Telt wel, maar is wat minder spectaculair.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
5 in 2 dagen, telt dat ook? (gister 2 en vandaag 3 en ik ga er zo nog 1 doen waarschijnlijk)
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:26 schreef Lois het volgende:
Jaaaa we gaan weer zingende Nick en Simon kijken Spuug!
half 9 op 3 zeker??quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:26 schreef Lois het volgende:
Jaaaa we gaan weer zingende Nick en Simon kijken Spuug!
ik vind het ook zo'n leuk programma.. moet elke keer zo lachen om Danny..quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:46 schreef Lois het volgende:
Ja stom genoeg vind ik dat echt een leuk programma. Toen ik de 1e aflevering meekeek over mijn laptop had ik nog zoiets van "moet dat" maar mén die Nick kan keigoed zingen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:04 schreef Lois het volgende:
Ik hoop het ook Saffiertje maar weinig kans, Eva heeft de pillen geweigerd vanavond
Ja maar toch alleen maar als die ouwe kapot is?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:24 schreef Stout het volgende:
[..]
dat is simpel op te lossen... morgen nieuwe pleebril kopen
Ooh wat jammer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:04 schreef Lois het volgende:
Ik hoop het ook Saffiertje maar weinig kans, Eva heeft de pillen geweigerd vanavond
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:55 schreef miss_sly het volgende:
Lois wat rot dat Eva de pillen weigerde![]()
Vicky, logisch dat je Tess nog meer misye, maar wat moet dat naar zijn
Saffier![]()
huup, mijn dochter maakt gnorf-geluiden![]()
haha jaaaa je moet komen kijken hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan ook niet wachten tot jouw meisje er is Huup
Ohh
Ohhh hou op anders wil ik ze terugquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha jaaaa je moet komen kijken hoor![]()
ik zat toevallig vannacht nog door de foto's van je jongste taartje te gaan op je hyve en ik kwam wat jurkjes tegen die ik van je overgenomen heb*rammelrammel*
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ohhh hou op anders wil ik ze terug
*zachtjes rammelt*
jaaa nou ik mis nog iemand!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:12 schreef easy-going het volgende:
niet te lang wachten hoor, ik moet morgen werken!
Zo erg?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:30 schreef moussy het volgende:
Jullie zitten gewoon allemaal met smart op mijn ban te wachten
nou behalve op korte termijn bevallen en vanavond smerige chocola eten had ik geen plannenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:37 schreef Lois het volgende:
Jullie gaan toch niet serieus iets heel ergs doen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot ooit
Je zou er haast een boek over schrijven!
*aansluit...quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:58 schreef Lois het volgende:
Tsja.... wat schiet je hiermee op? Vooropgesteld dat het niet bewezen is dat dit dezelfde mensen zijn, wat is het doel van de "onthulling" hier?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo kan je wel elk jaar meedingen naar de leukste nieuwkomeraward
Rio??quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb meer wat is het nut van dat steeds veranderen van naam? en waar zijn die twee kinderen ineens gebleven?
Wel jammer dat het jou nog nooit gelukt is, hequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo kan je wel elk jaar meedingen naar de leukste nieuwkomeraward
Ik blijf proberen verdoriequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:04 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wel jammer dat het jou nog nooit gelukt is, he
elk jaar op 1 januariquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:06 schreef easy-going het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet beginnen in mei met een kloon he
nee joh, eind oktober, als het weer gaat kriebelen voor nieuwe awardsquote:
sorry voor afgelopen jaar danquote:
oh ja das waar...quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
nee joh, eind oktober, als het weer gaat kriebelen voor nieuwe awards
Ik ben dan ook nog steeds bijzonder nieuwsgierig wiens zwangere buik en kinderen ze gepost heeftquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:02 schreef easy-going het volgende:
Ik wist het tot voor kort niet en vroeg me af en toe weleens af wie evelien toen was.
Het hield OUD toen best wel bezig.
Ohquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:09 schreef easy-going het volgende:
[..]
had je dit tegen mij?
je profiel darling
Google?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog steeds bijzonder nieuwsgierig wiens zwangere buik en kinderen ze gepost heeft.
Misschien komt ze het zelf nog wel vertellen, dat zou wel zo netjes zijnquote:
of gewoon helemaal au bain laten smelten, op bakpapier leggen en weer hard laten wordenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
even boven de waterkoker houden
snel gevalletje au bain Ala Huup
Zullen vast wel goed opgevangen zijn bij de echte oudersquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:17 schreef k_i_m het volgende:
Er zijn nu twee kinderen in een zwart gat verdwenen ja.
ja daaag alweerquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
of gewoon helemaal au bain laten smelten, op bakpapier leggen en weer hard laten worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar f is er toch nog? of was die nou net weer uit beeld?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ehm oke i'm confused
Er zijn of 2 kinderen bijgelogen of vedwenen?
en Reinhilde = F & Eveliene
ofzo
*helder licht is uit vandaag*
m-maar ik eet de chocola nie voor de aandacht hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:20 schreef lady-wrb het volgende:
dan heb je echt last van aandachttekort
nee hoor, die was er deze week nog met een fantasie fantastisch verhaal over Rio toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar f is er toch nog? of was die nou net weer uit beeld?
Om wat minder herkenbaar te zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef Spuuglokje het volgende:*insert bek openval smilie*.
Ik ben misschien in de war hoor, maar die Reinhilde, die is toch verder gaan posten onder de naam Floortje?
ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef easy-going het volgende:
[..]
nee hoor, die was er deze week nog met een fantasie fantastisch verhaal over Rio toch?
Oke laten we het eens bij het steertie pakk'n jong.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar f is er toch nog? of was die nou net weer uit beeld?
alles voor de aandacht misschien? verveling misschien? Geen idee... ik denk dat je dat pas weet als je het ook doet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik.
wat bezielt zoiemand toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |