Nee, hou je sjembek.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:02 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn voorgaande post is op waarheid berust.
Je moeder zal voor eens eens trots op je zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dan plas ik er tenminste niet naast. ;@
Even though je weet niets watskeburt.quote:
Koop een pc .quote:
Cool!quote:
Mijn moeder is al 10 jaar dood.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moeder zal voor eens eens trots op je zijn.
Alweer?quote:
Mensen die een mac geen pc noemen.quote:
Works for me!quote:
Zotheids moeder, moet een mooi verhaal achter zitten.quote:
Je slikt toch gemiddeld 3 spinnen per jaar naar binnen of zo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:06 schreef IQM het volgende:
Nee, maar even serieus nou. Die spin had voor hetzelfde geld ook 's nachts, als ik zou slapen, op mijn tedere hoofdje neder kunnen dalen en misschien zelfs in m'n mond kunnen kruipen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die beesten eten muggen, wees dankbaar dat ze je kamertje bewakenquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:06 schreef IQM het volgende:
Nee, maar even serieus nou. Die spin had voor hetzelfde geld ook 's nachts, als ik zou slapen, op mijn tedere hoofdje neder kunnen dalen en misschien zelfs in m'n mond kunnen kruipen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of hij heeft je gered van een mug die je wou steken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:06 schreef IQM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GMTA!quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die beesten eten muggen, wees dankbaar dat ze je kamertje bewaken
Een mac is geen pc.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alweer?
[..]
Mensen die een mac geen pc noemen.
[..]
Works for me!
Nee, dat is het broodje aap zelf.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
Dat spinnen inslik verhaal is ook wel het broodje aap van de eeuw.
Ludo Sanders, als ex-mod zou je hier het juiste voorbeeld moeten geven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zotheids moeder, moet een mooi verhaal achter zitten.
Dan ben je nog nooit goed gestoken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:09 schreef IQM het volgende:
Ik laat me liever steken door een mug dan dat ik een spin op me laat lopen.
Zolang ik maar kan fokken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:09 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Een mac is geen pc.![]()
Its a fucking boat anker!!!!
Niet het is echt woar kijk mijn bewijs.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
Dat spinnen inslik verhaal is ook wel het broodje aap van de eeuw.
Wees blij dat het de onder-je-huid-kruip-spin niet is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:06 schreef IQM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ex.. Wat snap je daar precies niet aan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ludo Sanders, als ex-mod zou je hier het juiste voorbeeld moeten geven.
Of de in-je-kutje-kruip-spin.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wees blij dat het de onder-je-huid-kruip-spin niet is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Als je met een ex nog seks kan hebben kan je ook als ex-mod nog het goed voorbeeld geven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ex.. Wat snap je daar precies niet aan?
Ach doe normaal man.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ex.. Wat snap je daar precies niet aan?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ey wolvendagen rond dit tijdstip mag je je tetten posten.
Ken ik niet. Wel het je-pisbuis-inkruip-visje in de Amazone-rivier.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wees blij dat het de onder-je-huid-kruip-spin niet is.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of de in-je-kutje-kruip-spin.Ik slaap nu nooit meer naakt, dankjewel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ik moet de eerste inderdaad nog tegenkomen!!!:Dquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:13 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ach doe normaal man.
Overleden ouders zijn niet grappig.
Narutohoohoh spin of zo. Die kruipt onder je huid en legt er eitjes die na 17 dagen uitkomen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ken ik niet. Wel het je-pisbuis-inkruip-visje in de Amazone-rivier.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Narutohoohoh spin of zo. Die kruipt onder je huid en legt er eitjes die na 17 dagen uitkomen.
quote:Bedoelde u: Naruto Ohohoh
NSFWquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ken ik niet. Wel het je-pisbuis-inkruip-visje in de Amazone-rivier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Beste van de 3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |