Klopt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze vroeg het aan mij.Jij kan zoiets niet eens!
Liever een leeg blad dan een volle kerfstok.quote:
Nou daardoor dacht ik dat hém op iemand sloeg die in een zin ervoor was vermeld, maar dit was niet het geval. Hem zijn had ik beter kunnen lezen als 'm zijn.quote:
En het zal er ook vast veel leuker aan toegaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik je dan in ieder geval geen IQM noem!
Gelukkig maar, ik had niet verder kunnen leven als mijn excuses niet werden geaccepteerd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:49 schreef IQM het volgende:
[..]Excuses geaccepteerd. Al weet ik niet waarom.
I will. I will.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Maak het maar waar zou ik zeggen.
Leuk tijdens de sex.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik je dan in ieder geval geen IQM noem!
En dan is het niet 'emmm' maar 'hmmmmmquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:52 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Leuk tijdens de sex.![]()
Oooh Iiiiieeeeeeee...........Kuuuu..........MMMMMMMMMMMMMMmmmm.
True....hoop ik voor jullie.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan is het niet 'emmm' maar 'hmmmmm'
Maak je om ons geen zorgen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:54 schreef iszinloos het volgende:
[..]
True....hoop ik voor jullie.
Maar trustee iedereen anders lig ik morgen weer de halve dag in mijn nest.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan is het niet 'emmm' maar 'hmmmmm'
IQM en ik zijn geschapen om seks met elkaar te hebben en t.z.t. het uberras te produceren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:54 schreef iszinloos het volgende:
[..]
True....hoop ik voor jullie.
Maar trustee iedereen anders lig ik morgen weer de halve dag in mijn nest.
Maar jij had toch een iq wat ongeveer gelijk was aan die van mij.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM en ik zijn geschapen om seks met elkaar te hebben en t.z.t. het uberras te produceren.
En same here ja, I'm out!
Hoezo dat?quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht er aan om direct na thuiskomst mijn bed in te duiken, maar helaas.
Dat bedoel ik.quote:
Heuy, ik kom ook van het vwo hoor!quote:Op zondag 9 augustus 2009 04:01 schreef Siniti het volgende:
BT heeft een IQ dat gelijk is aan een hbo-er
Omdat het tamelijk nutteloos is om tot vieren te FOK!ken en ik toen vrij moe was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |