Dat weet ik niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Zeg ik ooit dingen waarvan ik niet de intentie heb om me eraan te houden?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Liefdesliedjes zijn zo eh... 1920, tegenwoordig moet een nummer voorzien zijn van tempo, gitaren, een gekke songtekst.
Eigenlijk moet het zo fout zijn dat het goed is of juist gewoon geniaal.
Misschien schrijf ik er binnenkort wel een, iemand anders moet het echter inzingen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
[..]
Euhm nee. En iemand heeft ooit wel een liefdesliedje voor me geschreven en hij had voor iedereen de lyrics uitgeprint behalve voor mijnu weet ik niet eens meer waar het over ging.
Die kwamen hier regelmatig in de buurt optreden, blijkbaar gingen alle ouders daar naar toe hier. Veel vrienden van mij hier zijn er ook mee opgegroeid en kennen ook al die nummers nog.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ken ik niet.Het enige Ierse wat er bij ons inkwam, was Enya.
Ze vroeg het aan mij.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien schrijf ik er binnenkort wel een, iemand anders moet het echter inzingen.
Wat verwoord je dat mooi!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kwamen hier regelmatig in de buurt optreden, blijkbaar gingen alle ouders daar naar toe hier. Veel vrienden van mij hier zijn er ook mee opgegroeid en kennen ook al die nummers nog.
Ik vind het ook nog steeds tof om te luisteren af en toe. Echt terug in de tijd waarbij het ergste dat je kon overkomen hem zijn bij verstoppertje.
Tamelijk gejat van één of andere cabaretier die het had over "het ergste dat je kon overkomen was een onverwachts SO" maar die had ik toen nog niet.quote:
Ik snap die laatste zin niet. Heb hem al 5 keer gelezen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kwamen hier regelmatig in de buurt optreden, blijkbaar gingen alle ouders daar naar toe hier. Veel vrienden van mij hier zijn er ook mee opgegroeid en kennen ook al die nummers nog.
Ik vind het ook nog steeds tof om te luisteren af en toe. Echt terug in de tijd waarbij het ergste dat je kon overkomen hem zijn bij verstoppertje.
Ik geef dit natuurlijk enkel toe omdat ik weet dat IQM dit sowieso aan het licht had gebracht.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tamelijk gejat van één of andere cabaretier die het had over "het ergste dat je kon overkomen was een onverwachts SO" maar die had ik toen nog niet.
TEGENVALLER!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tamelijk gejat van één of andere cabaretier die het had over "het ergste dat je kon overkomen was een onverwachts SO" maar die had ik toen nog niet.
Als je 'm bent met verstoppertje, dus dat je moet tellen en zoeken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik snap die laatste zin niet. Heb hem al 5 keer gelezen.
Verre van. Geen idee waarom die hier, in Zeeland, kwamen optreden.quote:
Dat dacht ik al jaquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:47 schreef Siniti het volgende:
ik legde de klemtoon verkeerde, ik las het als "hém zijn" in plaats van "hem zijn". Mijn excuses IQM.
Wat heeft die er mee te maken?quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:47 schreef Siniti het volgende:
ik legde de klemtoon verkeerde, ik las het als "hém zijn" in plaats van "hem zijn". Mijn excuses IQM.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:47 schreef Siniti het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |