quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:45 schreef oeke het volgende:
Denk ik eens op het bankje te komen posten naar aanleiding van het FB topic, staat er zo'n verhaal op
Behalve dan dat de betreffende user vandaag nog gepost heeft. Beetje jammer dit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:48 schreef moussy het volgende:
Helaas is Reinhilde ook niet meer op Fok! Anders leefden ze vast nog lang en gelukkig...
ik ben kleurdoos AKA Dakota AKA Nymphaea en ik heb 12 kinderen, maar die wissel ik afquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mag ook gewoon in een [ afbeelding ] hoor![]()
Dat zie je mij ook niet zeggen, maar nu ineens alles in twijfel gaan trekken slaat nergens op.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, ze hep geloge en nu moet ze sorry zegge!
Kom zeg, je kon op je vingers natellen dat als je met 4 accounts op fok verhalen loopt te vertellen dat er altijd iemand achter komt. Je doet net alsof ze niet iedereen vanalles op de mouw gespeld heeft. Dat heeft ze zelf gedaan hoor, dat moest niet van ons.
Nouja, zo weet ook iedereen wel dat ik onder een kloon postte toen ik zwanger was van Ruben. Ik weet ook dat ik het behoorlijk vervelend vond dat er iemand was die open en bloot zo nodig moest vertellen dat ik die kloon Troel was, omdat die kloon er niet voor niets was.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:47 schreef Vicky het volgende:
oh ik HAD ook een kloon, maar dat was toen ik een poging deed tot zwanger worden en ik niet wilde dat bekenden het al wisten...
Die kloon ligt al een jaar in de prullenbak...
die vorige was leuker...quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ben kleurdoos AKA Dakota AKA Nymphaea en ik heb 12 kinderen, maar die wissel ik af
die ik nu hanteer is Elin
Ja, ik stuur altijd mijn buurvrouw naar meets om te doen alsof ik het benquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:52 schreef Kleurdoos het volgende:
ahja t blijft internet he.
Voor hetzelfde geld is Troel een vieze ouwe man
Oh sure... maar door er op deze manier als een stelletje aasgieren op aan te vallen lijkt mij nou net niet de weg naar antwoorden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:52 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik kan me best voorstellen dat een aantal mensen zich stevig in de reet genaaid voelt. Zeker de mensen die ten tijden van het beschuldigen van -eveliene- hebben gezegd, neehoor, wij geloven dat je een echte originele user bent, laat de boel die het in twijfel trekt maar lullen! Sta je mooi met je bek vol tanden nu.
Dat is niet vergelijkbaar, Troel. Die kloon gebruikte je inderdaad om wél over jezelf te vertellen, maar dan (tijdelijk) onder een andere naam ivm anonimiteit of historie. Zulke kloons zijn er wel meer in OUD te vinden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, zo weet ook iedereen wel dat ik onder een kloon postte toen ik zwanger was van Ruben. Ik weet ook dat ik het behoorlijk vervelend vond dat er iemand was die open en bloot zo nodig moest vertellen dat ik die kloon Troel was, omdat die kloon er niet voor niets was.
Elin is wel de leukste van het stel denk ik zo!quote:
Nah zit ik dus net je buurvrouw te complimenteren dat ik het een leuk mens vind!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik stuur altijd mijn buurvrouw naar meets om te doen alsof ik het ben
Joah maar die heb ik uitgeleend .. te oud voor het babytopic.. daar kan je het best rellenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
die vorige was leuker...
's Avonds trouwens!
Ik zal het aan haar doorgevenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah zit ik dus net je buurvrouw te complimenteren dat ik het een leuk mens vind!
W0rd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Ach, schandpaal...heksenjacht... mensen houden er niet van om belazerd te worden. Maar dat is met een medium als internet dus heel gemakkelijk. Ik zou het wel waarderen dat je (Floortje dus) gewoon zegt dat je het een spannend experiment vond om een leven inclusief kinderen te verzinnen. Kijken wat er gebeurt. Ik kan me daar best iets bij voorstellen. Als je daar voor uit komt worden je woorden van nu misschien niet meer automatisch gezien als 'misschien ook wel weer uit de duim gezogen'.
dat.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Ach, schandpaal...heksenjacht... mensen houden er niet van om belazerd te worden. Maar dat is met een medium als internet dus heel gemakkelijk. Ik zou het wel waarderen dat je (Floortje dus) gewoon zegt dat je het een spannend experiment vond om een leven inclusief kinderen te verzinnen. Kijken wat er gebeurt. Ik kan me daar best iets bij voorstellen. Als je daar voor uit komt worden je woorden van nu misschien niet meer automatisch gezien als 'misschien ook wel weer uit de duim gezogen'.
Snor incluis!?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik stuur altijd mijn buurvrouw naar meets om te doen alsof ik het ben
Iszo!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:57 schreef Spuuglokje het volgende:
spuugquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |