Coffee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:33 schreef IQM het volgende:
Ik heb net een dude met een hoed getekend. Wat moet 'ie zeggen?
Klik op de reageer-knop en stuur je inzending in voor 1:45 en wie weet win jij de tekening met jóúw zin erbij!
Weet je wie net smst.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:35 schreef IQM het volgende:
Kut-internetverbinding.Dadelijk val ik wéér weg.
Ik heb dus nog niks ingezonden?quote:
"Ik ben een dude met een hoed die zojuist getekend is"quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:33 schreef IQM het volgende:
Ik heb net een dude met een hoed getekend. Wat moet 'ie zeggen?
Klik op de reageer-knop en stuur je inzending in voor 01:50 en wie weet win jij de tekening met jóúw zin erbij!
This coffee is awesome?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel. Alleen jij en wd. Als het daar bij blijft, combineer ik ze wel.
quote:Nou moet ik jou toch eens een vraag stellen, want jij hebt vierhonderd kilo aubergines ingekocht en euh, ik, ik wou toch eens weten waar jij dat voor bestemd hebt.
- Je moet het zo zien: stel je voor dat er tijden aanbreken waarin de aubergine plotseling een zeldzame vrucht blijkt te zijn geworden.
Jah.
- Dan ben ik voorzien van een enorme stapel, dan wel voorraad, die mij een voorsprong verschaft op de rest van de wereld.
Jaah, ware het niet dat de aubergine een uiterst bederfelijke vrucht is, die het in deze hoeveelheid nog geen twee weken uithoudt en daarom denk ik dat we moeten praten over de financiële kant van de zaak. Ik heb jou gemachtigd, das absoluut waar, maar ik wist natuurlijk nie, dat jij dergelijke strapatsen zou uithalen met het geld dat op mijn rekening stond.
- Maar ik heb immers slechts de weg van mijn hart gevolgd.
Jaah en dat waardeer ik ook ongelofelijk in jou en dat is ook wat mij aan jou bindt, in de erotische zin des woords. Maar ondertussen heb jij voor veertienhonderd tweeënzeventig gulden aubergines in huis gehaald, terwijl ons gezamenlijke maandinkomen via de RWW bijstandsuitkering precies datzelfde bedrag behelst.
- Maar, we kunnen nu toch aubergines eten?
De komende twee weken ja, maar daarna zullen we op een houtje moeten bijten en bovendien heb ik mijn verplichtingen tegenover de huiseigenaar, het gemeentelijk energiebedrijf en PTT Telecommunicatie en dat ben jij gemakshalve vergeten. Zodat wij de tweede helft van de maand rotte aubergines zullen moeten eten, terwijl het licht is afgesloten. Kijk en daarin stel je mij als gelijkwaardige geslachtspartner teleur.
- Mi..misschien had ik het niet moeten doen.
Nou, ik vind dit een ontzettend fijne uitspraak van je en ik geloof dat een volgende keer de vraag vooraf gesteld of je moet overgaan tot de aanschaf van een soortgelijke hoeveelheid bederfelijke waar, een enorme verbetering voor onze relatie zou betekenen.
- Laten we 't hopen.
Jah.
Oke, Ik heb je telefoonnummer dan ook niet.quote:
Ik denk dat je verstand al heel lang bp zegt en je hart op dit moment M, maar stiekem toch ook bp.quote:
Ik zeg altijd vinkentering.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:52 schreef IQM het volgende:
Fucking cocksucking son of a bitch!*
Grote kutspin die opeens langzaam naar beneden stiefelt, langs m'n beeldscherm. Schrok me de vinkentering.
*Dat zei ik serieus toen ik opeens oog in oog stond met dat nare beest.
Omdat het fucking irritant is wanneer je buren gaan stofzuigen. ... na bed tijd... misschienquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:54 schreef Zotheid het volgende:
Waarom heeft de gemeenschap bepaald dat stofzuigen om 01:54 not done is?
Kanker, die had ik niet zien aankomen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En vinkentering.
[..]
En muiken.
Je bent ook niet scherp meer hè, poes?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kanker, die had ik niet zien aankomen.
Eeehm nee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:56 schreef IQM het volgende:
LAAT ME MET RUST, KUTBEESTEN!
[ afbeelding ]
En nee, geen scherpe foto. Suck me.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:56 schreef iszinloos het volgende:
Dat of omdat het niet eerlijk is om stof aan te vallen als het slaap .
zelf portret?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:00 schreef IQM het volgende:
Na wijs beraad en het melken van drie hoogzwangere vrouwen heeft de vierkoppige jury besloten om uit de vele, vele inzendingen twéé zinnen te kiezen en ze door kunstenaar IQM te laten verwerken in zijn meest recente werk "De dude met de hoed".
wolvendagen en Zotheid, gefeliciteerd met jullie fijne prijs!
[ afbeelding ]
Niet echt nee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent ook niet scherp meer hè, poes?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:00 schreef IQM het volgende:
Na wijs beraad en het melken van drie hoogzwangere vrouwen heeft de vierkoppige jury besloten om uit de vele, vele inzendingen twéé zinnen te kiezen en ze door kunstenaar IQM te laten verwerken in zijn meest recente werk "De dude met de hoed".
wolvendagen en Zotheid, gefeliciteerd met jullie fijne prijs!
[ afbeelding ]
Had ik ook click dr op dudeeeequote:
Maar dan plas ik er tenminste niet naast. ;@quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:02 schreef LudoSanders het volgende:
HIMYM is voor mannen die zittend plassen.
Nee, hou je sjembek.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:02 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn voorgaande post is op waarheid berust.
Je moeder zal voor eens eens trots op je zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dan plas ik er tenminste niet naast. ;@
Even though je weet niets watskeburt.quote:
Koop een pc .quote:
Cool!quote:
Mijn moeder is al 10 jaar dood.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moeder zal voor eens eens trots op je zijn.
Alweer?quote:
Mensen die een mac geen pc noemen.quote:
Works for me!quote:
Zotheids moeder, moet een mooi verhaal achter zitten.quote:
Je slikt toch gemiddeld 3 spinnen per jaar naar binnen of zo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:06 schreef IQM het volgende:
Nee, maar even serieus nou. Die spin had voor hetzelfde geld ook 's nachts, als ik zou slapen, op mijn tedere hoofdje neder kunnen dalen en misschien zelfs in m'n mond kunnen kruipen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die beesten eten muggen, wees dankbaar dat ze je kamertje bewakenquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:06 schreef IQM het volgende:
Nee, maar even serieus nou. Die spin had voor hetzelfde geld ook 's nachts, als ik zou slapen, op mijn tedere hoofdje neder kunnen dalen en misschien zelfs in m'n mond kunnen kruipen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of hij heeft je gered van een mug die je wou steken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:06 schreef IQM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GMTA!quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die beesten eten muggen, wees dankbaar dat ze je kamertje bewaken
Een mac is geen pc.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alweer?
[..]
Mensen die een mac geen pc noemen.
[..]
Works for me!
Nee, dat is het broodje aap zelf.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
Dat spinnen inslik verhaal is ook wel het broodje aap van de eeuw.
Ludo Sanders, als ex-mod zou je hier het juiste voorbeeld moeten geven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zotheids moeder, moet een mooi verhaal achter zitten.
Dan ben je nog nooit goed gestoken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:09 schreef IQM het volgende:
Ik laat me liever steken door een mug dan dat ik een spin op me laat lopen.
Zolang ik maar kan fokken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:09 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Een mac is geen pc.![]()
Its a fucking boat anker!!!!
Niet het is echt woar kijk mijn bewijs.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
Dat spinnen inslik verhaal is ook wel het broodje aap van de eeuw.
Wees blij dat het de onder-je-huid-kruip-spin niet is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:06 schreef IQM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ex.. Wat snap je daar precies niet aan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ludo Sanders, als ex-mod zou je hier het juiste voorbeeld moeten geven.
Of de in-je-kutje-kruip-spin.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wees blij dat het de onder-je-huid-kruip-spin niet is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Als je met een ex nog seks kan hebben kan je ook als ex-mod nog het goed voorbeeld geven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ex.. Wat snap je daar precies niet aan?
Ach doe normaal man.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ex.. Wat snap je daar precies niet aan?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ey wolvendagen rond dit tijdstip mag je je tetten posten.
Ken ik niet. Wel het je-pisbuis-inkruip-visje in de Amazone-rivier.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wees blij dat het de onder-je-huid-kruip-spin niet is.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of de in-je-kutje-kruip-spin.Ik slaap nu nooit meer naakt, dankjewel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik moet de eerste inderdaad nog tegenkomen!!!:Dquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:13 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ach doe normaal man.
Overleden ouders zijn niet grappig.
Narutohoohoh spin of zo. Die kruipt onder je huid en legt er eitjes die na 17 dagen uitkomen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ken ik niet. Wel het je-pisbuis-inkruip-visje in de Amazone-rivier.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Narutohoohoh spin of zo. Die kruipt onder je huid en legt er eitjes die na 17 dagen uitkomen.
quote:Bedoelde u: Naruto Ohohoh
NSFWquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ken ik niet. Wel het je-pisbuis-inkruip-visje in de Amazone-rivier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Beste van de 3quote:
Zijn allen vrouwen tegenwoordig bi, als het ze uitkomt?quote:
Dat is de puberteit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Zijn allen vrouwen tegenwoordig bi, als het ze uitkomt?![]()
[ afbeelding ]
Seks met tattoomeisje zou ik even biseksueel voor worden. Ik heb maar 1 keer in een dronken bui, deze vakantie, met een meisje lopen bekken de hele avond.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GMTA.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heteroquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Seks met tattoomeisje zou ik even biseksueel voor worden. Ik heb maar 1 keer in een dronken bui, deze vakantie, met een meisje lopen bekken de hele avond.
'Bekken'quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Seks met tattoomeisje zou ik even biseksueel voor worden. Ik heb maar 1 keer in een dronken bui, deze vakantie, met een meisje lopen bekken de hele avond.
Hey, ik was dronken. Ik kan alleen dat me herinneren.quote:
Zoenen, what ever.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
'Bekken'
Lang geleden dat ik die uitdrukking gehoord heb.
Dus er is wellicht meer gebeurt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey, ik was dronken. Ik kan alleen dat me herinneren.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:32 schreef IQM het volgende:
''Hetero'' Meisjes die andere meisjes zoenen bij het uitgaan.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:32 schreef IQM het volgende:
Meisjes die andere meisjes zoenen bij het uitgaan.
quote:
Toen ik in de puberteit was heb ik nooit meisjes gezoend.quote:
We zaten bij het kampvuur met een hele groep.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:32 schreef IQM het volgende:
Meisjes die andere meisjes zoenen bij het uitgaan.
Nee, dat dan weer niet. Zo nuchter was ik nog wel.quote:
Same shit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We zaten bij het kampvuur met een hele groep.![]()
Wil je er over praten?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:34 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Toen ik in de puberteit was heb ik nooit meisjes gezoend.
En daarom deden jullie het ook. En als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan aandacht vragende meisjes.quote:
quote:
quote:
True iedere man.quote:
Waarom mag je BT dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:37 schreef IQM het volgende:
[..]
En daarom deden jullie het ook. En als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan aandacht vragende meisjes.
Nee, dat was het hele punt ervan niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:37 schreef IQM het volgende:
[..]
En daarom deden jullie het ook. En als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan aandacht vragende meisjes.
"Nee, dat was het hele punt ervan niet. "quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat was het hele punt ervan niet.
Ze zei: Ik denk dat we zo gaan zoenen.
En toen zei ik: Ja, of nu.
Toen stonden we een stukje verder van het vuur omdat we net vrolijk terug kwam van het plassen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:40 schreef IQM het volgende:
[..]
"Nee, dat was het hele punt ervan niet. "
Yeah, right.
Te makkelijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Bt is het enige aandacht vragende meisje dat volledig mijn aandacht weet te krijgen.
Broek op de knieën hoor! HOHOHOOHOHOOHO HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN IN DE BROEK VAN LUDOSANDERS!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen stonden we een stukje verder van het vuur omdat we net vrolijk terug kwam van het plassen.Ik liep niet recht meer. En toen besloten we het dus. Weet je wel. En later bij het kampvuur nog eens. Clearz0rs.
WAJOO BEN JIJ LEBISJES AAH VIES NU GA JE BRANDEN IN DE HELLquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen stonden we een stukje verder van het vuur omdat we net vrolijk terug kwam van het plassen.Ik liep niet recht meer. En toen besloten we het dus. Weet je wel. En later bij het kampvuur nog eens. Clearz0rs.
CIRCLEJERKING ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Broek op de knieën hoor! HOHOHOOHOHOOHO HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN IN DE BROEK VAN LUDOSANDERS!!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Broek op de knieën hoor! HOHOHOOHOHOOHO HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN IN DE BROEK VAN LUDOSANDERS!!
En de jongon heron zijn ook erg plezant om naar te kaike.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:45 schreef iszinloos het volgende:
Als ik lastnightparty.com door kijk wil ik emigreren.
Waarom hebben wij niet zoveel hotte chicks?
Leuk, maar nu weerspreek je nog steeds m'n 'jullie deden het voor de aandacht' niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
[..]
En de jongon heron zijn ook erg plezant om naar te kaike.
Deden we niet. Zo blij?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Leuk, maar nu weerspreek je nog steeds m'n 'jullie deden het voor de aandacht' niet.
Ach joh laat die meid lekker experimenteren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Leuk, maar nu weerspreek je nog steeds m'n 'jullie deden het voor de aandacht' niet.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Je maakt een paar spelfouten, ben je soms dronken ? zeker weer teveel breezers achter je beugeltje getikt ofnie
Wie ben jij eigenlijk ? ik ben iemand die hier post.quote:
Ga dan ergens anders posten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk ? ik ben iemand die hier post.
Waarom kan je niet tegen een beetje kritiek ?quote:
Je toon staat me niet aan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:52 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Waarom kan je niet tegen een beetje kritiek ?het is ook zo`n harde wereld.
Wat een lelijk gezicht.quote:
Dat kan .. zie ik niet als reden waarom ik hier niet zou posten.quote:
Morgen, 13:00 uur. Pannenkoeken met feta.quote:
Dát telefoontje van zojuist? Wanneer sprak je eerder over een telefoontje?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben tamelijk over de zeik. Het hoe en waarom zal ik jullie besparen, maar dat telefoontje van zojuist deed de sfeer in huize LS niet verhogen.
En mozzarella.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Morgen, 13:00 uur. Pannenkoeken met feta.
Gaat je niets aan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Dát telefoontje van zojuist? Wanneer sprak je eerder over een telefoontje?
Waarom noem je het danquote:
Kankerjunk!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:08 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, ik stond zo bij de AH. Raakte ik aan de praat met een jongen, nodigde hij me uit voor een evening chill met wat vrienden van 'm. Was het echt heel gezelligen kom ik nu stoned thuis
..
We dachten al dat je dood was.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:08 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, ik stond zo bij de AH. Raakte ik aan de praat met een jongen, nodigde hij me uit voor een evening chill met wat vrienden van 'm. Was het echt heel gezelligen kom ik nu stoned thuis
..
keurigquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:08 schreef Breathtaking het volgende:
..
Dat is je thuis nog niet!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:08 schreef Breathtaking het volgende:
..
Dat is thuis thuis, doh!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is je thuis nog niet!Ben je je ouders en het huis aan zee nu alweer vergeten!
Ik voel me hier net zo thuis als thuis aan zeequote:Op zondag 9 augustus 2009 03:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is je thuis nog niet!Ben je je ouders en het huis aan zee nu alweer vergeten!
Ja hequote:
Thanks.quote:
Kende dat nummer helemaal niet.quote:
Chill hè.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Kende dat nummer helemaal niet.
Nee manquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:15 schreef IQM het volgende:
Maar hij heeft toch wel een poging gewaagd bij je? Geen enkele dude nodigt een chick uit die hij in de AH tegenkomt zonder haar een veeg te willen geven.
Ik vind dat een belediging voor je ouders!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik voel me hier net zo thuis als thuis aan zee!
Dat komt omdat je onbewust mij in hen zag. Maakt niks uit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:17 schreef Breathtaking het volgende:
al waren er wel twee geile indo's die ik zou doen (
Beetje Peter Fox-achtig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik voel me hier net zo thuis als thuis aan zee!
Gast, ik maakte die referentie al in m'n zin:quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Wil je dan niet dat ik me hier thuis voel? Wil je dat mijn hart in Den Helder blijft liggen en ik het hier nooit naar m'n zin zal krijgen? Dat ik m'n hele studententijd zal verlangen naar de zee maar nooit bij de zee kan zijn? Dat ik elke nacht wakker schrik uit nachtmerries waarin ik mijn liefde, gevoel van veiligheid en vertrouwen door mijn vingers zie glippen omdat ik niet kan zijn in de stad waar ik thuis hoor?quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind dat een belediging voor je ouders!![]()
Ze hebben al die jaren zoveel moeite gedaan om jou thuis te laten voelen. Ze hebben je laten opgroeien in een warm nest, in een warme omgeving vol liefde. En mevrouw vindt Groningen na één dag al hetzelfde!
Ja, want dan kan ik makkelijker misbruik van je maken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je dan niet dat ik me hier thuis voel? Wil je dat mijn hart in Den Helder blijft liggen en ik het hier nooit naar m'n zin zal krijgen? Dat ik m'n hele studententijd zal verlangen naar de zee maar nooit bij de zee kan zijn? Dat ik elke nacht wakker schrik uit nachtmerries waarin ik mijn liefde, gevoel van veiligheid en vertrouwen door mijn vingers zie glippen omdat ik niet kan zijn in de stad waar ik thuis hoor?
Mein Kopf Verloren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, ik maakte die referentie al in m'n zin:
[..]
Hmmm. Props, dit is duidelijk goed doordacht. Hier zit wat huis- tuin- en keukenpsychologie bij waar menig professor van op zou kijken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, want dan kan ik makkelijker misbruik van je maken.
Als dat zo is, dan zou het geen huis- tuin- en keukenpsychologie zijn, hm.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm. Props, dit is duidelijk goed doordacht. Hier zit wat huis- tuin- en keukenpsychologie bij waar menig professor van op zou kijken.
Het stinkt. Ik ga nu Snoop Dogg luisteren.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan zou het geen huis- tuin- en keukenpsychologie zijn, hm.
Maar thanks.
Als ik naar een psycholoog zou gaan, zou aan het eind van de sessie hij degene zijn die op de sofa ligt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het stinkt. Ik ga nu Snoop Dogg luisteren.
[..]
Zeker wel, omdat er een simpele redenatie achter zit die bijzonder doeltreffend is. Simpel: Huis, tuin & keuken. Doeltreffendheid: Een ervaren psycholoog kijkt ervan op.
Als ik naar jou toe zou gaan, zou aan het eind van de minuut jij degene zijn die op de sofa ligt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik naar een psycholoog zou gaan, zou aan het eind van de sessie hij degene zijn die op de sofa ligt.
Als wij bezig zouden zijn, zou de psycholoog ons betalen per sessie, om toe te kunnen kijken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik naar jou toe zou gaan, zou aan het eind van de minuut jij degene zijn die op de sofa ligt.
En ik meen het. Luister. Geniet. Ervaar.quote:
Simon & Garfunkel. Dat luisterde wij vroeger altijd in de auto op zo'n kek cassettebandje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:30 schreef IQM het volgende:
[..]
En ik meen het. Luister. Geniet. Ervaar.
Ik luister en 't is prachtig ja. Wanneer schrijf je zoiets voor mijquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:30 schreef IQM het volgende:
[..]
En ik meen het. Luister. Geniet. Ervaar.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Als wij bezig zouden zijn, zou de psycholoog ons betalen per sessie, om toe te kunnen kijken.
Ik ben er ook mee opgegroeid.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Simon & Garfunkel. Dat luisterde wij vroeger altijd in de auto op zo'n kek cassettebandje.
Ga ik doen. Serieus. Een keer. Oké?quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik luister en 't is prachtig ja. Wanneer schrijf je zoiets voor mij?
Dit ook trouwens:quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Simon & Garfunkel. Dat luisterde wij vroeger altijd in de auto op zo'n kek cassettebandje.
Enttauscht auf Deutscher die dein Fahrrad geklaut haben?quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het stinkt. Ik ga nu Snoop Dogg luisteren.
Daar hou ik je aan hoor!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben er ook mee opgegroeid.En ik laat m'n kinderen er ook mee opgroeien.
[..]
Ga ik doen. Serieus. Een keer. Oké?
Nee, sorry.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:32 schreef Breathtaking het volgende:
Ik luister en 't is prachtig ja. Wanneer schrijf je zoiets voor mij?
Ken ik niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit ook trouwens:
The Dubliners.
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Zeg ik ooit dingen waarvan ik niet de intentie heb om me eraan te houden?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Liefdesliedjes zijn zo eh... 1920, tegenwoordig moet een nummer voorzien zijn van tempo, gitaren, een gekke songtekst.
Eigenlijk moet het zo fout zijn dat het goed is of juist gewoon geniaal.
Misschien schrijf ik er binnenkort wel een, iemand anders moet het echter inzingen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
[..]
Euhm nee. En iemand heeft ooit wel een liefdesliedje voor me geschreven en hij had voor iedereen de lyrics uitgeprint behalve voor mijnu weet ik niet eens meer waar het over ging.
Die kwamen hier regelmatig in de buurt optreden, blijkbaar gingen alle ouders daar naar toe hier. Veel vrienden van mij hier zijn er ook mee opgegroeid en kennen ook al die nummers nog.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ken ik niet.Het enige Ierse wat er bij ons inkwam, was Enya.
Ze vroeg het aan mij.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien schrijf ik er binnenkort wel een, iemand anders moet het echter inzingen.
Wat verwoord je dat mooi!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kwamen hier regelmatig in de buurt optreden, blijkbaar gingen alle ouders daar naar toe hier. Veel vrienden van mij hier zijn er ook mee opgegroeid en kennen ook al die nummers nog.
Ik vind het ook nog steeds tof om te luisteren af en toe. Echt terug in de tijd waarbij het ergste dat je kon overkomen hem zijn bij verstoppertje.
Tamelijk gejat van één of andere cabaretier die het had over "het ergste dat je kon overkomen was een onverwachts SO" maar die had ik toen nog niet.quote:
Ik snap die laatste zin niet. Heb hem al 5 keer gelezen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kwamen hier regelmatig in de buurt optreden, blijkbaar gingen alle ouders daar naar toe hier. Veel vrienden van mij hier zijn er ook mee opgegroeid en kennen ook al die nummers nog.
Ik vind het ook nog steeds tof om te luisteren af en toe. Echt terug in de tijd waarbij het ergste dat je kon overkomen hem zijn bij verstoppertje.
Ik geef dit natuurlijk enkel toe omdat ik weet dat IQM dit sowieso aan het licht had gebracht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tamelijk gejat van één of andere cabaretier die het had over "het ergste dat je kon overkomen was een onverwachts SO" maar die had ik toen nog niet.
TEGENVALLER!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tamelijk gejat van één of andere cabaretier die het had over "het ergste dat je kon overkomen was een onverwachts SO" maar die had ik toen nog niet.
Als je 'm bent met verstoppertje, dus dat je moet tellen en zoeken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik snap die laatste zin niet. Heb hem al 5 keer gelezen.
Verre van. Geen idee waarom die hier, in Zeeland, kwamen optreden.quote:
Dat dacht ik al jaquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:47 schreef Siniti het volgende:
ik legde de klemtoon verkeerde, ik las het als "hém zijn" in plaats van "hem zijn". Mijn excuses IQM.
Wat heeft die er mee te maken?quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:47 schreef Siniti het volgende:
ik legde de klemtoon verkeerde, ik las het als "hém zijn" in plaats van "hem zijn". Mijn excuses IQM.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:47 schreef Siniti het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze vroeg het aan mij.Jij kan zoiets niet eens!
Liever een leeg blad dan een volle kerfstok.quote:
Nou daardoor dacht ik dat hém op iemand sloeg die in een zin ervoor was vermeld, maar dit was niet het geval. Hem zijn had ik beter kunnen lezen als 'm zijn.quote:
En het zal er ook vast veel leuker aan toegaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik je dan in ieder geval geen IQM noem!
Gelukkig maar, ik had niet verder kunnen leven als mijn excuses niet werden geaccepteerd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:49 schreef IQM het volgende:
[..]Excuses geaccepteerd. Al weet ik niet waarom.
I will. I will.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Maak het maar waar zou ik zeggen.
Leuk tijdens de sex.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik je dan in ieder geval geen IQM noem!
En dan is het niet 'emmm' maar 'hmmmmmquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:52 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Leuk tijdens de sex.![]()
Oooh Iiiiieeeeeeee...........Kuuuu..........MMMMMMMMMMMMMMmmmm.
True....hoop ik voor jullie.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan is het niet 'emmm' maar 'hmmmmm'
Maak je om ons geen zorgen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:54 schreef iszinloos het volgende:
[..]
True....hoop ik voor jullie.
Maar trustee iedereen anders lig ik morgen weer de halve dag in mijn nest.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan is het niet 'emmm' maar 'hmmmmm'
IQM en ik zijn geschapen om seks met elkaar te hebben en t.z.t. het uberras te produceren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:54 schreef iszinloos het volgende:
[..]
True....hoop ik voor jullie.
Maar trustee iedereen anders lig ik morgen weer de halve dag in mijn nest.
Maar jij had toch een iq wat ongeveer gelijk was aan die van mij.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM en ik zijn geschapen om seks met elkaar te hebben en t.z.t. het uberras te produceren.
En same here ja, I'm out!
Hoezo dat?quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht er aan om direct na thuiskomst mijn bed in te duiken, maar helaas.
Dat bedoel ik.quote:
Heuy, ik kom ook van het vwo hoor!quote:Op zondag 9 augustus 2009 04:01 schreef Siniti het volgende:
BT heeft een IQ dat gelijk is aan een hbo-er
Omdat het tamelijk nutteloos is om tot vieren te FOK!ken en ik toen vrij moe was.quote:
Misschien zelfs nog minder.quote:Op zondag 9 augustus 2009 04:01 schreef Siniti het volgende:
BT heeft een IQ dat gelijk is aan een hbo-er
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2009 04:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat het tamelijk nutteloos is om tot vieren te FOK!ken en ik toen vrij moe was.
Ja, ik ben ook nog maar even gaan slapen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 07:42 schreef Ritmo het volgende:
Zotheid, moet je niet een beetje uitgerust zijn?
Over 4 uur ja.quote:
Hoe ga ik jou tussen de 718 andere in de trein herkennen?quote:
Wagon 104, zit met 4 vrouwkes erin, bruin haar en erg sexy ben ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe ga ik jou tussen de 718 andere in de trein herkennen?
wees blij dat die spin die ervoor zorgt dat je halve been/arm/ ander lichaamsdeel verdwijnt momenteel alleen maar in frankrijk is gevondenquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:06 schreef IQM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke, elke wagon schijnt 10 coupe's te hebben dus ik ga wel even zoeken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wagon 104, zit met 4 vrouwkes erin, bruin haar en erg sexy ben ik.
Het is Ritsel geen Ananasquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke, elke wagon schijnt 10 coupe's te hebben dus ik ga wel even zoeken.
En mij herken je toch wel met m'n kale kop.
En het is Martijn, geen Zotheid.
Okee, ja ik heb geen zin om aan diegene met wie ik ben uit te moeten leggen dat ik zo op fok heet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is Ritsel geen Ananas
Alhoewel ik ook wel bekend ben met die bijnaam!
Die laat je toch gewoon in je coupé achter of wat?quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Okee, ja ik heb geen zin om aan diegene met wie ik ben uit te moeten leggen dat ik zo op fok heet.
Hij heeft vannacht helemaal niet geslapen (vriendin kwam thuis) dus hij zal inderdaad wel willen slapen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die laat je toch gewoon in je coupé achter of wat?
Jullie zijn qua uiterlijk niet echt rijk bedeeld, hebben een beperkt IQ, ik denk dat jullie zwaargehandicapte aarslelijke kinderen ter wereld zouden brengen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM en ik zijn geschapen om seks met elkaar te hebben en t.z.t. het uberras te produceren.
En same here ja, I'm out!
Zeg, ben jij niet degene die niet doucht?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:01 schreef Allure_ het volgende:
Is ZH al weg?
En BT, ik ben trots op je! Nu heb ik ook zin om te gaan
. Onee, toch niet. Want dan zit ik alleen in dat stinkhuis
. Nouja, bijna zin om te gaan dan
.
Was net even bier halen en de vriezer gooien.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:01 schreef Allure_ het volgende:
Is ZH al weg?
En BT, ik ben trots op je! Nu heb ik ook zin om te gaan
. Onee, toch niet. Want dan zit ik alleen in dat stinkhuis
. Nouja, bijna zin om te gaan dan
.
Ik heb maar een sixpack, die wijven nemen wijn mee maar dat moet ik niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Was net even bier halen en de vriezer gooien.
Stinkhuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |