Ik kan geen shrek meer zien....quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:01 schreef draculettetje het volgende:
zo ik lig sinds iets voor half 8 shrek te kijken, nu I am Sam, maar die is toch niet zo leuk,
gezellig zo'n logeerpartij
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:33 schreef kleinetrom het volgende:
MIJN NEEFJE IS vanmiddag IN GOEDE GEZONDHEID GEBOREN !!!!!!
( sorry voor de caps)
Wel hoor...quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:22 schreef draculettetje het volgende:neefje en nichte die aan singstar doen
![]()
het is zoooooo leuk en helemaaaal nie vals
(mag geen fimpje van ze plaatsen)
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi jij krijgt ze nog wel per mail
Lief hè?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:48 schreef kleinetrom het volgende:
leuk zo'n kapotte modem, dat je niet weet wanneer je internet hebt..
maar goed, hij doet t weer even dus kan ik deze en gene even bedanken voor de lieve reacties nav de geboorte van jesse.gisteren zijn we weer geweest en het gaat onwijs goed, bijna weer op het geboorte gewicht.
bootje, wat een plaatjes!!!
Oooh wat schattig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:38 schreef rena het volgende:
Mijn neefkes zijn vandaag 1 (!!!) geworden![]()
Van twee kleine scharminkeltjes van krap 800 gram naar twee grote, stoere, schattige jongemannen
[ afbeelding ]
Al eerder geplaatst, maar hij blijft zo leuk deze
kleinetrom nog gefeliciteerd met je neefje! Volgens mij heeft mijn zus het geboortekaartje ook gekregenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:48 schreef kleinetrom het volgende:
leuk zo'n kapotte modem, dat je niet weet wanneer je internet hebt..
maar goed, hij doet t weer even dus kan ik deze en gene even bedanken voor de lieve reacties nav de geboorte van jesse.gisteren zijn we weer geweest en het gaat onwijs goed, bijna weer op het geboorte gewicht.
bootje, wat een plaatjes!!!
Wat een verdrietig nieuws oh-ohquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik vind het heel moeilijk te bevatten. Ze hebben haar woensdagmiddag in zeer besloten kring begraven en willen nu verder ook helemaal niemand zien. Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk het voor hun moet zijn om dit een plekje te geven. Mn zusje vindt het ook extra rot , haar jongste is pas net 6 weken.
Het was trouwens een meisje, ze heette Lois , ze heeft een zus van bijna 5 jaar.
Wat afschuwelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Rena, gefeliciteerd, wat een heerlijke bonkies zijn dat geworden!
Bij ons in de familie hadden we een groot drama deze week.
Mn nichtje is bevallen van een dochter, die overleden is bij haar geboorte, de navelstreng zat om haar nekje![]()
Gewoon perfecte zwangerschap gehad en netjes op tijd bevallen, niks aan de hand en dan ineens...
Vreselijk gewoon.
Wat een leuke foto'squote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:43 schreef draculettetje het volgende:
hmm toch wat minder geslaagde foto;s:
mijn scoot als 8 baan
[ afbeelding ]
bij epe wissel bij de bokjes en geitjes
[ afbeelding ]
zelf 2 beesten mee terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de oudste 2
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|