Ga dan ergens anders posten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk ? ik ben iemand die hier post.
Waarom kan je niet tegen een beetje kritiek ?quote:
Je toon staat me niet aan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:52 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Waarom kan je niet tegen een beetje kritiek ?het is ook zo`n harde wereld.
Wat een lelijk gezicht.quote:
Dat kan .. zie ik niet als reden waarom ik hier niet zou posten.quote:
Morgen, 13:00 uur. Pannenkoeken met feta.quote:
Dát telefoontje van zojuist? Wanneer sprak je eerder over een telefoontje?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben tamelijk over de zeik. Het hoe en waarom zal ik jullie besparen, maar dat telefoontje van zojuist deed de sfeer in huize LS niet verhogen.
En mozzarella.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Morgen, 13:00 uur. Pannenkoeken met feta.
Gaat je niets aan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Dát telefoontje van zojuist? Wanneer sprak je eerder over een telefoontje?
Waarom noem je het danquote:
Kankerjunk!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:08 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, ik stond zo bij de AH. Raakte ik aan de praat met een jongen, nodigde hij me uit voor een evening chill met wat vrienden van 'm. Was het echt heel gezelligen kom ik nu stoned thuis
..
We dachten al dat je dood was.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:08 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, ik stond zo bij de AH. Raakte ik aan de praat met een jongen, nodigde hij me uit voor een evening chill met wat vrienden van 'm. Was het echt heel gezelligen kom ik nu stoned thuis
..
keurigquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:08 schreef Breathtaking het volgende:
..
Dat is je thuis nog niet!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:08 schreef Breathtaking het volgende:
..
Dat is thuis thuis, doh!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is je thuis nog niet!Ben je je ouders en het huis aan zee nu alweer vergeten!
Ik voel me hier net zo thuis als thuis aan zeequote:Op zondag 9 augustus 2009 03:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is je thuis nog niet!Ben je je ouders en het huis aan zee nu alweer vergeten!
Ja hequote:
Thanks.quote:
Kende dat nummer helemaal niet.quote:
Chill hè.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Kende dat nummer helemaal niet.
Nee manquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:15 schreef IQM het volgende:
Maar hij heeft toch wel een poging gewaagd bij je? Geen enkele dude nodigt een chick uit die hij in de AH tegenkomt zonder haar een veeg te willen geven.
Ik vind dat een belediging voor je ouders!quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik voel me hier net zo thuis als thuis aan zee!
Dat komt omdat je onbewust mij in hen zag. Maakt niks uit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:17 schreef Breathtaking het volgende:
al waren er wel twee geile indo's die ik zou doen (
Beetje Peter Fox-achtig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik voel me hier net zo thuis als thuis aan zee!
Gast, ik maakte die referentie al in m'n zin:quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Wil je dan niet dat ik me hier thuis voel? Wil je dat mijn hart in Den Helder blijft liggen en ik het hier nooit naar m'n zin zal krijgen? Dat ik m'n hele studententijd zal verlangen naar de zee maar nooit bij de zee kan zijn? Dat ik elke nacht wakker schrik uit nachtmerries waarin ik mijn liefde, gevoel van veiligheid en vertrouwen door mijn vingers zie glippen omdat ik niet kan zijn in de stad waar ik thuis hoor?quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind dat een belediging voor je ouders!![]()
Ze hebben al die jaren zoveel moeite gedaan om jou thuis te laten voelen. Ze hebben je laten opgroeien in een warm nest, in een warme omgeving vol liefde. En mevrouw vindt Groningen na één dag al hetzelfde!
Ja, want dan kan ik makkelijker misbruik van je maken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je dan niet dat ik me hier thuis voel? Wil je dat mijn hart in Den Helder blijft liggen en ik het hier nooit naar m'n zin zal krijgen? Dat ik m'n hele studententijd zal verlangen naar de zee maar nooit bij de zee kan zijn? Dat ik elke nacht wakker schrik uit nachtmerries waarin ik mijn liefde, gevoel van veiligheid en vertrouwen door mijn vingers zie glippen omdat ik niet kan zijn in de stad waar ik thuis hoor?
Mein Kopf Verloren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, ik maakte die referentie al in m'n zin:
[..]
Hmmm. Props, dit is duidelijk goed doordacht. Hier zit wat huis- tuin- en keukenpsychologie bij waar menig professor van op zou kijken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, want dan kan ik makkelijker misbruik van je maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |