Op de bank met een filmpje erbij!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:42 schreef pinquit het volgende:
[..]
ohja, belangrijk om erbij te vermelden: het is zon typische zondag vandaag. zin in iets leuks, maar nergens zin in hebben![]()
![]()
Ook een goeie!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:46 schreef easy-going het volgende:
Als je nergens zin in hebt, doe dat dan niet hier
ghi zo heet mijn vriendding, Manuel <3quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ook een goeie!
Ik heb al drie wassen opgehangen. En er draait er weer een. En m'n jongste zoon belde net of ie bij Manuel mocht eten tussen de middag, geen probleem lekker rustig!Wouter en mijn man zijn fietsen, en Sterre hangt tegenover me ook achter een laptop. Wat is het leven heerlijk.
Ik ga straks denk ik even een cake bakken of zo, dan gaat het zo lekker ruiken hier.
Ik kwam laatst op zondag op een website met deze tekst:quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mail terug dat je zwaar Christelijk bent en dat je er problemen mee hebt dat je zondagse rust niet gerespecteerd wordt
Hee.... wij hebben ook vlaai, maar hij staat nog in de auto bedenk ik me net!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ghi zo heet mijn vriendding, Manuel <3
anyway wij hebben vlaai
en melige buien.
En zometeen ga ik mijn haar zelf knippen..als ik weer kalm ben anders word ik overdadig
Oja, dat is die christelijke babytoestand toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik kwam laatst op zondag op een website met deze tekst:
Deze site is van maandag t/m zaterdag beschikbaar.
This website is open from Monday till Saturday.
Nee, een anderequote:Op zondag 9 augustus 2009 13:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, dat is die christelijke babytoestand toch?.
Babyparkquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, dat is die christelijke babytoestand toch?.
ik hou het bij 1quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok..., wie biedt meer wassen?
Echwaar.. das triestquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:00 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Heel Staphorst
Pinnen kun je daar ook niet op zondag![]()
ja die doen ook aan hun zondagse rust idd http://www.babypark.nl/quote:
je kan beter die schaal komen halenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:45 schreef easy-going het volgende:
Ik wile er nog wel een paar komen brengen hoor swets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |