Klopt, alles wat lawaai maakt mag niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:50 schreef k_i_m het volgende:
Mag je dan ook niet klussen toevallig? Want dan verhuis ik vandaag nog naar Duitsland.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190163229252&indexURL=quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:12 schreef _evenstar_ het volgende:
hahaha, dat heb ik intussen al 5 keer gedaan.. en dan heb je een oma die toch maar weer bijkooptik heb serieus het laatste anderhalf jaar niets gekocht voor arwen, ze heetf gewoon zoveel.
Najah de rolschaatsjes die heeft zevan der gekregen centjes van mijn oma gehad![]()
Ik ben nog steeds opzoek naar jumbolino.. kan het alleen tweedehands vinden, geen probleem zei dat het niet heel is en met plakbandjes vastgemaakt..
Weet je er nog 1?quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het is wat met al die mysteries hier
de rest is marktplaatsquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:20 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb geen cc of paypal, en wil beiden ook nietdus dat houdt al op voor me ( ebay dan he )
mochten die van marktplaats etc niets worden daar eens kijkenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
de rest is marktplaats
bij V&D heb je ook jumbolino te koop, alleen is dit wel een nieuwere versie met extra opties oid.
oh noes!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:30 schreef pinquit het volgende:
ik heb ineens zin om iets leuks te gaan doen.![]()
pffquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh noes!
snel ga in een hoekje zitten!! t is vast zo weer voorbij!garpje.
![]()
dan ga je toch wat leuks doen? Neem je Maxman lekker mee naar buiten ofzoik ben dr nog steeds nie over uit wat ik wil
heerlijk die besluiteloosheid, voor je t weet hoef je niet meer na te denken over wat je vandaag wilt maar over wat je morgen wilt
dan wil je vast niet naar Balorig ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:35 schreef pinquit het volgende:
[..]
pffweetje hoe makkeljk gezegd "dan ga je toch wat leuks doen"
![]()
het moet ook leuk zijn voor mij. en voor max. en evt voor ska![]()
ohja, belangrijk om erbij te vermelden: het is zon typische zondag vandaag. zin in iets leuks, maar nergens zin in hebbenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dan wil je vast niet naar Balorig ofzo![]()
zwembad in de buurt? ik zou zo ontzettend graag gaan zwemmen nu
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:38 schreef k_i_m het volgende:
Een uurtje liggen, of 5 wassen opvouwen.
bohhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |