Klopt, alles wat lawaai maakt mag niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:50 schreef k_i_m het volgende:
Mag je dan ook niet klussen toevallig? Want dan verhuis ik vandaag nog naar Duitsland.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190163229252&indexURL=quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:12 schreef _evenstar_ het volgende:
hahaha, dat heb ik intussen al 5 keer gedaan.. en dan heb je een oma die toch maar weer bijkooptik heb serieus het laatste anderhalf jaar niets gekocht voor arwen, ze heetf gewoon zoveel.
Najah de rolschaatsjes die heeft zevan der gekregen centjes van mijn oma gehad![]()
Ik ben nog steeds opzoek naar jumbolino.. kan het alleen tweedehands vinden, geen probleem zei dat het niet heel is en met plakbandjes vastgemaakt..
Weet je er nog 1?quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het is wat met al die mysteries hier
de rest is marktplaatsquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:20 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb geen cc of paypal, en wil beiden ook nietdus dat houdt al op voor me ( ebay dan he )
mochten die van marktplaats etc niets worden daar eens kijkenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
de rest is marktplaats
bij V&D heb je ook jumbolino te koop, alleen is dit wel een nieuwere versie met extra opties oid.
oh noes!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:30 schreef pinquit het volgende:
ik heb ineens zin om iets leuks te gaan doen.![]()
pffquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh noes!
snel ga in een hoekje zitten!! t is vast zo weer voorbij!garpje.
![]()
dan ga je toch wat leuks doen? Neem je Maxman lekker mee naar buiten ofzoik ben dr nog steeds nie over uit wat ik wil
heerlijk die besluiteloosheid, voor je t weet hoef je niet meer na te denken over wat je vandaag wilt maar over wat je morgen wilt
dan wil je vast niet naar Balorig ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:35 schreef pinquit het volgende:
[..]
pffweetje hoe makkeljk gezegd "dan ga je toch wat leuks doen"
![]()
het moet ook leuk zijn voor mij. en voor max. en evt voor ska![]()
ohja, belangrijk om erbij te vermelden: het is zon typische zondag vandaag. zin in iets leuks, maar nergens zin in hebbenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dan wil je vast niet naar Balorig ofzo![]()
zwembad in de buurt? ik zou zo ontzettend graag gaan zwemmen nu
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:38 schreef k_i_m het volgende:
Een uurtje liggen, of 5 wassen opvouwen.
bohhh.
Op de bank met een filmpje erbij!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:42 schreef pinquit het volgende:
[..]
ohja, belangrijk om erbij te vermelden: het is zon typische zondag vandaag. zin in iets leuks, maar nergens zin in hebben![]()
![]()
Ook een goeie!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:46 schreef easy-going het volgende:
Als je nergens zin in hebt, doe dat dan niet hier
ghi zo heet mijn vriendding, Manuel <3quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ook een goeie!
Ik heb al drie wassen opgehangen. En er draait er weer een. En m'n jongste zoon belde net of ie bij Manuel mocht eten tussen de middag, geen probleem lekker rustig!Wouter en mijn man zijn fietsen, en Sterre hangt tegenover me ook achter een laptop. Wat is het leven heerlijk.
Ik ga straks denk ik even een cake bakken of zo, dan gaat het zo lekker ruiken hier.
Ik kwam laatst op zondag op een website met deze tekst:quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mail terug dat je zwaar Christelijk bent en dat je er problemen mee hebt dat je zondagse rust niet gerespecteerd wordt
Hee.... wij hebben ook vlaai, maar hij staat nog in de auto bedenk ik me net!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ghi zo heet mijn vriendding, Manuel <3
anyway wij hebben vlaai
en melige buien.
En zometeen ga ik mijn haar zelf knippen..als ik weer kalm ben anders word ik overdadig
Oja, dat is die christelijke babytoestand toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik kwam laatst op zondag op een website met deze tekst:
Deze site is van maandag t/m zaterdag beschikbaar.
This website is open from Monday till Saturday.
Nee, een anderequote:Op zondag 9 augustus 2009 13:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, dat is die christelijke babytoestand toch?.
Babyparkquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, dat is die christelijke babytoestand toch?.
ik hou het bij 1quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok..., wie biedt meer wassen?
Echwaar.. das triestquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:00 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Heel Staphorst
Pinnen kun je daar ook niet op zondag![]()
ja die doen ook aan hun zondagse rust idd http://www.babypark.nl/quote:
je kan beter die schaal komen halenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef easy-going het volgende:
Ik wile er nog wel een paar komen brengen hoor swets
Oja, da's waarquote:
deur dicht en niet meer naar omkijkenquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:34 schreef Memmel het volgende:
Hier zijn net 5 mensen de deur uit die zijn blijven slapen. Naast de 5 wassen die ik nog moet doen, ligt er ook nog van 5 man beddengoed. Ik heb besloten dat ik gewoon niet op zolder ga kijken en net doe alsof het er niet is.
als je geld teveel hebt... lekker decadent gewoon weggooien en nieuwe kopen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:34 schreef Memmel het volgende:
Hier zijn net 5 mensen de deur uit die zijn blijven slapen. Naast de 5 wassen die ik nog moet doen, ligt er ook nog van 5 man beddengoed. Ik heb besloten dat ik gewoon niet op zolder ga kijken en net doe alsof het er niet is.
Lois moest zo nodig naar een meetquote:
zijn er pm-mysteries? mijn box is ook openquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:36 schreef Vicky het volgende:
Oehhik hou ook van mysteriesPM box staat open hoor
nee, ze heeft verkansiequote:Op zondag 9 augustus 2009 17:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Lois moest zo nodig naar een meetis het niet meeten, moet ze slapen, dan hebben we weer werken enz enz
quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:17 schreef huuphuup het volgende:
Asy leuk is dat hemijn lief kan ook nie wachten en praat nu de hele tijd van ooooh wanneer kom je nou, papa wil je zo graag vasthouden en knuffelen enzo dat soort dingen tegen mn buik. *weekheid*
Oh en mn broertje is ook schattigwel een klein beetje een n00b haha maar wel heel heel erg schattig.
Hij heeft zn huis babyproof gemaakt vertelde ie net heel trots. "ja ik heb van die dingetjes op de deuren en stopcontacten gedaan en alle schoonmaakspullen hoog gezet enzo!"![]()
zo schattig <3 k heb em maar niet verteld dat ie dat de eerste paar maanden nog niet echt had hoeven doen enzo haha
dat is simpel op te lossen... morgen nieuwe pleebril kopenquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:14 schreef Asyniur het volgende:
Ow, en ze hebben mij weer eens overgeslagen met het toiletbrillenmysterie
5 in 2 dagen, telt dat ook? (gister 2 en vandaag 3 en ik ga er zo nog 1 doen waarschijnlijk)quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok..., wie biedt meer wassen?
volgens mij heb ik er nog 3 liggen, waaronder een oranje jaren 70 model.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:24 schreef Stout het volgende:
[..]
dat is simpel op te lossen... morgen nieuwe pleebril kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |