Oja, da's waarquote:
deur dicht en niet meer naar omkijkenquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:34 schreef Memmel het volgende:
Hier zijn net 5 mensen de deur uit die zijn blijven slapen. Naast de 5 wassen die ik nog moet doen, ligt er ook nog van 5 man beddengoed. Ik heb besloten dat ik gewoon niet op zolder ga kijken en net doe alsof het er niet is.
als je geld teveel hebt... lekker decadent gewoon weggooien en nieuwe kopen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:34 schreef Memmel het volgende:
Hier zijn net 5 mensen de deur uit die zijn blijven slapen. Naast de 5 wassen die ik nog moet doen, ligt er ook nog van 5 man beddengoed. Ik heb besloten dat ik gewoon niet op zolder ga kijken en net doe alsof het er niet is.
Lois moest zo nodig naar een meetquote:
zijn er pm-mysteries? mijn box is ook openquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:36 schreef Vicky het volgende:
Oehhik hou ook van mysteriesPM box staat open hoor
nee, ze heeft verkansiequote:Op zondag 9 augustus 2009 17:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Lois moest zo nodig naar een meetis het niet meeten, moet ze slapen, dan hebben we weer werken enz enz
quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:17 schreef huuphuup het volgende:
Asy leuk is dat hemijn lief kan ook nie wachten en praat nu de hele tijd van ooooh wanneer kom je nou, papa wil je zo graag vasthouden en knuffelen enzo dat soort dingen tegen mn buik. *weekheid*
Oh en mn broertje is ook schattigwel een klein beetje een n00b haha maar wel heel heel erg schattig.
Hij heeft zn huis babyproof gemaakt vertelde ie net heel trots. "ja ik heb van die dingetjes op de deuren en stopcontacten gedaan en alle schoonmaakspullen hoog gezet enzo!"![]()
zo schattig <3 k heb em maar niet verteld dat ie dat de eerste paar maanden nog niet echt had hoeven doen enzo haha
dat is simpel op te lossen... morgen nieuwe pleebril kopenquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:14 schreef Asyniur het volgende:
Ow, en ze hebben mij weer eens overgeslagen met het toiletbrillenmysterie
5 in 2 dagen, telt dat ook? (gister 2 en vandaag 3 en ik ga er zo nog 1 doen waarschijnlijk)quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok..., wie biedt meer wassen?
volgens mij heb ik er nog 3 liggen, waaronder een oranje jaren 70 model.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:24 schreef Stout het volgende:
[..]
dat is simpel op te lossen... morgen nieuwe pleebril kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |