en bedankt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh sure... maar door er op deze manier als een stelletje aasgieren op aan te vallen lijkt mij nou net niet de weg naar antwoorden.
En domme dingen gaan lopen roepen al helemaal niet. Dat probeerde ik aan te geven.
misschien posten die hier ook welquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind die halfnaakte gespierde mannen op RTL4 interessanter dan wat hier allemaal gepost wordt
Je kan nog postenquote:
Wat jij zegt idd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Ach, schandpaal...heksenjacht... mensen houden er niet van om belazerd te worden. Maar dat is met een medium als internet dus heel gemakkelijk. Ik zou het wel waarderen dat je (Floortje dus) gewoon zegt dat je het een spannend experiment vond om een leven inclusief kinderen te verzinnen. Kijken wat er gebeurt. Ik kan me daar best iets bij voorstellen. Als je daar voor uit komt worden je woorden van nu misschien niet meer automatisch gezien als 'misschien ook wel weer uit de duim gezogen'.
zieje Rocka, daar is de eerste alquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:06 schreef k_i_m het volgende:
Misschien ben ik wel een halfnaakte gespierde man![]()
Af en toe doe ik een poging, maar half naakte patrick swayze op tvquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:06 schreef Lois het volgende:
[..]
Je kan nog posten![]()
![]()
Spuug ik vind je wijs!
Dank je.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:06 schreef Lois het volgende:
[..]
Je kan nog posten![]()
![]()
Spuug ik vind je wijs!
Nouja, ik vind een schandpaal ook wel heftig klinken hoor. Ik heb alleen geen idee wat ik hierover moet zeggen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:47 schreef Lois het volgende:de timing is idd zwaar
We willen dat meer mensen met ons meedoen in de SC, vervolgens blijkt het hier een schandpaal te zijn![]()
snap ik, daarom post ik af en toe, ff sjekken hequote:Op zondag 9 augustus 2009 23:09 schreef Lois het volgende:
Welkom terug Buuf!
"als in niet geband" bedoelde ik Mous![]()
Ik ben al eens voor minder gebanned in OUDquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:10 schreef Troel het volgende:
Er zijn wel vaak mensen geband om kloons verraden, maar we zullen het vanzelf merken
Dit, en het Daanbanaantje verhaal zijn toch weer hele andere dingen dan het klonen raden van mensen die voor een legitieme reden onder een kloon posten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:10 schreef Troel het volgende:
Er zijn wel vaak mensen geband om kloons verraden, maar we zullen het vanzelf merken
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:08 schreef moussy het volgende:
Af en toe doe ik een poging, maar half naakte patrick swayze op tv
Ach, soms strijken ze over hun hart en soms niet. Soms krijg je een ban waar het niet helemaal nodig zou hoeven zijn en soms zou je eigenlijk een ban moeten krijgen en krijg je hem niet. Gelukkig is dat bij iedereen zo, zodat het uiteindelijk een beetje gelijk op gaat.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben al eens voor minder gebanned in OUD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |