Waarom mag je BT dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:37 schreef IQM het volgende:
[..]
En daarom deden jullie het ook. En als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan aandacht vragende meisjes.
Nee, dat was het hele punt ervan niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:37 schreef IQM het volgende:
[..]
En daarom deden jullie het ook. En als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan aandacht vragende meisjes.
"Nee, dat was het hele punt ervan niet. "quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat was het hele punt ervan niet.
Ze zei: Ik denk dat we zo gaan zoenen.
En toen zei ik: Ja, of nu.
Toen stonden we een stukje verder van het vuur omdat we net vrolijk terug kwam van het plassen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:40 schreef IQM het volgende:
[..]
"Nee, dat was het hele punt ervan niet. "
Yeah, right.
Te makkelijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Bt is het enige aandacht vragende meisje dat volledig mijn aandacht weet te krijgen.
Broek op de knieën hoor! HOHOHOOHOHOOHO HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN IN DE BROEK VAN LUDOSANDERS!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen stonden we een stukje verder van het vuur omdat we net vrolijk terug kwam van het plassen.Ik liep niet recht meer. En toen besloten we het dus. Weet je wel. En later bij het kampvuur nog eens. Clearz0rs.
WAJOO BEN JIJ LEBISJES AAH VIES NU GA JE BRANDEN IN DE HELLquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen stonden we een stukje verder van het vuur omdat we net vrolijk terug kwam van het plassen.Ik liep niet recht meer. En toen besloten we het dus. Weet je wel. En later bij het kampvuur nog eens. Clearz0rs.
CIRCLEJERKING ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Broek op de knieën hoor! HOHOHOOHOHOOHO HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN IN DE BROEK VAN LUDOSANDERS!!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Broek op de knieën hoor! HOHOHOOHOHOOHO HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN IN DE BROEK VAN LUDOSANDERS!!
En de jongon heron zijn ook erg plezant om naar te kaike.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:45 schreef iszinloos het volgende:
Als ik lastnightparty.com door kijk wil ik emigreren.
Waarom hebben wij niet zoveel hotte chicks?
Leuk, maar nu weerspreek je nog steeds m'n 'jullie deden het voor de aandacht' niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
[..]
En de jongon heron zijn ook erg plezant om naar te kaike.
Deden we niet. Zo blij?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Leuk, maar nu weerspreek je nog steeds m'n 'jullie deden het voor de aandacht' niet.
Ach joh laat die meid lekker experimenteren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Leuk, maar nu weerspreek je nog steeds m'n 'jullie deden het voor de aandacht' niet.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Je maakt een paar spelfouten, ben je soms dronken ? zeker weer teveel breezers achter je beugeltje getikt ofnie
Wie ben jij eigenlijk ? ik ben iemand die hier post.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |