Klopt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze vroeg het aan mij.Jij kan zoiets niet eens!
Liever een leeg blad dan een volle kerfstok.quote:
Nou daardoor dacht ik dat hém op iemand sloeg die in een zin ervoor was vermeld, maar dit was niet het geval. Hem zijn had ik beter kunnen lezen als 'm zijn.quote:
En het zal er ook vast veel leuker aan toegaan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik je dan in ieder geval geen IQM noem!
Gelukkig maar, ik had niet verder kunnen leven als mijn excuses niet werden geaccepteerd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:49 schreef IQM het volgende:
[..]Excuses geaccepteerd. Al weet ik niet waarom.
I will. I will.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Maak het maar waar zou ik zeggen.
Leuk tijdens de sex.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik je dan in ieder geval geen IQM noem!
En dan is het niet 'emmm' maar 'hmmmmmquote:Op zondag 9 augustus 2009 03:52 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Leuk tijdens de sex.![]()
Oooh Iiiiieeeeeeee...........Kuuuu..........MMMMMMMMMMMMMMmmmm.
True....hoop ik voor jullie.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan is het niet 'emmm' maar 'hmmmmm'
Maak je om ons geen zorgen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:54 schreef iszinloos het volgende:
[..]
True....hoop ik voor jullie.
Maar trustee iedereen anders lig ik morgen weer de halve dag in mijn nest.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dan is het niet 'emmm' maar 'hmmmmm'
IQM en ik zijn geschapen om seks met elkaar te hebben en t.z.t. het uberras te produceren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:54 schreef iszinloos het volgende:
[..]
True....hoop ik voor jullie.
Maar trustee iedereen anders lig ik morgen weer de halve dag in mijn nest.
Maar jij had toch een iq wat ongeveer gelijk was aan die van mij.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM en ik zijn geschapen om seks met elkaar te hebben en t.z.t. het uberras te produceren.
En same here ja, I'm out!
Hoezo dat?quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht er aan om direct na thuiskomst mijn bed in te duiken, maar helaas.
Dat bedoel ik.quote:
Heuy, ik kom ook van het vwo hoor!quote:Op zondag 9 augustus 2009 04:01 schreef Siniti het volgende:
BT heeft een IQ dat gelijk is aan een hbo-er
Omdat het tamelijk nutteloos is om tot vieren te FOK!ken en ik toen vrij moe was.quote:
Misschien zelfs nog minder.quote:Op zondag 9 augustus 2009 04:01 schreef Siniti het volgende:
BT heeft een IQ dat gelijk is aan een hbo-er
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2009 04:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat het tamelijk nutteloos is om tot vieren te FOK!ken en ik toen vrij moe was.
Ja, ik ben ook nog maar even gaan slapen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 07:42 schreef Ritmo het volgende:
Zotheid, moet je niet een beetje uitgerust zijn?
Over 4 uur ja.quote:
Hoe ga ik jou tussen de 718 andere in de trein herkennen?quote:
Wagon 104, zit met 4 vrouwkes erin, bruin haar en erg sexy ben ik.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe ga ik jou tussen de 718 andere in de trein herkennen?
wees blij dat die spin die ervoor zorgt dat je halve been/arm/ ander lichaamsdeel verdwijnt momenteel alleen maar in frankrijk is gevondenquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:06 schreef IQM het volgende:
Nee, maar even serieus nou. Die spin had voor hetzelfde geld ook 's nachts, als ik zou slapen, op mijn tedere hoofdje neder kunnen dalen en misschien zelfs in m'n mond kunnen kruipen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke, elke wagon schijnt 10 coupe's te hebben dus ik ga wel even zoeken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wagon 104, zit met 4 vrouwkes erin, bruin haar en erg sexy ben ik.
Het is Ritsel geen Ananasquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke, elke wagon schijnt 10 coupe's te hebben dus ik ga wel even zoeken.
En mij herken je toch wel met m'n kale kop.
En het is Martijn, geen Zotheid.
Okee, ja ik heb geen zin om aan diegene met wie ik ben uit te moeten leggen dat ik zo op fok heet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is Ritsel geen Ananas
Alhoewel ik ook wel bekend ben met die bijnaam!
Die laat je toch gewoon in je coupé achter of wat?quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Okee, ja ik heb geen zin om aan diegene met wie ik ben uit te moeten leggen dat ik zo op fok heet.
Hij heeft vannacht helemaal niet geslapen (vriendin kwam thuis) dus hij zal inderdaad wel willen slapen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die laat je toch gewoon in je coupé achter of wat?
Jullie zijn qua uiterlijk niet echt rijk bedeeld, hebben een beperkt IQ, ik denk dat jullie zwaargehandicapte aarslelijke kinderen ter wereld zouden brengen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM en ik zijn geschapen om seks met elkaar te hebben en t.z.t. het uberras te produceren.
En same here ja, I'm out!
Zeg, ben jij niet degene die niet doucht?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:01 schreef Allure_ het volgende:
Is ZH al weg?
En BT, ik ben trots op je! Nu heb ik ook zin om te gaan
. Onee, toch niet. Want dan zit ik alleen in dat stinkhuis
. Nouja, bijna zin om te gaan dan
.
Was net even bier halen en de vriezer gooien.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:01 schreef Allure_ het volgende:
Is ZH al weg?
En BT, ik ben trots op je! Nu heb ik ook zin om te gaan
. Onee, toch niet. Want dan zit ik alleen in dat stinkhuis
. Nouja, bijna zin om te gaan dan
.
Ik heb maar een sixpack, die wijven nemen wijn mee maar dat moet ik niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Was net even bier halen en de vriezer gooien.
Stinkhuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |