Joh, baren in het gras is weer eens wat anders...Ben ik een keer in NL, mis ik Huup...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:41 schreef huuphuup het volgende:
oooh wat jammer!![]()
ik heb wel zin, maar iets met 39 weken zwanger dan en slecht plan enzo![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:42 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Joh, baren in het gras is weer eens wat anders...Ben ik een keer in NL, mis ik Huup...
Voor zo'n autoritje maakt dat echt niet uit, die cosi.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:09 schreef miss_sly het volgende:
Ow, leuk idee, ik denk er even over. Weet niet hoe lang het rijden is enzo, want zo lang mag Senna nog niet in de maxi cosi natuurlijk. Als ik nou de draagdoek tegen die tijd heb, zou dat wel fijn zijn.
Dus, van hier een misschien
Zoals ik al zei je bent welkom!!!!!!! Echt waar en ik weet zeker dat iedereen er zo over denkt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:55 schreef Pandora73 het volgende:
Op zich zou het me wel leuk lijken om eens de gezichten bij de nicks te zien, en misschien wat lieve kindjes; en Utrecht is voor mij prima te doen.
Maar ja, officieel ben ik (nog?) geen echte ouder he...
Ik was zaterdag bij een stel vriendinnen aan het bbq-en en ik kon nog geen druppel water op de grond laten vallen of de opmerkingen over water koken en lappen scheuren vlogen om mijn oren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:57 schreef Kersjes het volgende:
Oeh, klinkt wel leuk!
Maar ook hier een groot vraagteken. Ligt eraan of mijn lichaam een beetje mee wil werken die dag en of manlief zin heeft. Ga niet in m'n eentje achter Devin aanrennnen in dat park![]()
En Huup, lachen joh. Kunnen BE, jij, ik en evntuele andere LLM misschien wel de boel op stelten zetten door tegelijkertijd in beval-modus te springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |