat er gebeurt. Ik kan me daar best iets bij voorstellen. Als je daar voor uit komt worden je woorden van nu misschien niet meer automatisch gezien als 'misschien ook wel weer uit de duim gezogen'.
dat.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Ach, schandpaal...heksenjacht... mensen houden er niet van om belazerd te worden. Maar dat is met een medium als internet dus heel gemakkelijk. Ik zou het wel waarderen dat je (Floortje dus) gewoon zegt dat je het een spannend experiment vond om een leven inclusief kinderen te verzinnen. Kijken wat er gebeurt. Ik kan me daar best iets bij voorstellen. Als je daar voor uit komt worden je woorden van nu misschien niet meer automatisch gezien als 'misschien ook wel weer uit de duim gezogen'.
Snor incluis!?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik stuur altijd mijn buurvrouw naar meets om te doen alsof ik het ben
Iszo!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:57 schreef Spuuglokje het volgende:
spuugquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:57 schreef Spuuglokje het volgende:
en bedankt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh sure... maar door er op deze manier als een stelletje aasgieren op aan te vallen lijkt mij nou net niet de weg naar antwoorden.
En domme dingen gaan lopen roepen al helemaal niet. Dat probeerde ik aan te geven.
misschien posten die hier ook welquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind die halfnaakte gespierde mannen op RTL4 interessanter dan wat hier allemaal gepost wordt
Je kan nog postenquote:
Wat jij zegt idd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:57 schreef Spuuglokje het volgende:
zieje Rocka, daar is de eerste alquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:06 schreef k_i_m het volgende:
Misschien ben ik wel een halfnaakte gespierde man![]()
Af en toe doe ik een poging, maar half naakte patrick swayze op tvquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:06 schreef Lois het volgende:
[..]
Je kan nog posten![]()
![]()
Spuug ik vind je wijs!
Dank je.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:06 schreef Lois het volgende:
[..]
Je kan nog posten![]()
![]()
Spuug ik vind je wijs!
Nouja, ik vind een schandpaal ook wel heftig klinken hoor. Ik heb alleen geen idee wat ik hierover moet zeggen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:47 schreef Lois het volgende:de timing is idd zwaar
We willen dat meer mensen met ons meedoen in de SC, vervolgens blijkt het hier een schandpaal te zijn![]()
snap ik, daarom post ik af en toe, ff sjekken hequote:Op zondag 9 augustus 2009 23:09 schreef Lois het volgende:
Welkom terug Buuf!
"als in niet geband" bedoelde ik Mous![]()
Ik ben al eens voor minder gebanned in OUDquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:10 schreef Troel het volgende:
Er zijn wel vaak mensen geband om kloons verraden, maar we zullen het vanzelf merken
Dit, en het Daanbanaantje verhaal zijn toch weer hele andere dingen dan het klonen raden van mensen die voor een legitieme reden onder een kloon posten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:10 schreef Troel het volgende:
Er zijn wel vaak mensen geband om kloons verraden, maar we zullen het vanzelf merken
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:08 schreef moussy het volgende:
Af en toe doe ik een poging, maar half naakte patrick swayze op tv
Ach, soms strijken ze over hun hart en soms niet. Soms krijg je een ban waar het niet helemaal nodig zou hoeven zijn en soms zou je eigenlijk een ban moeten krijgen en krijg je hem niet. Gelukkig is dat bij iedereen zo, zodat het uiteindelijk een beetje gelijk op gaat.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben al eens voor minder gebanned in OUD
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:10 schreef RockabeIIa het volgende:
wb de buurvrouw
Spuug, nee toch? Als er iemand een ban krijgt ben jij het
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:13 schreef Noli. het volgende:
Maar we hadden ook alweer VEEEEEEEEEEEEEEL te lang geen rel meer gehad hier he?
nopesquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:10 schreef Noli. het volgende:
* Noli. steekt de kop ook even op.. *
Is dit nou het toiletbrillenmysterie dan?
Joh gisteren nogquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:13 schreef Noli. het volgende:
Maar we hadden ook alweer VEEEEEEEEEEEEEEL te lang geen rel meer gehad hier he?
En toch vonden veel mensen het Daanbanaan verhaal ook veel te ver gaan!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:12 schreef Lois het volgende:
[..]
Dit, en het Daanbanaantje verhaal zijn toch weer hele andere dingen dan het klonen raden van mensen die voor een legitieme reden onder een kloon posten.
Klonen ontmaskeren in Z&G en 2e streepje enzo vinden we not done, en zouden we zeker niet op prijs stellen, belazerd/voorgelogen worden is van een heel andere orde.
Snappie?
Tsss, even overleggen met je medemods, volgens Rocka was het slechts een discussiequote:
Niet dat het moet ofzo, maar wel JA!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:15 schreef Lois het volgende:
Ow en ik zou het eigenlijk wel op prijs stellen als het volgende topic geen heksenjachterige TT heeft, of ben ik nu een zeikerd?
maar daar mochten we ons niet mee bemoeien, ik iig als stoffel niet, dus ik moest watquote:
je hebt wel veel kinderen voor 1 acountquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:16 schreef Noli. het volgende:
Mijn toiletbril is eigenlijk ook stuk..
En ik ben ook een kloon!!!
WHELP!!!
moet ik nu gaan onderduiken?
OOOOO daarom waren jullie zo stilquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:17 schreef moussy het volgende:
[..]
maar daar mochten we ons niet mee bemoeien, ik iig als stoffel niet, dus ik moest wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |