Coffee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:33 schreef IQM het volgende:
Ik heb net een dude met een hoed getekend. Wat moet 'ie zeggen?
Klik op de reageer-knop en stuur je inzending in voor 1:45 en wie weet win jij de tekening met jóúw zin erbij!
Weet je wie net smst.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:35 schreef IQM het volgende:
Kut-internetverbinding.Dadelijk val ik wéér weg.
Ik heb dus nog niks ingezonden?quote:
"Ik ben een dude met een hoed die zojuist getekend is"quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:33 schreef IQM het volgende:
Ik heb net een dude met een hoed getekend. Wat moet 'ie zeggen?
Klik op de reageer-knop en stuur je inzending in voor 01:50 en wie weet win jij de tekening met jóúw zin erbij!
This coffee is awesome?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel. Alleen jij en wd. Als het daar bij blijft, combineer ik ze wel.
quote:Nou moet ik jou toch eens een vraag stellen, want jij hebt vierhonderd kilo aubergines ingekocht en euh, ik, ik wou toch eens weten waar jij dat voor bestemd hebt.
- Je moet het zo zien: stel je voor dat er tijden aanbreken waarin de aubergine plotseling een zeldzame vrucht blijkt te zijn geworden.
Jah.
- Dan ben ik voorzien van een enorme stapel, dan wel voorraad, die mij een voorsprong verschaft op de rest van de wereld.
Jaah, ware het niet dat de aubergine een uiterst bederfelijke vrucht is, die het in deze hoeveelheid nog geen twee weken uithoudt en daarom denk ik dat we moeten praten over de financiële kant van de zaak. Ik heb jou gemachtigd, das absoluut waar, maar ik wist natuurlijk nie, dat jij dergelijke strapatsen zou uithalen met het geld dat op mijn rekening stond.
- Maar ik heb immers slechts de weg van mijn hart gevolgd.
Jaah en dat waardeer ik ook ongelofelijk in jou en dat is ook wat mij aan jou bindt, in de erotische zin des woords. Maar ondertussen heb jij voor veertienhonderd tweeënzeventig gulden aubergines in huis gehaald, terwijl ons gezamenlijke maandinkomen via de RWW bijstandsuitkering precies datzelfde bedrag behelst.
- Maar, we kunnen nu toch aubergines eten?
De komende twee weken ja, maar daarna zullen we op een houtje moeten bijten en bovendien heb ik mijn verplichtingen tegenover de huiseigenaar, het gemeentelijk energiebedrijf en PTT Telecommunicatie en dat ben jij gemakshalve vergeten. Zodat wij de tweede helft van de maand rotte aubergines zullen moeten eten, terwijl het licht is afgesloten. Kijk en daarin stel je mij als gelijkwaardige geslachtspartner teleur.
- Mi..misschien had ik het niet moeten doen.
Nou, ik vind dit een ontzettend fijne uitspraak van je en ik geloof dat een volgende keer de vraag vooraf gesteld of je moet overgaan tot de aanschaf van een soortgelijke hoeveelheid bederfelijke waar, een enorme verbetering voor onze relatie zou betekenen.
- Laten we 't hopen.
Jah.
Oke, Ik heb je telefoonnummer dan ook niet.quote:
Ik denk dat je verstand al heel lang bp zegt en je hart op dit moment M, maar stiekem toch ook bp.quote:
Ik zeg altijd vinkentering.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:52 schreef IQM het volgende:
Fucking cocksucking son of a bitch!*
Grote kutspin die opeens langzaam naar beneden stiefelt, langs m'n beeldscherm. Schrok me de vinkentering.
*Dat zei ik serieus toen ik opeens oog in oog stond met dat nare beest.
Omdat het fucking irritant is wanneer je buren gaan stofzuigen. ... na bed tijd... misschienquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:54 schreef Zotheid het volgende:
Waarom heeft de gemeenschap bepaald dat stofzuigen om 01:54 not done is?
Kanker, die had ik niet zien aankomen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En vinkentering.
[..]
En muiken.
Je bent ook niet scherp meer hè, poes?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kanker, die had ik niet zien aankomen.
Eeehm nee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:56 schreef IQM het volgende:
LAAT ME MET RUST, KUTBEESTEN!
[ afbeelding ]
En nee, geen scherpe foto. Suck me.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:56 schreef iszinloos het volgende:
Dat of omdat het niet eerlijk is om stof aan te vallen als het slaap .
zelf portret?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:00 schreef IQM het volgende:
Na wijs beraad en het melken van drie hoogzwangere vrouwen heeft de vierkoppige jury besloten om uit de vele, vele inzendingen twéé zinnen te kiezen en ze door kunstenaar IQM te laten verwerken in zijn meest recente werk "De dude met de hoed".
wolvendagen en Zotheid, gefeliciteerd met jullie fijne prijs!
[ afbeelding ]
Niet echt nee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent ook niet scherp meer hè, poes?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:00 schreef IQM het volgende:
Na wijs beraad en het melken van drie hoogzwangere vrouwen heeft de vierkoppige jury besloten om uit de vele, vele inzendingen twéé zinnen te kiezen en ze door kunstenaar IQM te laten verwerken in zijn meest recente werk "De dude met de hoed".
wolvendagen en Zotheid, gefeliciteerd met jullie fijne prijs!
[ afbeelding ]
Had ik ook click dr op dudeeeequote:
Maar dan plas ik er tenminste niet naast. ;@quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:02 schreef LudoSanders het volgende:
HIMYM is voor mannen die zittend plassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |